Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ElfiL92

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 09:46

Ik zou ook niet reageren. Dat wil hij juist en jij niet...

@ upendo: dat gebeurt tegenwoordig steeds vaker. Mensen doen net of ze kei geïnteresseerd zijn, maar zodra je gegevens hebt doorgestuurd, zijn ze van de aardbodem verdwenen. >;)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 09:49

Ja.. Of aan het eind van de riedel zeggen, ik krijg mijn loon de 24ste, kun je het reserveren? Duurt maar twee weekjes. Echt niet.. Tegen die tijd heb ik het al drie keer verkocht, gezien er nu al drie mensen voor in de rij staan en jij die reacties ook al voorbij hebt zien komen... {:)-:(

_Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 10:16

Hier een goede ervaring van marktplaats!

Gister eerst het kattenspeeltje opgehaald en mn laarsjes.
Echt helemaal top, super aardige mensen allebei.

Weer helemaal blij! *\o/*

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 10:17

Kirsha schreef:
Volgens mij weet ik welke je bedoelt, en als ze voor die prijs een nieuwe kunnen kopen vind ik dat knap := Als ik je een tip mag geven, toch even een doekje over halen en dan nieuwe foto's maken. Dat had ik in het begin namelijk ook niet gedaan en toen werd ik doodgespamd met mailtjes van mensen die een kwart van de vraagprijs boden omdat het zadel nog niet schoongemaakt was, ja tuurlijk, daarvoor ga ik zo ver in prijs zakken. Terwijl ik er nog bij had gezet dat het zadel voor verkoop nog gepoetst zou worden :roll:

Dat zou ik sowieso altijd doen. Ik geloof niet meer in "wordt nog gepoetst" of "vlekken worden nog schoongemaakt" en dergelijke.
Ofwel zet je het gewoon schoongemaakt en klaar te koop, ofwel bied ik gewoon een flink stuk lager. Heb zo eens een halster gekocht. Op foto zag die er vuil uit, maar het meisje zou die nog wassen en het was een merk dat ik echt wilde. Krijg ik het halster thuis, was inderdaad gewassen, dat kon je ruiken, maar wat ze er niet bij verteld had was dat de vlekken en vuiligheid gewoon vast erin stonden. Halster was echt zo een typetje weidehalster. Ik heb het meteen weggegooid, want ik ga geen ellendig vuil ding rond mijn paard hangen.

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 10:27

Inderdaad, waarom zou je het wel wassen/poetsen voor je het opstuurt maar niet voor je foto's maakt? :o?

Dan zie je toch niet welk product je uiteindelijk koopt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 10:33

Gisteren poging 2 om een 2persoonbed te kopen. Mooie staat, eerlijke prijs. Geef aan te willen betalen en wanneer ik erachter kan komen. Krijg ik terug:

Oh ja, het bed is wel pas ergens in april beschikbaar.

Ja dan niet hé, zeg dat dan direct :(

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 10:39

Echt ik ga gestrekt van wat sommigen hier als reactie krijgen! Ga staks weer de nieuwe ronde erop zetten, hoop stiekem dat ik nu ook eens wat leuks krijg. (Hoewel, als t net als de vorige ronde binnen de maand zo goed als alles verkocht is zonder al teveel gepiep hoor je me niet) maar dat zijn geen paardenspullen buiten mijn bontje dan.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 10:53

_O-

Ik heb een Bucas vliegendeken met hals te koop.
Voor een nette vraagprijs.
Reageert iemand, ik heb een nieuwe voor 55 gevonden dus je vraagprijs is te hoog.
Dus ik heb even naar de link gevraagd, is het alleen de hals van de deken.

Succes, dan heeft je paard op zijn hals in ieder geval geen last meer van vliegen. :')

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 12:08

Ik wachtnu al meer dan 1,5 week op 2 betalingen uit BE. Had iban en bic nummer gegeven, alles nog gecheckt maar nog steeds geen geld ontvangen...

Heb maar tegen de 2 kopers gezegd dat ze de bank moeten gaan bellen. Want ik stuur niks op voordat ik mn geld heb.... :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 12:18

upendo schreef:
_O-

Ik heb een Bucas vliegendeken met hals te koop.
Voor een nette vraagprijs.
Reageert iemand, ik heb een nieuwe voor 55 gevonden dus je vraagprijs is te hoog.
Dus ik heb even naar de link gevraagd, is het alleen de hals van de deken.

Succes, dan heeft je paard op zijn hals in ieder geval geen last meer van vliegen. :')

De colsjaal is bij paarden ook erg populair. :')

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 12:21

_O-

Inderdaad!

Uiteindelijk alles voor d'r op moeten meten, biedt ze iets. Ik ga 5 minuten later akkoord, hoeft ze hem niet meer.

Of nog één. Een Belg die een hoofdstel wil hebben voor 15 euro. Ja, prima, maar wel ex verzendkosten!
Nee, incl.
_O-
Grapjas. :')

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 12:29

_O- _O- _O- _O- _O-

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 12:40

Ik heb net een paar grote bakken, jerrycans en een partij emmers op fb gezet. Kijken of we dat wegkrijgen.

Is er mss iemand die daar interesse voor heeft? Op te halen voor 5 euro. We hebben het voor de paarden gebruikt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 12:42

Van waar ben je?

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 12:43

Zelfde vraag haha. :)

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 12:45

wagenborgen, ligt op een half uur van Groningen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 12:48

Owh, laat dan al maar voor mij als Belgje :P

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 12:48

DeMolenhoek schreef:

Dat is een wereldreis _O-

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 12:50

DeMolenhoek schreef:

Nouja je kon het proberen ;)

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 13:06

Bij mij loopt het weer voor geen meter.
volgens mij zijn mijn vraagprijzen niet hoog maar krijg ook geen lage biedingen.
Wil wb paarden spullen ook weer niet alles voor de prikkie weg doen.
Ik heb het nu niet nodig maar het ligt ook niet in de weg (hele grote zolder) en wie weet in de toekomst...
Denk dat ik spijt krijg als ik alles voor een symbolisch bedrag weg ga doen..

Kleren heb ik maar aan mijn schoonzusje gegeven, alles is nu echt veel te groot geworden en er staat zooooo veel op MP.

Moet alleen mijn fornhuis nog op MP zetten, maar moet dat ding naar buiten slepen voor een beetje mooie foto's... Daar moet ik nog even zin voor maken geloof ik.. is nog niet gelukt. hahaha

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 13:46

Gini schreef:
Kirsha schreef:
Volgens mij weet ik welke je bedoelt, en als ze voor die prijs een nieuwe kunnen kopen vind ik dat knap := Als ik je een tip mag geven, toch even een doekje over halen en dan nieuwe foto's maken. Dat had ik in het begin namelijk ook niet gedaan en toen werd ik doodgespamd met mailtjes van mensen die een kwart van de vraagprijs boden omdat het zadel nog niet schoongemaakt was, ja tuurlijk, daarvoor ga ik zo ver in prijs zakken. Terwijl ik er nog bij had gezet dat het zadel voor verkoop nog gepoetst zou worden :roll:

Dat zou ik sowieso altijd doen. Ik geloof niet meer in "wordt nog gepoetst" of "vlekken worden nog schoongemaakt" en dergelijke.
Ofwel zet je het gewoon schoongemaakt en klaar te koop, ofwel bied ik gewoon een flink stuk lager. Heb zo eens een halster gekocht. Op foto zag die er vuil uit, maar het meisje zou die nog wassen en het was een merk dat ik echt wilde. Krijg ik het halster thuis, was inderdaad gewassen, dat kon je ruiken, maar wat ze er niet bij verteld had was dat de vlekken en vuiligheid gewoon vast erin stonden. Halster was echt zo een typetje weidehalster. Ik heb het meteen weggegooid, want ik ga geen ellendig vuil ding rond mijn paard hangen.

Ja dat is dan een beetje jammer inderdaad. Op zadels reageer ik zelf wel, ook als ze niet gepoetst zijn, dan vraag ik gewoon om betere foto's (na het poetsen dus). En ik had het toen niet gepoetst omdat ik geen zadelzeep en -vet bij de hand had, dus ik had de advertentie vast gezet met 'slechte' foto's met de intentie om er later betere bij te zetten ;) Vandaar. Maar sorry, biedingen van 50 euro bij een vraagprijs van 200 vind ik belachelijk, ook als het nog niet gepoetst is.

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 16:28

Poging 5, om me vriend over te halen iets op te halen nadat ik had gezegd dat ik niks meer zou gaan kopen _O-

Ben nu bijna van al mijn spulletjes af, wacht alleen nog steeds op de 2 betalingen uit BE... en op een buurvrouw die 3 weken geleden, de paardenspullen zou ophalen :')

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 16:52

Ik heb een bod van……..wel 2 euro op een dure en ongedragen spijkerbroek. Echt…had nooit verwacht dat deze dag zou komen. Ik zal even mailen en vragen of dit inclusief of exclusief verzenden is |o |o :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 17:15

Ik had vandaag een bod op m'n Stratocaster gitaar... Van 660 euro (dus ik blij), krijg ik een mail dat hij verzonden mag worden naar....... Tsjechië. Oké.. Laat maar. -O-

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 17:18

Kinke schreef:
Ik heb een bod van……..wel 2 euro op een dure en ongedragen spijkerbroek. Echt…had nooit verwacht dat deze dag zou komen. Ik zal even mailen en vragen of dit inclusief of exclusief verzenden is |o |o :+

:')