Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_mexx_lady_ schreef:Leuke linkjes hierboven! Helaas kan ik echt geen geld uitgeven uit juwelenVind het zo'n verspilling
Liesje1611 schreef:(Sorry voor het storen, ik lees meestal alleen met jullie mee)
Is er iemand al bij de Forever 21 geweest? Ik ga maandag de 28e helaas pas, ivm mn tentamenweek, maar mijn god, ik kan niet wachten! Die site is alleen al om te kwijlen...
Rebeccaa schreef:_mexx_lady_ schreef:Leuke linkjes hierboven! Helaas kan ik echt geen geld uitgeven uit juwelenVind het zo'n verspilling
Ik vind sieraden juist een outfit veel mooier maken, ik koop regelmatig wel iets. Ik ben tegenwoordig fan van die hele dunne, korte kettinkjes. Die koop ik wel gewoon goedkoop bij de h&m en dergelijke. Maar ik heb ook een paar mooie, wat duurdere sieraden, maar die draag ik toch vaak minder dan het goedkope spul.![]()
(Overigens heb ik dit dus ook niet voor mezelf gekocht.)
Liesje1611 schreef:(Sorry voor het storen, ik lees meestal alleen met jullie mee)
Is er iemand al bij de Forever 21 geweest? Ik ga maandag de 28e helaas pas, ivm mn tentamenweek, maar mijn god, ik kan niet wachten! Die site is alleen al om te kwijlen...
_mexx_lady_ schreef:Rebeccaa schreef:Ik vind sieraden juist een outfit veel mooier maken, ik koop regelmatig wel iets. Ik ben tegenwoordig fan van die hele dunne, korte kettinkjes. Die koop ik wel gewoon goedkoop bij de h&m en dergelijke. Maar ik heb ook een paar mooie, wat duurdere sieraden, maar die draag ik toch vaak minder dan het goedkope spul.![]()
(Overigens heb ik dit dus ook niet voor mezelf gekocht.)
Vindt van die statementkettingen echt wel gaaf hoor. Dan vraag ik waar heb je em vandaan "ja van daar kostte maar 25 euro!" Slik dan laat al maar!
Had er echt naar moeten kijken in de Primark...stom!
_mexx_lady_ schreef:Yep nieuwe gsm dus selfies maken is nu wel mogelijk![]()
Outfitje van gisteren voor Paasbrunch met de familie:
[ Afbeelding ]
Blauwe blouse van Primark, broek van only en hakken van Primark.
Moet alleen nog een fatsoenlijke spiegel vinden
_mexx_lady_ schreef:Yep nieuwe gsm dus selfies maken is nu wel mogelijk![]()
Outfitje van gisteren voor Paasbrunch met de familie:
[ Afbeelding ]
Blauwe blouse van Primark, broek van only en hakken van Primark.
Moet alleen nog een fatsoenlijke spiegel vinden