Zo'n broek staat ook nog op mijn zomer-verlanglijstje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
babe schreef:Weet iemand waar ik deze schoen kan vinden?
[ Afbeelding ]
Je helpt mij er heel erg mee!!
Of herkent iemand van welke website die schoenen zijn?
[ Afbeelding ]
rakkertjuuhh schreef:stille mee lezer.. wauw dat jurkje!!! waar heb je die weg!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Davinia_ schreef:rakkertjuuhh schreef:stille mee lezer.. wauw dat jurkje!!! waar heb je die weg!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Bedoel je het jurkje boven je post? Die is van kenzaa.nl
De rest van de kleding heb ik geen idee van, de plaatjes haal ik van pinterest
Maar die onderste set kan je heel makkelijk bij de H&M halen. Roze blazer hebben ze daar nu wel en zo'n lichte broek ook wel. Wit basic hemd hebben ze ook overal wel
nomarjet schreef:Davinia_ schreef:Bedoel je het jurkje boven je post? Die is van kenzaa.nl
De rest van de kleding heb ik geen idee van, de plaatjes haal ik van pinterest
Maar die onderste set kan je heel makkelijk bij de H&M halen. Roze blazer hebben ze daar nu wel en zo'n lichte broek ook wel. Wit basic hemd hebben ze ook overal wel
wat is pinterest ?![]()
jolijnnn schreef:mag ik hier mee praten?![]()
Even een korte voorstelling van mezelf: mijn naam is Jolijn, 18 jaar, ik studeer sociologie aan de universiteit van antwerpen en mode is echt mijn passie (naast muziek).
Ik heb meteen een vraagje: ik ga dat groene mint kleurige boucle jasje van h&m kopen waarvan iemand een aantal weken terug een foto heeft gepost.
Ik kan die post niet meer terug vinden, kan degene die het gepost heeft het mischien opnieuw doen?
Davinia_ schreef:Leuke outfit Saar!!
Daisy, vervelend zeg! Klinkt wel herkenbaar, ik ben ook altijd zo lang ziek van de griep, omdat ik daarnaast nog chronisch ziek ben.
Beterschap!!
DaisyDarling schreef:Davinia_ schreef:Leuke outfit Saar!!
Daisy, vervelend zeg! Klinkt wel herkenbaar, ik ben ook altijd zo lang ziek van de griep, omdat ik daarnaast nog chronisch ziek ben.
Beterschap!!
DankjeVervelend dat je chronisch ziek bent
![]()
Ik ben dus ook al 6 maanden ziek, heb Pfeiffer gehad maar nu weten ze niet wat er mis is![]()