@ upendo: dat gebeurt tegenwoordig steeds vaker. Mensen doen net of ze kei geïnteresseerd zijn, maar zodra je gegevens hebt doorgestuurd, zijn ze van de aardbodem verdwenen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kirsha schreef:Volgens mij weet ik welke je bedoelt, en als ze voor die prijs een nieuwe kunnen kopen vind ik dat knapAls ik je een tip mag geven, toch even een doekje over halen en dan nieuwe foto's maken. Dat had ik in het begin namelijk ook niet gedaan en toen werd ik doodgespamd met mailtjes van mensen die een kwart van de vraagprijs boden omdat het zadel nog niet schoongemaakt was, ja tuurlijk, daarvoor ga ik zo ver in prijs zakken. Terwijl ik er nog bij had gezet dat het zadel voor verkoop nog gepoetst zou worden
upendo schreef:
Ik heb een Bucas vliegendeken met hals te koop.
Voor een nette vraagprijs.
Reageert iemand, ik heb een nieuwe voor 55 gevonden dus je vraagprijs is te hoog.
Dus ik heb even naar de link gevraagd, is het alleen de hals van de deken.
Succes, dan heeft je paard op zijn hals in ieder geval geen last meer van vliegen.
Gini schreef:Kirsha schreef:Volgens mij weet ik welke je bedoelt, en als ze voor die prijs een nieuwe kunnen kopen vind ik dat knapAls ik je een tip mag geven, toch even een doekje over halen en dan nieuwe foto's maken. Dat had ik in het begin namelijk ook niet gedaan en toen werd ik doodgespamd met mailtjes van mensen die een kwart van de vraagprijs boden omdat het zadel nog niet schoongemaakt was, ja tuurlijk, daarvoor ga ik zo ver in prijs zakken. Terwijl ik er nog bij had gezet dat het zadel voor verkoop nog gepoetst zou worden
Dat zou ik sowieso altijd doen. Ik geloof niet meer in "wordt nog gepoetst" of "vlekken worden nog schoongemaakt" en dergelijke.
Ofwel zet je het gewoon schoongemaakt en klaar te koop, ofwel bied ik gewoon een flink stuk lager. Heb zo eens een halster gekocht. Op foto zag die er vuil uit, maar het meisje zou die nog wassen en het was een merk dat ik echt wilde. Krijg ik het halster thuis, was inderdaad gewassen, dat kon je ruiken, maar wat ze er niet bij verteld had was dat de vlekken en vuiligheid gewoon vast erin stonden. Halster was echt zo een typetje weidehalster. Ik heb het meteen weggegooid, want ik ga geen ellendig vuil ding rond mijn paard hangen.