Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Courses schreef:We kunnen wel een keer wat afspreken met een deel van dit topic. Echter zit ik persoonlijk heel erg met werk de komende tijd dus word 't wel echt plannen hoe of watDan kunnen we gewoon naar .. you name it. Scheveningen strand ofzo gaan en daar een dag met een visagiste erbij wat schieten.
Cowgirltjuh schreef:Hoi allemaal,
Aangezien ik laatst de kans heb gehad om eens model te staan wil ik graag eens jullie eerlijke mening horen!
Ik zou het best wel gaaf vinden om model te worden maar ik weet niet of ik speciaal genoeg ben..
Ik ben wel 1m76, en heb maatje 36.. Indien ik zou willen kan ik makkelijk over schakelen naar maatje 34..
Hierbij wat foto'tjes
http://imageshack.us/g/818/bpf6696.jpg/
Cowgirltjuh schreef:Jolien, ik had ook nog nooit geen shoot gedaan en in dit geval moest ik naturel kijken aangezien de foto's worden gebruikt voor een webshop.. Maar het lijkt me wel moeilijk om dat puur met je ogen uit te stralen! Toch eens blikken gaan oefenen in de spiegel!!
DesireeK schreef:Er staan op facebook ook fotomeetings voor menselijke modellen![]()
dit met ervaren en minder ervaren modellen en fotografen. zo kan je van elkaar een hoop leren met leuk en mooie foto's als resultaat..