Achja, beesten zijn gewoon duur
Paarden ook. Al moet ik zeggen dat ze dit jaar minder hooi kosten. Vorig jaar voerde ik baaltjes van 7 euro, nu zijn het baaltjes van 4.50, scheelt een hoop
En ze doet het er super op. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Achja, beesten zijn gewoon duur
Paarden ook. Al moet ik zeggen dat ze dit jaar minder hooi kosten. Vorig jaar voerde ik baaltjes van 7 euro, nu zijn het baaltjes van 4.50, scheelt een hoop
En ze doet het er super op. 

lor1_1984 schreef:Ik werd gek van mijn tweepersoonsbed in mijn slaapkamer dus ik had mijn bed compleet met matras verkocht.
Lig nu alleen al een paar maanden op de vloer, zou deze maand een nieuw bed gaan kopen maar de kat moet geopereerd dus wsl een maand uitstel.
Nja, beter de kat weer gezond en ik een maand langer op de grond dan een bed en straks de kat kunnen wegbrengen.
Morgen even overleggen of het niet alsnog gecombineerd kan worden als ik een goedkoper bed uitzoek.

Die nemen niet zoveel ruimte in beslag en zitten prima! 
, gewoon een tafel . Moet nog nieuwe stoelen die ik heb ben ik niet zo gek mee 

Rebecca schreef:Ik heb geen eens een bureau, gewoon een tafel . Moet nog nieuwe stoelen die ik heb ben ik niet zo gek mee

Bedacht het mij pas toen de TV werd neergezet
lor1_1984 schreef:[naam] schreef:Ik heb geen eens een bureau, gewoon een tafel . Moet nog nieuwe stoelen die ik heb ben ik niet zo gek mee
Mijn bureau wordt ook gewoon een eettafel van de Ikea, maar zal dus als bureau gebruikt gaan worden.
Ga geen minimaal €100,- aftikken voor een bureau als ik voor een geschikte tafel €30,- kan betalen.
, je kan er een 4 a 6 persoons van maken maar ook in elkaar schuiven voor een kleinere
maar de woningbouw maakte zich er niet echt druk om. Ik heb de 20e alles aangevraagd en vanaf de 28e kreeg ik gas en licht via dat contract. Dus een week. TV heeft wat langer geduurd. Dat heb ik 20 januari aangevraagd, en 4 februari kon ik het installeren en gebruiken.
.
Helemaal niks meer?