Hoe duur was het spijkerjasje en de bodywarmer Astor? Hadden ze de bodywarmers ook nog in andere kleuren? En waren er nog veel van die spijkerjasjes?
Astor
Geplaatst: 23-02-12 18:12
Ze hadden de bodywarmer zeker in meer kleuren. Als ik geld heb ga ik er nog 1 halen maar dan in een andere kleur. Je had ze in lime groen, roze, blauw etc.
Heb de spullen uit de Primark in Hoofddorp!
Laatst bijgewerkt door Astor op 23-02-12 18:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Lous
Geplaatst: 23-02-12 18:13
Die bodywarmer moet ik ook hebben!!!! Zoek er nog eentje voor op stal. Hoe duur was hij eigenlijk?
hahaha heel herkenbaar, vaak als je dingen ziet, heb ik het net aan wat anders uitgegeven, net geld gehad dus morgen toch even langs voor een leuk shirt voor de zomer
Oh jee dat roze truitje is wel heel erg leuk. Kijken of ik die ook nog kan vinden, hoop alleen dat hij niet te kort valt. Dat witte vestje heb ik een paar jaar geleden in het fuchsia gehad. Het viel alleen heel raar.
Roze truitje hadden ze er heel veel van. Niet gepast alleen, hij was toch maar 3 euro. Volgens mij valt het best mee Dat witte vestje heb ik nog in het bruin en zwart, bij vallen ze best prima gezien de prijs/kwaliteit verhouding. Wat gek dat die van jou raar valt!
leuke kleurtjes en idd dat roze truitje is super en dan voor 3 euro, rent bijna meteen de deur uit...
Lous
Geplaatst: 23-02-12 19:04
Heel breed boven, heel smal onder. Hij kroop tijdens het dragen steeds omhoog. Maar misschien dat ik gewoon een raar lichaam heb. Heb ook een vrij lang lichaam. Heb toen bij de Primark zo'n baseballvestje van de herenafdeling gekocht, omdat die van de damesafdeling veel te kort waren (net naveltruitjes)
hahah goede tip, zeker met paardrijden zeer irritant als het steeds opkruipt bij je rug
Lous
Geplaatst: 23-02-12 19:09
Miepie77 schreef:
hahah goede tip, zeker met paardrijden zeer irritant als het steeds opkruipt bij je rug
Ik had het eerst over hoe dat witte vestje bij mij viel haha. Maar idd op de herenafdeling kan je ook nog leuke dingen vinden die je als vrouw ook past. Heb er ook nog een horloge en lage nep-All Stars vandaan.
Ik hou van de herenafdeling! Op Ebay ook, mannenvesten enzo zijn gewoon leuk
Maar Lous, het vestje kruipt wel omhoog ook hoor, en boven is hij inderdaad vrij breed. Ik ben 'gezegend' met brede schouders (thanks to my sport) en een kort bovenlichaampje, dus bij valt het best op zijn plek zo
Haha okee kijk, dat zal het wel zijn. Boven ben ik ook wel wat breder (gewoon brede bouw en vroeger aan wedstrijdzwemmen gedaan), maar het zal mijn lange lijf ook wel zijn. Heb vorige maand voor mijn broertje op de herenafdeling geshopt. Was echt heel leuk om te doen, maar nu weer voor mezelf haha.