Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xLoki schreef:Misschien vinden jullie het leuk om te zien, maar dit zijn de foto's die ik afgelopen tijd heb gemaakt van modellen(allemaal TFP)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Indien er nog modellen hier geïnteresseerd zijn in een TFP shoot, ik sta nog open voor leuke ideeën!
Courses schreef:Graag EmmyJoyce, ben wel benieuwd.
Even om terug te komen op mijn geblaat over die eeuwige meeting (kuch), ik ben nu aan het kijken wat de mogelijkheden zijn zoiets op te zetten voor meerdere meiden op 1 dag te schieten. Wil er een studio voor gebruiken (ik heb voor eind september geen tijd namelijk en vertrouw 't weer niet, met mooi weer kan er buiten altijd nog geschoten worden) of een toffe locatie, MUA afhankelijk van de aanmeldingen qua modellen en de verdelingWil wel graag even peilen hoeveel meiden vanuit hier daar interesse in hebben zodat ik er een inschatting van kan maken.
Aria_zz schreef:Woehoe volgende week woensdag een casting voor Wella professionals. Ben heel erg benieuwd!
Aria_zz schreef:De agency waar ik zit is ook niet op lengte, ik ben maar 1.65. Maar ze hebben wel mensen nodig voor reclames, defilés waar lengte ondergeschikt is etc.
Weet je wat ze precies zoeken UMayDream?
MyLittleLove schreef:Tuurlijk am! Maar in Beek vorig jaar zochten ze echt op gezicht uit, niet zozeer lengte.
Hasiinaaax schreef:Aria_zz schreef:De agency waar ik zit is ook niet op lengte, ik ben maar 1.65. Maar ze hebben wel mensen nodig voor reclames, defilés waar lengte ondergeschikt is etc.
Weet je wat ze precies zoeken UMayDream?
Bij welke agency zit jij dan als ik vragen mag?
Ik ga waarschijnlijk in september naar Elite model look in Utrecht met een vriendin die graag model wil worden. Amarens als je mee wilt/kan hoor ik dat wel!
Sokje_6 schreef:Ik heb een maand geleden wat shootfoto's ontvangen, op TFP-basis. Zijn er hier mensen die het leuk vinden om er via pb wat commentaar op te geven? Ik zet ze liever niet meteen op Bokt en ken verder weinig fotografen.Ben vrij onervaren dus vind het wel leuk om er van te leren.
Sokje_6 schreef:Ik heb een maand geleden wat shootfoto's ontvangen, op TFP-basis. Zijn er hier mensen die het leuk vinden om er via pb wat commentaar op te geven? Ik zet ze liever niet meteen op Bokt en ken verder weinig fotografen.Ben vrij onervaren dus vind het wel leuk om er van te leren.
xRiiannex schreef:Sokje_6 schreef:Ik heb een maand geleden wat shootfoto's ontvangen, op TFP-basis. Zijn er hier mensen die het leuk vinden om er via pb wat commentaar op te geven? Ik zet ze liever niet meteen op Bokt en ken verder weinig fotografen.Ben vrij onervaren dus vind het wel leuk om er van te leren.
Je mag ze wel naar mij toesturen als je wilt.
Heb vandaag een super leuke shoot gehad met 3 fotografen.
2 foto's: (wel via instagram, geen filter)
http://instagram.com/p/rzaZQFwidN/?modal=true
http://instagram.com/p/rzWk9UwiWK/?modal=true
Kunnen jullie ze zien?