Ook hier blijft mijn raam dicht vannacht. Bang dat ie er uitwaait. Slapen met raam dicht vind ik vreselijk, maar het waait echt nog steeds als een malle.
Nou hier gaat de rode streep over.. De kat kruipt onder de kast, die houd hier ook niet van.. Het gaat echt heel hard tekeer!! Harde regen en je ziet de regen rondjes draaien door de harde storm!!
Gelukkig hebben wij de slaapkamer raam op het noorden,daar valt de wind wel mee en kan het raam open blijven.Het is helemaal niet koud zeg,het kaartje op pagina 1 geeft 10 graden aan!
Hier gaat t aardig tekeer met de wind en regen. Had geluk dat toen ik vanavond de deur uit moest naar stal, het droog was xD tijdens t rijden ging het stortregenen (maar was in binnenbak) en daarna was t weer droog en nu regent het weer, echt heel apart xD
waait nog steeds best flink, mijn Jackie moest echt vechten tegen de wind in buiten net op de dijk, gelukkig zat ie vast aan de lijn hahaha
corinagirl
Geplaatst: 09-12-11 11:55
Les met Vita voor de 2e keer afgezegd. Gisteravond door de harde wind en vanochtend door de plensbuien. Nu is het even droog. Maar zo te zien op de buienradar blijft het (net) hier nog wel even regenen. Geef me dan maar liever sneeuw .
hier geen zon hoor djuulsie. wel droog maar zon is ver te zoeken (schiedam)
Fee_
Geplaatst: 09-12-11 12:14
Hier ook een zonnetje die af en toe door de wolken prikt. Nog wat wind maar hij is al minder dan vanochtend en hij zou vanmiddag nog minder worden, dus daar gaan we maar op hopen!