tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 10:53

Dames, ik denk dat ik jullie ECHT gelijk moet gaan geven. Vriendschap met ex lukt niet.

Zijn leugen van afgelopen week hadden we uitgepraat en probeerde langzaam aan wat vertrouwen weer op te bouwen (in de vriendschap) en vanochtend kwam hij weer iets opbiechten. Aaaaaaaaaand it's gone.

Edit: Zelfde belofte trouwens die hij weer verbroken heeft...

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 15:06

Mag ik mij hier ook melden? Naar 2,5 jaar samen een punt achter de relatie gezet omdat we beiden niet gelukkig waren.
Ergens wetende dat het beter zo is, maar zo voelt het helaas nog niet. -O-

karuna
Drukke kabouter

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 15:19

Mellanie of dat gevoel komt of dat gevoel komt niet en jullie besluiten dat het een vergissing was. Hoe dan ook klo te voor je. colien aan zo iemand heb je niks helaas. Beter dan maar afkappen die handel.

Robijntje mooie lieve foto en je ziet er best gelukkig uit. Jurk krijgt zo alsnog een mooi doel.

Hier nu ongeveer een jaar geleden, pfff. Scheiding is nog steeds niet rond al begint er schot in te komen. Ook wat betreft waar te wonen nog geen zicht op. Contact met ex loopt wisselend helaas. Ik merk als hij veel samen is geweest met kreng. Dan communiceert hij duidelijk minder, is chagerijniger, bozer enz. Niet echt fijn om te merken omdat nu langzaam het contact wat meer verloopt zonder boosheid van zijn kant. Maar ja wie weet dat dat ooit verandert nog.

Ben we, toe aan duidelijkheid wat betreft wonen. Met vakanties, dagjes weggaan en sauna en zo heb ik langzaam mijn draai gevonden in mijn eentje,blijft wel even slik maar dan gaan en het gezellig hebben in mijn eentje.

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 13:07

Karuna dankjewel, ik zie inderdaad wel hoe het gaat lopen.
Al een jaar bezig, pff vindt je heel sterk het lijkt me dat je het liefst het zo snel mogelijk afrond.

1metjePaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 21:55

Ik meld mij ook....maar weet nog niet of ik veel ga posten..omdat er veel bekende op bokt zitten.

Ik heb maar een korte "relatie" achter de rug maar daarvan wel meer dan de helft te maken gehad met een ex-vrouw die lastig deed...

Het voelt nog steeds alsof het niet klopt en dat het niet echt over is, ik kan hem in elk geval niet uit mijn hoofd krijgen.
Soms zou ik willen dat ik hem nooit had ontmoet...daarvoor was ik best tevreden met mijn opgebouwde leventje?

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 00:12

Dat gevoel ken ik! Voor mijn ex was ik ook tevreden mer mijn leventje. En nu ex compleet uit beeld is voel ik me eenzaam ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 11:17

Dat komt echt wel weer terug :) Het is even lastig om je tijd weer opnieuw in te delen, maar je hebt zo wel tijd over om leuke dingen met vriendinnen te doen, of om gewoon een avond op de bank te liggen met een pizza en een goede serie. Het voelt nu heel leeg omdat je nog gewend bent dat je je tijd moet verdelen tussen jezelf en iemand anders, terwijl dit juist een uitgelezen moment is om je tijd gewoon even voor jezelf te houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 11:34

Hoe zouden jullie er mee omgaan wanneer je ex er vandoor gegaan is met een goede (dacht je) vriendin van je en hij heeft de afgelopen maanden verschillende dingen belogen tegen haar en anderen en doet voorstellen tot vreemd gaan met jou en is sowieso al vreemdgegaan?
Erop in gaan is sowieso niet aan de orde, ik weet dat ik zo niet wil zijn en dat ik beter verdien.. Maar, berichten doorsturen of niet?
Ik worstel er al een paar weken mee.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-06-16 12:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 11:45

ik zou het niet doen, probeer het af te sluiten....

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 11:46

Ik had het doorgespeeld, om hem nog extra de grond in te trappen. :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 11:47

wat heb je eraan?
en hoe groot schat je de kans dat vriendin je geloofd?
als je verder wilt met je leven mooi laten rusten...

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 11:53

Ik zou het niet doen... Die zogenaamde vriendin weet toch al dat het een vreemdganger is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 11:55

Nou daar worstel ik dus mee. Met welke reden zou ik het doen en wat heb IK eraan.

Geloven doet niemand me want ik weet hoe ik afgeschilderd wordt (zo heeft hij zijn exen voor mij ook afgeschilderd toen ie berichten kreeg met 'waarom ga je vreemd met mij?' :') en dan krijg je het argument... Afbeeldingen van een gesprek kun je bewerken...

Daarbij vind ik t ergens mevrouw dr verdiende loon want ze weet hoe ze d'r aan is gekomen...

Ik heb met hem inmiddels alle contact verbroken omdat dit maar weer bewijst voor mij hoe hij met mensen omgaat.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 12:12

Laten gaan. Heeft hij jou niet genoeg pijn gedaan? Geef hem niet meer de kans om je nog meer pijn te doen.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 12:52

Toch begrijp ik ook wel waarom Robijntjah hiertoe in staat zou kunnen zijn.
Ik zou het denk ik zelf ook overwegen... Y;(

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 12:53

MarlindeRooz schreef:
Ik had het doorgespeeld, om hem nog extra de grond in te trappen. :')

Jup zelfde. Dan zou echt het monster in mij loskomen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 12:56

Ik zou willen dat iemand het mij verteld had jaren geleden. Al hebben mensen dat geprobeerd.
Ik zou ook willen dat alles wat hij mij verteld heeft over een vorige relatie met degene die ons koppelde ik niet voor me had gehouden en teken aan de wand genoeg was geweest.

Had ik maar... Had me 5 jaar gescheeld!

Maar goed. Ik ben druk bezig in m'n nieuwe huisje en onwijs aan het daten haha!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 13:18

Ik ben daar simpel in ik meld het. Ongeach hoe een ander daarin staat. Dankzij een paar dappere personen hier heb ik het ook gehoord. Was weliswaar afstand maar er werd geroepen we komen weer samen heb nu even rust nodig. We liepen potdorie bij een relatie therapeut ervoor. En ben toen twee keer aangesproken door iemand die ze gezien hadden iets inniger dan normaal voor een vriendschap Al wisten zij nog niet dat nu bijna helemaal ex al tijddelijk elders zat toen. Maar ben deze mensen nog steeds erg dankbaar dat ze zo dapper waren. :j _/-\o_ heb daar ex toen mee geconfronteerd en toen kwam aap uit dr mouw en weet ik dus ook dat er 10 dagen heeft gezeten tussen ik wil iets afstand en die relatie. -:(-

Kwa woning kan ik nog geen kant op -O- heb wel drie huizen op het oog die heel geschikt zouden zijn maar ik kan nog steeds niks omdat de boel nog niet is afgerond. Als alles goed is de 13 e convenant tekenen en dan de wachttijd die rechtbank en gemeente nodig hebben. Alleen ellende is dat regels voor hypotheek em allimentatie continue veranderen en ik daardoor nog steeds niet weet waar ik aan toe ben.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 13:23

Tsja ik ben dan geen moraalridder, ik had het ook keihard doorgestuurd en ik zou mij er niet voor schamen ook, belazer mij niet dan haal je echt het monster in mij boven. Dus Robijntjuh: Wil je een volwassen / politiek correct advies of een kinderachtige realistisch eerlijk advies :D dat laatste kun je van mij krijgen in deze situatie. Echter zou ik je wel adviseren als je de oorlog aangaat, dat je alle financiƫle zaken afgehandeld hebt, anders zou ik er even mee wachten (wauw toch nog een beetje volwassen advies)

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 13:31

Zelf ook op dergelijke manier relatie zien eindigen, maar kan je het iemand verwijten dat er als het op is iemand anders komt? Dat die persoon misschien lang probeert om toch samen te blijven, dat die niet eerlijk kan zijn omdat er dan gevoelens gekwetst worden? Ik weet het eigenlijk niet zo goed, denk dat ik wel beide kanten van het verhaal snap.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 13:36

Ja en nee. Maar ben er eerlijk over. Ga geen valse hoop geven. Zeg eerlijk ik stop ermee en lieg er niet over. Niet zeggen en doen ik werk hard en we komen weer samen terwijl je al een nieuwe relatie hebt op dat moment. en in mijngeval zit er ruim twee jaar peuteren liegen manipulere en bedriegen van het nieuwe liefje aan vooraf die twee jaar bewust is bezig geweest ex af te pakken. Letterlijk.

Relaties kunnen overgaan maar meteen doorlopen naar iemand die ik al drie jaar moest tollereren als "
Vriendschap" en nee woorden als er is geen risico en nee maak je geen zorgen ze is geen bedreiging voor je enz. En daar dan meteen heenrennen. Nee dat doe je gewoon niet. En nee dat gevoel is nog steeds niet gesleten. Ik blijf er kwaad over,

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 13:39

In mijn geval was het 5 jaar (wel verschillende partners), maar langs een kant kan ik het ontbreken van eerlijkheid ook snappen, ik zou eerlijkheid ook niet goed opgepakt hebben en zou ook tot een breuk gekomen zijn. Als je lang met iemand samen bent wil je die ook niet kwetsen, ondanks dat het wel gevoelsmatig over is. Als er met een persoon aanvankelijk dan vriendschappelijk wordt omgegaan en na een tijd toch andere gevoelens gaan meespelen is het lastig om eerlijk te zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 13:51

Dit is niet een eenmalige actie he... Zo zijn alle relaties voor mij ook verlopen.

Iets met de aard van het beestje?!

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 14:01

Wil het ook niet goedpraten, maar reacties naar die vriendin toe lijken mij minder gepast. Jij verdient nu ook geen schop en een "zie je wel, we hadden je gewaarschuwd of je had het moeten weten want je weet hoe je d'r aan gekomen bent". Was ook niet specifiek tegen jou gericht.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 14:23

Ik heb het toen gedaan :')
Maar het heeft me echt niets dan nog meer irritatie opgeleverd. Hij kon me nu perfect afschilderen als de psycho ex en zij geloofde hem ook al had hij alle schijn tegen en had ze zelfs bewijzen voor haar neus liggen.

Ze zijn nog steeds happy together met alle SOA's *\o/*