wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

melody7

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 17:15

ohh, ik heb ook al een paar keer een deur open getrokken waar al iemand zat *uhhm sorry* alleen de laatste was echt vaag... die zat zo ingespannen naar beneden te staren dat ze 't niet eens doorhad _O- die ervoor zat nog bij mij in de klas ook... die heeft me 'n jaar lang niet meer aangekeken :+

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 21:30

haha geniaaal allemaal!

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 21:33

ik ging gister even naar de action. terug fietste ik aan de andere kant van de weg op de stoep.want daar moet je heel klein stukje oversteken over drukke weg en dan weer terug dus ik ga altijd over de stoep. i had tasje aan mijn fiets. komt er tegenover mij een blinde man aan. ik kon er niet langs dus moest wel de weg op. en ja hoor. krak zij mijn tas en daar lagen allemaal dingen op die drukke weg. snel mijn fiets op de stoep nadat de blinde wegwas en snel alles oprapen en wegwezen. daar stond een vriendin tegenover de weg mij lekker uit te lachen xd

KirstenChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:56

Frankaas schreef:
Mijn vader en ik gingen wedstrijden kijken, dressuur en springen, de eerste keer voor ons allebei. We liepen langs de dressuur hekjes (waren geen echte bakken hoor ;) ) en er stonden allemaal auto's langs de zijkant geparkeerd. Wij dachten: Pff... Luie mensen. Dus we liepen gewoon voor de auto's langs. Die persoontjes in één auto: 'Achterlangs, achterlangs!' Wij dachten: Ja doei, ga dan maar staan of je auto helemaal tegen de hekjes aanzetten. Bleek het de jury te zijn :') :').

Geeeeeniaal!!

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 23:27

Ahahahaha

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 00:16

Kermis schreef:
Op de middelbare school ook een keer naar de wc gaan en vergeten de deur op slot te doen, ik rustig op de wc, trekt iemand een keer de deur open :+ Schaamde me kapot, sindsdien dubbel check ik altijd of de deur op slot zit. Heb er nog traumas aan :=

Hier nog 1! :')

karinsd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 13:19

Hier ook 1 die vaak blunders maakt.

Van de week nog, zit samen met een vriend in de auto en zie iemand staan met een lelijke broek aan.
Dus roep heel hard jemig dat trek je toch niet aan, ziet er niet uit! Is het autoraam open en ze heeft alles gehoord. Oeps!! :oo

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 16:15

Nou ja, misschien wel een hint geweest :P

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 16:15

Precies, en ach, het klinkt misschien hard, maar de kans is klein dat je haar ooit nog tegenkomt :+

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 09:47

Hopen dat je haar niet meer tegenkomt :+

karinsd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 10:29

Ik hoop het ook!! Voelde me best banketstaaf op dat moment -O-

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 10:30

Haha dat kan ik begrijpen. Maar op dat moment kan je wel door de grond zakken...

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 17:43

_O- _O- _O-

Okee niet helemaal mijn genante moment vandaag maar ik voelde me toch ook behoorlijk opgelaten. :o

Vandaag voor het eerst met vriendlief naar de sauna geweest, dit was voor mij ook de eerste keer gemengd. Gelukkig viel het allemaal wel mee en was ik gelijk op me gemak.
We hadden dit via vakantieveilingen dus we kregen er ook een zonnebank behandeling bij. Toen we ons moesten melden werd ons gezegt "jullie hebben kamer 4 en 5, en je mag daar de trap op." Eenmaal aangekomen zat kamer 4 dicht, er was nog iemand aanwezig. Vriendlief ging alvast kamer 5 in. Echter zat er voor de helft glas in de deur. Ik zag iemand voor de deurstaan maar ik zag niks gebeuren. Tot ik doorhad dat de schaduw die onder de deur door kwam (deuren sloten niet aan op de vloer, kier van 10 cm) toch wel vreemd was. Toen ik iets beter naar de schaduw keek zag ik een "heen en weer beweging".
Toen ik vanaf mijn wachtstoeltje nog wat beter keek, zag ik naast de 2 voeten van die persoon een paar knieën op de vloer! :') :oo

Dame en heer in kwestie deden heel wat anders dan de bedoeling was. Ik wist niet hoe snel ik naar beneden moest of even iemand van het personeel te halen. Deze heeft geklopt (daar was ik niet bij, ik werd even ergens anders neer gezet buiten hun bereik) met de melding dat iedereen een eigen kamer moest. De dame en heer zijn de sauna uit gegooit.

Toch voelde ik me behoorlijk opgelaten, zomaar even seksende mensen betrappen in de sauna :+

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 23:29

miss_lizje schreef:
_O- _O- _O-

Okee niet helemaal mijn genante moment vandaag maar ik voelde me toch ook behoorlijk opgelaten. :o

Vandaag voor het eerst met vriendlief naar de sauna geweest, dit was voor mij ook de eerste keer gemengd. Gelukkig viel het allemaal wel mee en was ik gelijk op me gemak.
We hadden dit via vakantieveilingen dus we kregen er ook een zonnebank behandeling bij. Toen we ons moesten melden werd ons gezegt "jullie hebben kamer 4 en 5, en je mag daar de trap op." Eenmaal aangekomen zat kamer 4 dicht, er was nog iemand aanwezig. Vriendlief ging alvast kamer 5 in. Echter zat er voor de helft glas in de deur. Ik zag iemand voor de deurstaan maar ik zag niks gebeuren. Tot ik doorhad dat de schaduw die onder de deur door kwam (deuren sloten niet aan op de vloer, kier van 10 cm) toch wel vreemd was. Toen ik iets beter naar de schaduw keek zag ik een "heen en weer beweging".
Toen ik vanaf mijn wachtstoeltje nog wat beter keek, zag ik naast de 2 voeten van die persoon een paar knieën op de vloer! :') :oo

Dame en heer in kwestie deden heel wat anders dan de bedoeling was. Ik wist niet hoe snel ik naar beneden moest of even iemand van het personeel te halen. Deze heeft geklopt (daar was ik niet bij, ik werd even ergens anders neer gezet buiten hun bereik) met de melding dat iedereen een eigen kamer moest. De dame en heer zijn de sauna uit gegooit.

Toch voelde ik me behoorlijk opgelaten, zomaar even seksende mensen betrappen in de sauna :+

Omg _O- Maak dat mee :+

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 10:59

Oké ik heb er ook eentje.

Je nummer willen geven, maar perongeluk het nummer van je vader geven := was gelukkig een lieve jongen, die heel normaal begon met 'hoi'. Heb daarna maar tegen mijn vader gezegd dat ik het verkeerde nummer had gegeven. Die kon er natuurlijk smakelijk om lachen :+

XxSasjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 11:06

Marieke1495 schreef:
Oké ik heb er ook eentje.

Je nummer willen geven, maar perongeluk het nummer van je vader geven := was gelukkig een lieve jongen, die heel normaal begon met 'hoi'. Heb daarna maar tegen mijn vader gezegd dat ik het verkeerde nummer had gegeven. Die kon er natuurlijk smakelijk om lachen :+

_/-\o_

xColorCross

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 13:52

_O-

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 15:22

AHAH , die is leuk :')

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 15:36

Ik heb er vast wel meer, zal eens nadenken. :+

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 19:04

Iemand met meneer aanspreken als het een vrouw is :s

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 22:50

Dat heb ik ook zooooo vaak!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 22:52

Vandaag, in de achtertuin, dacht ik eens lekker gek te zijn. Harde muziek op en heeeeeeeeeele genante bewegingen aan het maken, dansen ed. Maak ik een draai naar achteren, staan daar mensen te kijken _O-

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 22:56

Nayomie schreef:
Vandaag, in de achtertuin, dacht ik eens lekker gek te zijn. Harde muziek op en heeeeeeeeeele genante bewegingen aan het maken, dansen ed. Maak ik een draai naar achteren, staan daar mensen te kijken _O-

Hhahahah awkwardd

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 23:13

Een van mijn gênantste was toch wel vanmiddag.. Ik reed met Kyara, ze struikelde en opeens was ze 180* gedraaid in de lucht van schrik. Nou, toen ging ze me voor de gek houden dat er wat was met haar benen. Ik stap af, loop door de bak, stap op en het zadel gleed naar de andere kant. Ze schrok en rende weg met mij aan de beugel. Heb me weten af te zetten en lag met mijn gezicht in het zand. :') ze rende een eind weg en keek me op 20 meter afstand dom aan. :') het is dat er geen mensen toekeken anders zou ik niet lacherig erover doen. :p

Brittneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 23:19

vandaag ging ik douchen en zocht mijn handdoek (gebruik altijd dezelfde handdoek van plop :') )
roep ik naar beneden 'MAMAA WAAR IS MIJN PLOPHANDDOEK' mama riep terug dat hij beneden lag
ik ging naar beneden ga naar de woonkamer en zie dat hij vol zit met mensen die met zo'n gezicht :D naar mij stonden te kijken :')