Dorus schreef:Ik weet nog steeds niet of ik er goed aan gedaan heb m'n blog bij wordpress aan te maken ipv blogger. Mijn taarten blog draait op blogger en ik heb het idee dat er daar veel meer keus en mogelijkheden zijn mbt layout dan op wordpress. Ik heb nog steeds niet de layout gevonden en je kan geen templates importeren, bij blogger kan dat wel. Of je moet je blog op een eigen domein gaan hosten, maar daar ga ik nu nog even geen geld aan spenderen.
Ik vind het bij wordpress wel makkelijker om blogs te volgen. Als je op een wordpress blog zit die je wilt volgen en je bent ingelogd hoef je alleen maar het plusje op die site aan te klikken. Vervolgens kan je zelf instellen of je updates per mail wilt ontvangen en met welke frequentie.
@proudhorse: of ctrl-i bij wordpress werkt weet ik niet, maar je bent niet verplicht de html editor te gebruiken. Je kan ook voor een opmaak editor kiezen waarbij je bovenaan opmaakknoppen hebt staan.
Ah, dat wist ik niet! Ik hoor alleen maar code-dingen voorbij komen

karazilver schreef:Haai, hier een tot nu toe stille meelezer! Zelf ben ik ook met een blog bezig. Heb em nu op wordpress.com maar wil overzetten naar de self-hosted versie binnenkort omdat ik qua vormgeving nog niet tevreden ben.
Ik heb niet alle posts gelezen maar is er hier ook iemand die dat overzetten al eens heeft gedaan?
Paar van de blogs al bekeken en ben impressed.
@Mear: goed vormgegeven, vind je eigen foto's ook erg mooi.
@Sabini: wát een leuke titel van je blog!
@Chans: mooi clean design.
@Polivy: hele mooie schrijfstijl en je raakt de juiste snaar, kriebels!
@ProudHorse: nice design en props voor je Engels![]()
@luf_horses: jou had ik al op twitter gevonden. Ook pakkende schrijfstijl en je Engels vind ik erg goed. Ik heb voor mijn blog nu hetzelfde thema, maar vind het wat typography te beperkt.
Haha, het design vind ik zelf juist nog láng niet goed

@Anc, dat is mijn probleem met Wordpress blogs ook altijd! Ik wil ook geen gravatar, maar gelukkig zie ik soms een Google+ tekentje staan waarmee ik in kan loggen.