Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 13:50

En jullie betalen er veel normalere prijzen voor ook...... :P

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 13:59

Paarden en ponies zijn over het algemeen goedkoper in Holland. Bepaalde rassen in ieder geval. Friezen, Haffies, Tinkers, Fjorden... even een greep uit het assortiment :D

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 14:00

Dat zou ik niet durven zeggen, maar ik weet het wel van shetlanders, dat ze bij jullie (niet gauw) aankomen met bedragen van 50,00 voor een pony!

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 14:04

Nee, want die prijzen kennen ze hier niet echt. Als je het verschil ziet tussen het aantal wandelende grasmaaiers dat in NL op MP aangeboden wordt en wat er hier aangeboden wordt, is het niet zo gek dat ze even wat verder kijken dan de grens.

Edit: DeSa kan er dan ook wel vanuit gaan dat deze pot. koper serieus is en niet met een slachtprijs aankomt, anders zou ie niet een eind rijden.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 14:06

Kentaro schreef:
En jullie betalen er veel normalere prijzen voor ook...... :P

Ehm, ik niet hoor, de Duitsers. Ik weet wel beter dan de hoofdprijs te betalen op een "gewone" pony of "doorsnee" paard in deze tijden ;)

ElizeVdS

Re: Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 17:18

Ik word ook weer beetje gek van MP. Een meisje is geïnteresseerd in iets dat ik te koop heb staan, maar reageert zo sporadisch. Kreeg een mail of iets nog te koop is (als dat niet zo was had ik mijn advertentie weggehaald, maar goed, kan me de vraag voorstellen, want het is nou eenmaal geen garantie). Dus direct netjes gemaild: ja hoor. Na 5 dagen: u vroeg toch zoveel. Direct weer gemaild: ja dat klopt, excl. verzendkosten... Dat was 2 dagen terug en nog niets op terug gehad..

Er zijn geen andere geïnteresseerden (helaas), maar wil het wel graag (snel) verkopen. Ik snap niet dat mensen die ergens interesse in hebben niet wat sneller reageren!

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 19:06

Dit is inmiddels alweer 3 jaar terug, maar ik blijf ervan raar kijken, ( is trouwens een real ervaring :D )
We waren dus opzoek naar een ponytje voor mij, hadden we via onze ponyclub een leuk D' ertje die lekker springt, dressuurmatig fijn is in de hulpen etc. afijn, we zijn weekjes later er over uit, we kopen de pony. Zaterdag zouden ze hem komen brengen. Krijgen we vrijdag avond een telefoontje :
''Jaa sorry, maar ons zoontje heeft er al verdriet van dat in en mijn partner zijn gescheiden, dus we vinden het ook al erg om de pony weg te doen. Dus ja we verkopen hem maar niet."
Allemaal heel vaagjes, ik was heel erg teleurgesteld als meisje van 9 jaar, hahah. Nu wel een super lieve pony al ruim 3 jaar en ik geef deze voor geen goud weg ! :D 4r

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 20:32

Nou ik heb de banden opgehaald en ze zijn super. Gewoon als nieuw.
Mnr gaf ook aan dat de banden al 6 weken op MP stonden en dat er al diversen gemaild en geboden hadden, maar die mensen reageerden gewoon niet meer.
Mijn geluk dus! Manlief is er ook zeer content mee, dus ze kunnen er mooi volgende week onder.
Rijden we deze winter veilig op winterbandjes :D

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 20:43

waren de banden wel droog toen je ze ging bekijken? klikt stom maar wanneer je verdroogde banden nat maakt dan zie je de droogte scheurtjes niet.

maar je kunt idd geluk hebben

ik had net nog een aparte, ik heb een 2x gedragen trui op mp staan, de trui is van lamswol maar daar ben ik blijkbaar allergisch voor. Ik had een bieding van 7,50 dus die de zelfde dag nog gereageerd dat het goed was, krijg ik gisteren na een week! reactie terug, toen ik een reactie terug wilde sturen kreeg ik een nieuw bod van 8,50 omdat ik bij bieder 1 niet echt het gevoel had dat het echt wat word had ik dit bod maar gelijk geaccepteerd, toevallig zat deze bieder blijkbaar ook achter de pc want de deal was binnen een paar minuten rond. Het gaat mij echt niet om die euro meer maar gewoon een snelle afhandeling, zal straks nog wel even bieder 1 op de hoogte stellen

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 20:46

Ja banden waren droog, kwamen net uit de garage. Geen scheurtje te zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 23:15

ElizeVdS schreef:
Ik word ook weer beetje gek van MP. Een meisje is geïnteresseerd in iets dat ik te koop heb staan, maar reageert zo sporadisch. Kreeg een mail of iets nog te koop is (als dat niet zo was had ik mijn advertentie weggehaald, maar goed, kan me de vraag voorstellen, want het is nou eenmaal geen garantie). Dus direct netjes gemaild: ja hoor. Na 5 dagen: u vroeg toch zoveel. Direct weer gemaild: ja dat klopt, excl. verzendkosten... Dat was 2 dagen terug en nog niets op terug gehad..

Er zijn geen andere geïnteresseerden (helaas), maar wil het wel graag (snel) verkopen. Ik snap niet dat mensen die ergens interesse in hebben niet wat sneller reageren!

Ook ik vraag altijd of datgene er nog is want wat je zegt het bied geen garantie, laatst ook gereageerd op iemand, geen reactie terug, paar dagen later weer een mail gestuurd krijg ik toch een pissig mailtje terug dat het alang al verkocht is, had terug gereageerd dat ze dan de advertentie moest sluiten. Krijg ik nog een pissiger mailtje terug dat ik me er niet mee moest bemoeien... nou ja zeg, waar gaat t soms heen met de wereld.

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 23:42

Vandaar ook mijn deel dat ik me de vraag op zich kan voorstellen. Heb het ook wel gehad, helemaal blij iets gevonden te hebben.. is het al verkocht. Maar het was meer het hele lange wachten wat me dwars zit :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 00:48

Ja, ik ben net zo, als iets wat ik al verkocht heb sluit ik ook meteen de advertentie, maar hou de advertentie wel open tot het ook echt verzonden is, maar dan zet ik het wel op gereserveerd.

Maar goed, ben al een tijd op zoek naar een tweedehands winterdeken, wat een crime, kan gewoon niks vinden....

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 09:44

Hier weer een positieve ervaring. Nieuwe rijbroek verkocht via MP.
Andere dag was het bijgeschreven op mijn rekening en direct op de post gedaan.
Mevr. blij en ik blij.

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 12:37

Welke maat zoek je Annickkii?
Straks komt koper 2 om het spul op te halen.
Koper 1 heeft niks van zich laten horen dus als koper 2 alsnog alles wil hebben dan zal ik eens een mooi prijsje maken O:)
Wel balen dat iemand niks van zich laat horen. Nu maar hopen dat ik alles in 1x kwijt ben

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 13:19

Ach ik heb een paard te koop waar de vraagprijs bij staat, krijg ik een mail wat ie moet kosten, als ik zeg dat het in de advertentie staat zegt ze: ik vind hem te duur... tsja reageer dan niet...... pffffff

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 15:18

Mijn DS spelletjes staan op marktplaats, nog geen reactie op gehad tot vanmorgen. Toen kreeg ik een mailtje van een man die een spelletje graag wil komen ophalen. Geen probleem, ik ben gewoon thuis :)
Staat er even later een keilief meisje voor de deur, rond de 8 jaar denk ik. Zij kwam het spelletje ophalen en ze wilde er graag nog een. Ik vroeg 5 euro per stuk, maar heb haar 2 spelletjes voor 5 euro gegeven :D
Later kwam haar vader nog aan de deur met 5 euro, maar ik heb gezegd dat het goed was zo.

caroline_max

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 16:00

Lief zeg!

Ik ga straks ook maar eens wat op MP zetten. Heb een verkeerde levering van een paardenshop die het niet terug wil nemen. Ontvangen in augustis namelijk, maar kwam er 2 week terug achter dat niet mijn dekenrek maar allerlei andere spullen in de doos zitten. O.a 2 longeersingels, 3 dekenbeugels voor aan de box, en een set bakletters. Maar goed, dat is wel meer waard dus ik snap nog steeds niet waarom ze het niet gewoon ruilen. En aangezien ik toch echt dat dekenrek wil gaat het maar op MP.

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 17:14

samsi: ik snap het probleem niet. Zolang een kater niet sproeid laat ik hem ook niet castereren en een dier wat altijd binnen is laat ik ook niet enten. Sterker nog mijn dieren worden alleen als pup/kitten geent en verder nooit.

Juud87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 17:31

Onze kat blijft ook een man totdat hij katergedrag gaat vertonen. Zo kan hij het zich het meest ontwikkelen. Zijn oude baas is een dierenartsassistente en de kitten die bij haar is gebleven blijft ook zolang mogelijk man. Dit is onze eerste kat, dus we vertrouwen nu op haar mening. Die van ons komt overigens wel buiten, dus wordt wel geënt en ontvlooit.
Overigens zijn de konijnen die ook 24/7 buiten zitten dit jaar niet geënt := beetje scheef dus..
Vriendlief werd laatst helemaal panisch toen hij een vlo op de kat zag. Hoewel ik hem zo kon pakken (en dus verdoofd was van het nog werkende ontvlooispul) heeft ie m toch maar weer ontvlooit. Heb het er nog niet ingekregen dat dat niet hoefde. Maar in dit geval zou het twee weken later toch moeten gebeuren volgens het aangegeven schema.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 20:55

Dav schreef:
Welke maat zoek je Annickkii?
n

Maat 185 :)

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 21:00

Persoonlijk zou ik een buitenlopende kat wel steriliseren/castreren, puur om ongewenste nestjes te voorkomen. ;)

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 21:44

Of om te voorkomen dat ze nare ziektes oplopen.. kattenaids is geen lolletje!

rooswita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 23:04

pff had al een berichtje gestuurd dat ik zo gek werd van mensen die niet reageren nadat we een een prijs afgesproken hebben.

had dus een deken die ik verkocht zou hebben aan iemand, maar waarbij er geen betaling kwam dus ik er achteraan gemaild van zus en zo krijg ik na 3 dagen een mailtje ja sorry was ff weg maar heb al een andere deken. Dan denk ik ja had je dat niet even kunnen laten weten had nog meer kopers

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 23:22

Argh.. waarom reageren mensen op een advertentie als hun gehele budget al lager is dan de vraagprijs??!