Pff ben het echt zat, rot wind. Geef mij maar vorst en een klein zonnetje.
NathalietjeB
Geplaatst: 12-01-15 17:38
Buh wie laat de zon eens schijnen ben die wind en regen ondertussen wel een beetje zat. Mijn mini is echt hyper door de wind, maar die regen is zo smerig
Ik wil zon, windstil vrieswinterweer met een mooi laagje witte sneeuw. Onze kleine hond is zo langzaam aan echt volledig van haar theewater. Vanmorgen een dikke matpartij tussen de twee omdat ze zo overprikkeld is dat ze echt om zich heen loopt te snauwen de hele tijd.
Ik wil geen sneeuw, geen wind en liever ook geen bakken regen..oftewel ik woon in het verkeerde land haha. Maar als in ieder geval die wind maar weg gaat pff...
Ben ook benieuwt wanneer het weer fatsoenlijk weer wordt.... Heb mijn paard nu al sinds vrijdag niet meer kunnen rijden vanwege die wind (buitenbak)
Vientje
Geplaatst: 13-01-15 10:13
Ik ben het weer ook zooooo zat Moet doordeweeks altijd 's avonds rijden en we hebben alleen een buitenbak die midden tussen de akkers ligt. Gisteravond dus ook weer in de horizontaal waaiende plensregen een half uur mijn best gedaan niet van mijn paard te waaien Paard wordt er wel heerlijk bomproof van, kwam een stuk plastic langswaaien maar kon op het gemak verder met de oefening waar ik mee bezig was, niks geen kijkerigheid meer
En dan de omwaaiende kruiwagens bij het uitmesten, poep die gewoon uit je kruiwagen waait, paarden die meer op stal staan omdat ze anders tot hun knieën in de modder staan de hele dag, deuren die uit je hand waaien, deuren die niet meer dicht gaan, 3x per dag droge kleren aan moeten trekken, vastzitten in de modder en al het tuig elke dag onder de blup....
Tijd voor de lente. Nog maar iets meer dan 2 maanden dus blijkbaar
Ik ga zo de deur uit. En dan weer worstelen met wegwaaiend hooi denk ik, zal twee keer moeten lopen dus twee keer kans op vliegend voer. Het motiveerd ook niet om naar buiten te gaan dit weer.
Tuurlijk !! ik show ze zeker wel ff word pas na ons huwlijksreisje we gaan van a.s zaterdag tot zaterdag naar gran canaria.. daar is het weer vele malen beter dan hier haha
friendly
Geplaatst: 13-01-15 13:38
Winged schreef:
Ik hoop zo dat die storm zondag gaat liggen... Heb dan een survivalrun en dat is al zwaar genoeg zonder dit kloteweer
Het past wel bij het survival aspect toch?
Es_ther
Geplaatst: 13-01-15 13:40
Geef je groot gelijk meid! Lekker weg van dit vieze weer!
Haha, maar die survivalruns zijn al zwaar genoeg, zonder wind.. Vriend van mij loopt ze ook, en als je ziet hoe die wel eens terugkomt..
Knakker
Geplaatst: 13-01-15 14:05
sloffiee schreef:
En wij gaan donderdag trouwen
klote weer hier in nederland
oei... heb je al een binnenlocatie om foto's te maken? Alvast een fijne dag en gefeliciteerd!
Jep klopt, er komt nu een klein koufrontje binnenstromen. Maar pas op want die kan flinke windstoten geven, aan de kust tot over de 100 kmpu en het binnenland rond de 80 kmpu. Voorzichtig als je de weg op moet!