Verslaafde Ebay bokkers gaan verder in deel 9!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dinniej

Re: Verslaafde Ebay bokkers gaan verder in deel 9!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:18

Gevonden. =)
Misschien moet ik het eens proberen, maar ik twijfel.. Ik neem niet zo vaak de tijd om mijn haar te stijlen, en als het niet werkt is het wel héél veel geld ineens. :P

Ik kan ook nog bij de kapper kijken wat ze met permanentvloeistof kan, maar wellicht ga ik dan m'n krullen weer missen. =O

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:27

Het werkt, dat verzeker ik je

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:47

ik moet voor mijn pa en broertje nog cadeautje kopen maar geen idee wat :=

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:54

Kijk eens op marktplaats, heb de mijne daar voor een koopje vandaan en werkt perfect!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:55

Hee die lensmok is die afsluitbaar?

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 01:27

Kan iemand mij misschien meer vertellen over zo'n case? Als je het product na een 40 dagen niet ontvangen hebt, dan verloopt je bescherming las ik. Maar als je zo'n case opent, wat doe je dan precies en wat zijn de (positieve) gevolgen?

Weet nog niet erg veel van Ebay dus sorry voor de vraag! :)

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 11:10

Zit al vanaf eind oktober op twee hoezen voor de tablet te wachten. Zo heb ik jaren niks en nu weer een pakket wat er nog niet is. Als het er morgen niet is ga ik ook maar eens contact opnemen met de verkoper.

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 11:21

_Kellyy schreef:
Kan iemand mij misschien meer vertellen over zo'n case? Als je het product na een 40 dagen niet ontvangen hebt, dan verloopt je bescherming las ik. Maar als je zo'n case opent, wat doe je dan precies en wat zijn de (positieve) gevolgen?

45 dagen.
Wel eerst contact met de verkoper zelf opnemen, proberen er met hem/haar zelf uit te komen, dus tot een resend of refund, net wat je zelf wilt.
En als je er niet uitkomt met de verkoper (of je heb geen tijd meer om hem eerst zelf te mailen..) dan open je een geschil en probeer je het via daar nog een keer. Meestal geven ze dan ineens heel snel tóch je zin. Zo niet: Laat je je geschil escaleren tot een claim bij papyal en gaat paypal de zaak bekijken wat 9 v/d 10 keer er gewoon op uitdraait dat je je geld terug krijgt ;)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 11:36

Zo, ik heb ook weer iets in mijn hoofd, een nieuwe hoes voor mn IKEA bank, er zit nu een witte op en ik ben als de dood dattie vies wordt..
Dus.. Een ander kleurje!

Gevonden!
http://www.ebay.de/itm/IKEA-Sofabezug-K ... 4256wt_954

Nu proberen of ik m op .com nog goedkoper kan vinden :P

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 15:24

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 15:29

Cool Cola. :')

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 15:48

_O- valt me nu pas op

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 15:52

:D

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 16:30

Deze zijn nu ook binnen gekomen. Inclusief een zakje met kraaltjes. := Ik heb nu diverse keren de hele advertentie doorgelezen maar kan nergens iets vinden over kraaltjes (verkoper al een email gestuurd). Lees ik er wellicht overheen? :=

Afbeelding
http://www.ebay.co.uk/itm/400338899967? ... 1439.l2649

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 16:39

Misschien een cadeautje?
Heb ik ook wel eens gekregen bij een eBay-bestelling. :)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 16:46

Een cadeautje inderdaad, de verkoper had al terug geschreven. :D Erg lief gebaar!
Ik twijfel soms nog wel eens, gelukkig zag ik spoken. :)

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 17:48

Heb ik net de regenboogroos zaadjes binnen, en probeer ik informatie te vinden, vind ik dit :')

Via Ebay worden regenboogrozen zaadjes aangeboden. Maar dat kan natuurlijk niet, regenboogrozen zijn witte rozen die op natuurlijke wijze na het afknippen van de struik, worden ge-"RAINBOWed". Een wereldwijde zwendel, mensen proberen zo op een slim/sluwe manier geld te verdienen. De koper zal, als hij eindelijke zijn rozenzaadjes tot bloeiende struik heeft verzorgd, tot de teleurstellende conclusie komen dat het toch géén regenboogrooszaadjes waren.
Laatst aangepast op maandag, 12 november 2012 22:33

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 17:49

Yinthee schreef:
_Kellyy schreef:

45 dagen.
Wel eerst contact met de verkoper zelf opnemen, proberen er met hem/haar zelf uit te komen, dus tot een resend of refund, net wat je zelf wilt.
En als je er niet uitkomt met de verkoper (of je heb geen tijd meer om hem eerst zelf te mailen..) dan open je een geschil en probeer je het via daar nog een keer. Meestal geven ze dan ineens heel snel tóch je zin. Zo niet: Laat je je geschil escaleren tot een claim bij papyal en gaat paypal de zaak bekijken wat 9 v/d 10 keer er gewoon op uitdraait dat je je geld terug krijgt ;)

Dank je wel! Dus je moet in die 45 dagen (als het kan) contact opnemen met de verkoper dat je het nog niet binnen
hebt? en hoe kan het geschil escaleren? Gaat dat vanzelf?

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 17:51

Ja eerst proberen met de verkoper zelf op te lossen, lukt dat niet dan kun je voor die 45 dagen om zijn een geschil openen.
Overgaan op een claim moet je zelf binnen 20 dagen doen bij je geschil, staat wel uitgelegd op paypal als het goed is, het fijne weet ik daar ook niet van. :)

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 17:52

Hahaha van die rozen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 18:00

janique schreef:
Heb ik net de regenboogroos zaadjes binnen, en probeer ik informatie te vinden, vind ik dit :')

Via Ebay worden regenboogrozen zaadjes aangeboden. Maar dat kan natuurlijk niet, regenboogrozen zijn witte rozen die op natuurlijke wijze na het afknippen van de struik, worden ge-"RAINBOWed". Een wereldwijde zwendel, mensen proberen zo op een slim/sluwe manier geld te verdienen. De koper zal, als hij eindelijke zijn rozenzaadjes tot bloeiende struik heeft verzorgd, tot de teleurstellende conclusie komen dat het toch géén regenboogrooszaadjes waren.
Laatst aangepast op maandag, 12 november 2012 22:33

haha beetje jammer.

Ben toch stiekem wel benieuwd naar je plant, als 'ie er eenmaal is :') Het klonk zo leuk :P

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 18:01

Ja, ik had eigenlijk al een beetje zo'n vermoeden.. maar eerst kopen en dan verder kijken he :') _O- ik ga ze sowieso planten en dan zie ik wel :')

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 18:07

Had toen ook zitten zoeken, kwam bij de Nederlandse kweker van die rozen uit, en daar vermelden ze dat die rozen zo'n kleur krijgen door ze op speciaal water te zetten met bepaalde stoffen erin waardoor de roos dus zo kleurt... Vast een heel ingewikkeld proces, maar zo even kort samengevat. :+

Jiwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 18:14

Klopt, ze snijden de steel in waardoor deze uit meerdere stengels bestaat en doen dan ieder steeltje in een eigen bakje met kleurstofwater als ik het goed heb. :)