Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het is even lastig om je tijd weer opnieuw in te delen, maar je hebt zo wel tijd over om leuke dingen met vriendinnen te doen, of om gewoon een avond op de bank te liggen met een pizza en een goede serie. Het voelt nu heel leeg omdat je nog gewend bent dat je je tijd moet verdelen tussen jezelf en iemand anders, terwijl dit juist een uitgelezen moment is om je tijd gewoon even voor jezelf te houden.
en dan krijg je het argument... Afbeeldingen van een gesprek kun je bewerken...
heb daar ex toen mee geconfronteerd en toen kwam aap uit dr mouw en weet ik dus ook dat er 10 dagen heeft gezeten tussen ik wil iets afstand en die relatie. 
heb wel drie huizen op het oog die heel geschikt zouden zijn maar ik kan nog steeds niks omdat de boel nog niet is afgerond. Als alles goed is de 13 e convenant tekenen en dan de wachttijd die rechtbank en gemeente nodig hebben. Alleen ellende is dat regels voor hypotheek em allimentatie continue veranderen en ik daardoor nog steeds niet weet waar ik aan toe ben.
dat laatste kun je van mij krijgen in deze situatie. Echter zou ik je wel adviseren als je de oorlog aangaat, dat je alle financiƫle zaken afgehandeld hebt, anders zou ik er even mee wachten (wauw toch nog een beetje volwassen advies)