Ben er ook onwijs blij mee, ben inderdaad zelf ook wel benieuwd hoe hij me straks zal gaan staan. Dat dingetje in me haar doe ik trouwens niet denk ik, krijg hem er gratis bij maar vind dat maar niks.
Mooie jurk, Rudina! Die sluier vind ik wel het zandloper effect van je jurk versterken, het staat er wel goed bij. Als je hem achter laag in je haar laat steken met een kam kun je hem,vbijvoorbeeld na de ceremonie, zo eruit halen en zonder verder gaan. Ik had een grote lange sluier op die manier in mijn haar en heb hem aan het einde van de middag na het maken van de foto's eruit gehaald.
Ik heb echt medelijden met alle bruiden die met dit weer een hele dag in een lange trouwjurk moeten rondlopen. Wat zal dat warm zijn. Ik vond 22 graden op mijn dag de perfecte temperatuur.
Poeh je zou inderdaad maar met die hitte trouwen! Ik hoop dat wij het tussen de 20 en 25 graden hebben met een lekker zonnetje! Er worden op het strand zonsondergang foto's gemaakt dus het zou zo zonder zijn als er dan geen zonnetje is.
Wauw mooie jurk hoor Marleen!
_Marleen_
Geplaatst: 05-07-15 11:31
Nee hoor, niemand in mijn nabije kring zit op dit forum
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 05-07-15 11:36
Hee, wat een bekende sluier Hij is erg populair geloof ik
Bedankt ben er zelf ook erg blij mee. En dat te bedenken dat ik eerst een mermaid wilde, met bandjes en zoveel mogelijk diamantjes. Het is geen van dit allen geworden
Ik kwam erachter dat ze mijn jurk (van die Disney collectie van Alfred Angelo) ook gewoon in Breda verkopen!!!!! Heb echt de neiging om gewoon eens te gaan passen
we trouwen 15 juli 2016 dus als ik eerder ga is wel heel vroeg. Ik ben in behandeling voor een eet stoornis (being eating disorder) en daar ben ik net mee begonnen. Dus ik heb geen idee wat daar de resultaten van gaan zijn dus als ik nu al ga dan ben ik bang dat over een jaar misschien de jurk niet meer past omdat ik in het ergste geval toch nog gewicht ben aangekomen. Vind november al spannend omdat er dan nog zoveel tijd tussen zit. Ben erg bang om een jurk te kopen die dan misschien in Juli de verkeerde maat is
Sammie
Geplaatst: 08-07-15 07:58
November juli is niet bijzonder veel tijd hoor om te passen. Kunnen doet t verder wel.