Heel erg bedankt allemaal! Nadat we vanmiddag even waren bijgekomen zijn we naar Paleis Hofburg geweest. Zo onwerkelijk om ineens echt in Wenen te zijn! We zijn ook naar de kerk geweest, die zit daar in de buurt. Het verbaasde ons nog dat ze daar getrouwd is, die kerk zag er zo saai uit
Terwijl de omgeving verder juist prachtig is, elk hoekje wat je omkomt zie je weer allemaal mooie gebouwen!
Er was daar ook een kerstmartkje, heel gezellig. Op de reis na (maar die zullen we maar snel vergeten) een hele geslaagde dag dus! 
Hofburg Paleis:

Hofburg Paleis:

Augustiner-kerk, waar Sissi getrouwd is:

Standbeeld van Prins Eugenius (en ik ernaast, zo zie je pas hoe groot dat beeld is!):

Maar dan het belangrijkste! De brief op het bed gaf een vraag waarmee ik het eerste slotje kon openen (1736), daarin zat een brief met een vraag voor het tweede slotje (2916) en die had weer de vraag voor het laatste slotje (1010). Daarin vond ik een brief die zei dat ik moet zorgen dat ik morgen om 12 uur in de tuinen van Schönbrunn sta, tussen de Neptunes fontein en het paleis in. Met mijn mooie nieuwe jurkje aan natuurlijk
Die heb ik maanden geleden in een klein zaakje gezien in Leiden en wilde hem toen al zo graag hebben! Ik vind het zo spannend!!!