model worden/hoe?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hasiinaaax

Re: model worden/hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 20:39

@Emma je hebt pb !

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 20:44

misschien zouden we iets in een groepje van Bokt kunnen doen? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 20:48

Er zijn regelmatig fotomeetings op bokt, gewoon even de meetinglijst in de gaten houden :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 20:53

We kunnen wel een keer wat afspreken met een deel van dit topic. Echter zit ik persoonlijk heel erg met werk de komende tijd dus word 't wel echt plannen hoe of wat :) Dan kunnen we gewoon naar .. you name it. Scheveningen strand ofzo gaan en daar een dag met een visagiste erbij wat schieten.

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 20:54

klinkt als een heel tof idee courses!

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 21:01

Courses schreef:
We kunnen wel een keer wat afspreken met een deel van dit topic. Echter zit ik persoonlijk heel erg met werk de komende tijd dus word 't wel echt plannen hoe of wat :) Dan kunnen we gewoon naar .. you name it. Scheveningen strand ofzo gaan en daar een dag met een visagiste erbij wat schieten.

Even als een stille meelezer een berichtje van mijn kant.. Dit vind ik een leuk idee!
Misschien is een iets centralere plek wel handig, ik weet niet waar jullie allemaal vandaan komen? :P

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 21:02

Punt is dat op de meeste centrale plekken (Amersfoort, Utrecht) ik niet echt inzicht heb van toffe shoot locatie's om met een groep heen te gaan :P

Hasiinaaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 21:03

Lijkt mij ook leuk! Hoe meer shoots hoe beter voor mij :)
Ik kom uit omgeving Leiden .. jullie?

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 21:06

omgeving utrecht! hoop dat we misschien niet al te ver hier vandaan een toffe shootplek kunnen vinden aangezien mijn ouders niet willen dat ik als 16 jarige het land door ga reizen voor zoiets *zucht*

Cowgirltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 21:43

Hoi allemaal,

Aangezien ik laatst de kans heb gehad om eens model te staan wil ik graag eens jullie eerlijke mening horen!
Ik zou het best wel gaaf vinden om model te worden maar ik weet niet of ik speciaal genoeg ben..
Ik ben wel 1m76, en heb maatje 36.. Indien ik zou willen kan ik makkelijk over schakelen naar maatje 34..

Hierbij wat foto'tjes
http://imageshack.us/g/818/bpf6696.jpg/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 21:51

Cowgirltjuh schreef:
Hoi allemaal,

Aangezien ik laatst de kans heb gehad om eens model te staan wil ik graag eens jullie eerlijke mening horen!
Ik zou het best wel gaaf vinden om model te worden maar ik weet niet of ik speciaal genoeg ben..
Ik ben wel 1m76, en heb maatje 36.. Indien ik zou willen kan ik makkelijk over schakelen naar maatje 34..

Hierbij wat foto'tjes
http://imageshack.us/g/818/bpf6696.jpg/

Ik denk dat jij zeker interessant bent, je hebt een interessant gezicht. Ik zou alleen iets meer durf willen zien, iets meer uitgesproken uitdrukkingen. Als je een foto schiet, wat wil je dan uitstralen? Sexy, stoer, arrogant, blij, probeer dat goed duidelijk te maken vooral met je ogen, echt spelen met die camera, dat hoor je vaak maar is geen grap. Dan denk ik dat je er best geschikt voor bent ;)

Cowgirltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 21:55

Jolien, ik had ook nog nooit geen shoot gedaan en in dit geval moest ik naturel kijken aangezien de foto's worden gebruikt voor een webshop.. Maar het lijkt me wel moeilijk om dat puur met je ogen uit te stralen! Toch eens blikken gaan oefenen in de spiegel!! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 21:57

Cowgirltjuh schreef:
Jolien, ik had ook nog nooit geen shoot gedaan en in dit geval moest ik naturel kijken aangezien de foto's worden gebruikt voor een webshop.. Maar het lijkt me wel moeilijk om dat puur met je ogen uit te stralen! Toch eens blikken gaan oefenen in de spiegel!! :)

Dat dacht ik al, sexy kijken met een rijjasje aan is een beetje awkward :') _O-
Maar probeer maar eens. Tyra Banks noemt het Smyzen ofzo :') Lachen met je ogen. Lach maar eens, denk aan iets leuks en probeer dan je lach weg te halen maar hetzelfde met je ogen te blijven uitstralen.

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 22:33

Tijdje niet gereageerd. Super toffe foto weer courses!

Klinkt trouwens wel leuk, ik woon in t weekend in Rotterdam en door de weeks in utrecht (student :P ) . Maar switch soms ook naar door de weeks Rdam als ik vrij ben ofzo :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 22:35

Ik woon in Utrecht en in het weekend in Almere, soms :+

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 22:44

Utrecht is voor mij ook prima hoor, als jullie goede plekken weten kan ik bijna overal wel heen komen :)
We kunnen er wel een topic voor aan maken?

Voor de meiden die nog geen 18 zijn (ouders enzo) wil ik best even een mailtje opstellen / belletje plegen. Mijn ouders deden ook best moeilijk soms :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 22:45

Zelfde geldt voor mij, ik wil best telefoneren met wat ouders als er ouders tussen zitten die het niet zo chill vinden.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 22:49

Cowgirltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 23:00

Zou ik als nieuw lid ook al mee mogen gaan of hebben jullie liever van niet? :)

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 23:10

Er staan op facebook ook fotomeetings voor menselijke modellen ;)
dit met ervaren en minder ervaren modellen en fotografen. zo kan je van elkaar een hoop leren met leuk en mooie foto's als resultaat..

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 23:14

DesireeK schreef:
Er staan op facebook ook fotomeetings voor menselijke modellen ;)
dit met ervaren en minder ervaren modellen en fotografen. zo kan je van elkaar een hoop leren met leuk en mooie foto's als resultaat..

Er zijn 84284847239742 meetings. Maar vanwaar deze opmerking ..?
Als wij vanuit dit topic iets willen organiseren is dat toch geen probleem?

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 23:21

Ik had laatst trouwens nog een mailtje gekregen van een bureau of ik een casting wilde komen doen, super leuk! :D
Uiteindelijk (jammer genoeg) toch niet gedaan. Eigenlijk heb ik er naast school, paarden en sociaal leven gewoon niet genoeg tijd voor...

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 23:29

Sorry hoor.. van mijn "opmerking" zal het niet meer doen.
Dacht misschien dat er ook misschien wel mensen waren die daar ook interesse in hadden. zowel fotografen en modellen..

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 23:53

Geen sorry, maakt niet uit :) Ik was alleen benieuwd vanwaar die opmerking.
Ik scout veel via FaceBook, echter vind ik Bokt wel wat .... fijner of vertrouwelijker ofzo :)

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 12:33

Cowgirltjuh: Ik vind je foto's ook echt wel goed ben wel benieuwd hoe je op een portret foto staat! :D

Xsaarsaar: Jammer zeg.. tof dat je dat zo aangeboden krijgt.. goed onthouden en als je straks wel tijd hebt gewoon nog een aankloppen toch!