Dat mensen niet zeggen wat ze eigenlijk bedoelen en achteraf vinden dat ze buitengesloten worden terwijl ze zelf niet eens de moeite hebben gedaan aan de verwachting te voldoen of op z'n minst aan te geven dat ze ze dat kunnen of willen.
Sincere
Geplaatst: 13-07-15 05:10
Aan het feit dat ik nu nog steeds niet kan slapen, terwijl mijn wekker over een krappe 2 uur gaat..
Dat alle sites het doen behalve Facebook... En raad eens waar ik net op moet.
Leffroi
Geplaatst: 13-07-15 14:45
Ik wilde onze groene container schoonmaken nadat hij geleegd was vanmorgen......... Pfff, hij MOEST schoon, maar wát een stank. Blij dat hij weer fris en fruitig is!!
Dat het systeem er weer uit ligt en er dus weinig te doen is op mijn huidige afdeling, maar dat het op mijn nieuwe afdeling weer zo druk is dat ze niet eens tijd hebben om mij in te leren.
Ik erger me al de hele week aan een persoon waar ik niets van hoor
BWendyB
Geplaatst: 14-07-15 13:53
Sta net bij een cliënt voor me werk en deed niemand open. Ik me werk gebeld en zeiden ze wacht maar even een kwartier. Ik wachten.. kreeg ik een telefoontje ja mevr is er vandaag niet je kan wel weer naar huis gaan..
marley93
Geplaatst: 14-07-15 16:40
Dat je lekker gaat met je paard en dat ze dan schijnbaar uit het niets vrachtwagens eng vind. Bij een rotonde. Lekker handig, knollie.