Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frankaas schreef:Mijn vader en ik gingen wedstrijden kijken, dressuur en springen, de eerste keer voor ons allebei. We liepen langs de dressuur hekjes (waren geen echte bakken hoor) en er stonden allemaal auto's langs de zijkant geparkeerd. Wij dachten: Pff... Luie mensen. Dus we liepen gewoon voor de auto's langs. Die persoontjes in één auto: 'Achterlangs, achterlangs!' Wij dachten: Ja doei, ga dan maar staan of je auto helemaal tegen de hekjes aanzetten. Bleek het de jury te zijn
![]()
.
miss_lizje schreef:![]()
![]()
![]()
Okee niet helemaal mijn genante moment vandaag maar ik voelde me toch ook behoorlijk opgelaten.![]()
Vandaag voor het eerst met vriendlief naar de sauna geweest, dit was voor mij ook de eerste keer gemengd. Gelukkig viel het allemaal wel mee en was ik gelijk op me gemak.
We hadden dit via vakantieveilingen dus we kregen er ook een zonnebank behandeling bij. Toen we ons moesten melden werd ons gezegt "jullie hebben kamer 4 en 5, en je mag daar de trap op." Eenmaal aangekomen zat kamer 4 dicht, er was nog iemand aanwezig. Vriendlief ging alvast kamer 5 in. Echter zat er voor de helft glas in de deur. Ik zag iemand voor de deurstaan maar ik zag niks gebeuren. Tot ik doorhad dat de schaduw die onder de deur door kwam (deuren sloten niet aan op de vloer, kier van 10 cm) toch wel vreemd was. Toen ik iets beter naar de schaduw keek zag ik een "heen en weer beweging".
Toen ik vanaf mijn wachtstoeltje nog wat beter keek, zag ik naast de 2 voeten van die persoon een paar knieën op de vloer!![]()
Dame en heer in kwestie deden heel wat anders dan de bedoeling was. Ik wist niet hoe snel ik naar beneden moest of even iemand van het personeel te halen. Deze heeft geklopt (daar was ik niet bij, ik werd even ergens anders neer gezet buiten hun bereik) met de melding dat iedereen een eigen kamer moest. De dame en heer zijn de sauna uit gegooit.
Toch voelde ik me behoorlijk opgelaten, zomaar even seksende mensen betrappen in de sauna
Marieke1495 schreef:Oké ik heb er ook eentje.
Je nummer willen geven, maar perongeluk het nummer van je vader gevenwas gelukkig een lieve jongen, die heel normaal begon met 'hoi'. Heb daarna maar tegen mijn vader gezegd dat ik het verkeerde nummer had gegeven. Die kon er natuurlijk smakelijk om lachen