Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Ik heb ook echt heel veel zin in de master!
.
) 
Toch wel mooi dat je er nog wel iets leuks aan overgehouden hebt, ondanks dat je helaas gestopt bent.
), dus even zien hoe ik dat qua tijd heb zitten 

). Dus dan heeft dat doel ook een beetje zijn charme verloren, alhoewel ik kan hem ook gewoon doorstrepen
. Sannanasje schreef:Slim oversluiten is toch ook een vorm van aflossen? Ik neem aan dat het doel van het aflossen was dat je je maandlasten kon verlagen, dus als dat op die manier lukt is dat ook mooi meegenomen toch?

. Ik vind mijn DZP ook best wel persoonlijk, dus zet behalve in dit topic ook geen berichten op een blog of iets dergelijks. En stiekem is mijn lijst ook geen 101 doelen lang, maar dat mag de pret niet drukken. Tegen de tijd dat het ten einde loopt hoop ik wel tegen de 101 behaalde doelen te hebben
.
Wat voor werk doe je nu?
.
. Knap dat je vuurwerk wilt gaan afsteken. Ik heb ook vuurwerkangst, maar sinds er vorig jaar een pot met vuurwerk is omgevallen in mijn richting durf ik helemaal niet meer
. DIY's doe ik ook wel eens. Ik heb laatst een spuitbus van de hobbywinkel gekocht om mijn oude spulletjes te pimpen. Zo heb ik 2 lege wijnflessen voor de helft koperkleurig gespoten en er wat touwt omheen geknoopt. Ziet er echt super leuk uit! Op pinterest staan echt super leuke ideeën!
High tea lijkt mij zo leuk en lekker haha, moet ik echt maar is gaan doen. Dat is dus precies de reden waardoor ik er bang voor geworden ben.
Toen ik klein was is er ook een pot omgevallen. Mijn overgroot oma kreeg toen een pijltje door haar hand heen, sinds dien vind ik vuurwerk heel eng.
Dat klinkt ook leuk zeg! Zie op Pinterest altijd veel leuke dingen langs komen.
Leuk dat je een verhaal gaat schrijven, welke genre schrijf je?