Oh dames ik lees al zolang mee, maar er schiet me nu pas 't volgende te binnen..
Ik was jarig en ex wist niet wat ik leuk zou vinden om te krijgen. (erg lastig ben ik ook, ben alleen gek op alles wat met foto's te maken heeft, met rockmuziek en met paarden.. ) Dus wat doettie.. Neemt ie me mee naar de supermarkt en laat me voor 10 euro dingen uitzoeken die ik lekker vind. Aanwinst: 2 tabletten witte chocola en 2 palmolive douchegel. (zijn broertje gaf me een grote chocoladeletter dus om chocola zat ik niet verlegen..)
@ Roosch: Ach, toch wel lief dat je iig een kadootje kreeg . Maar hij had idd ook wel wat leuks uit kunnen kiezen . Grappig trouwens dat zoveel mensen chips met cola prima vinden, maarja, ik drink dan ook echt 2 keer per jaar cola .
Roxxiejj
Geplaatst: 12-03-11 23:56
suikermeisje schreef:
chips en cola, niet voor mij als ik cola drink sta ik binnen 10 tellen te stuiteren als een gek wordt mijn bloedglucosewaarde beetje veelste hoog
Oh god ik ook Maar als je met een vent dingen wil doen, is dat niet heeuul erg
Nog een blunder.. Ik ben opgegroeid in de autowereld. Van kinds af aan ben ik opgegroeid met dikke merken: Aston Martin, Jags, Lamborghini, Ferrari etc. Een scharrel dacht stoer te doen door te vertellen over een auto die hij die middag had zien: een dikke Ferrari. Nou dacht hij eerst van, goh, ik zal geen namen noemen, ik zag hem duidelijk daarover twijfelen. Maar ik vind dat altijd wel interessant (altijd grappig als je met mannen over dikke auto's kan praten als vrouw zijnde ). Na lang nadenken, begint ie over de auto te praten. Zoveel cilinder, zoveel pk, zoveel versnellingen. Nogmaals: wat is de naam, anders kan ik me er geen voorstelling van maken (beelddenker he..). Jaa nee.. Jaa.. Het was een Ferrari Testosterosaaa (ja serieus, als testosteron ). Dus ik kijk hem aan, begin te lachen, ik stop met lachen en lig vervolgens heeeeleemaal in een deuk. Vraagt ie ook nog waarom ik zo hard moet lachen...
Misschien voor jullie niet heel grappig, maar hij doet het nog altijd heel goed in mijn auto-familie Ja, de blunder, niet de scharrel
Ik vind hem geweldig Hier ook een automeisje. Haha.
PineApple
Geplaatst: 25-03-11 22:41
helemaal geen blunders meer? beetje saai
Kwanyin
Geplaatst: 25-03-11 22:56
Oké een blunder van mij misschien .
Ik lag dezemorgen naast mijn vriend, en we waren een beetje aan het praten over kinderen. Ik wilde zeggen dat het eigenlijk toch iets geks was, zo'n piepklein spermacelletje en een piepklein eicelletje uitgroeien tot grote schreeuwende kids. Flap ik eruit: "Eigenlijk is het best wel vreemd hé, dat *wijst tussen de benen van vriend* uit zo'n miniscuul ding van jou, en dan bij mij zo'n kleine.." , en verder geraakte ik niet met mijn zin, want vriendje sprong toch even recht om te vragen wat ik nu opeens aan het zeggen was. Met tussen zijn benen te wijzen bedoelde ik een spermacelltje, hij dacht dat ik iets heel anders bedoelde met "zo'n miniscuul ding" . In het vervolg moet ik mijn zin sneller afmaken en iets duidelijker zijn, anders krijgt hij nog complexen .
die met die auto vind ik ook leuk hoor, ookal heb ik geen verstand van auto's, maakt niet uit altijd leuk zo'n dom blondje (binnenshoofd)
Kwanyin: zal die inderdaad niet leuk hebben gevonden xD hij kreeg waarschijnlijk al bijna een hartverzakking
Shawtie
Geplaatst: 26-03-11 09:52
Jezus ik hoop echt da't m'n vriend van z'n leven niet op bokt komt, die schiet me meteen af Zijn eigenlijk nog maar 2 weken samen, maar heb me een paar dagen geleden echt ongelooflijk rot gelachen met hem.
Hij wou maar niet klaarkomen. En ik had hem eerder op de dag al lopen pesten, dat ie zichzelf stiekem vast en zeker nog wel eens een handje helpt. Kijkt ie me aan, schiet ie in de lach. "Ok je hebt me betrapt, toen je eerder uit werken was, zag ik je slipje liggen en heb ik me gerukt, spijt meee'. Ik kwam echt niet meer bij
Shawtie
Geplaatst: 26-03-11 10:10
Om eerlijk te zijn, heb ik gewoon een blunderrelatie =D
Zowel ik als m'n vriend hoor, halen de ene stoot na de andere uit. Hij wilt z'n tanden poetsen en ramt z'n hoofd tegen de spiegel, ik doe de autodeur open en ram die tegen m'n schouder ofzo..
Eerder deze week zaten we bij m'n moeder. Klaar om te vertrekken, vraagt ie m'n sleutel alvast (beetje moeilijke auto, starten duurt iets langer =D). Kom ik buiten, zie ik hem in m'n broer zn auto porren. Ik zeg 'wat doe je nou man?' Hij kwam zelf ook niet meer bij hoor. M'n broer heeft een blauwe peugeot, ik een groene rover
Vorige week zaten we bij hem thuis met m'n broer en een vriend van ons. Ik zit met die vriend wat op Youtube, zie ik daar een zinnetje staan, iets met 'click for links'. Zeg ik 'oh wat dom staat er 1 Nederlands woord tussen' Soms ben ik echt een idioot
Sja, zo begaan wij gewoon de ene blunder na de andere. Ben wel blij dat het ieders om beurt is, ben ik niet de enige sukkel =D Als we bij elkaar gaan eten, is het ook altijd raak. Hebben allebei van die fijne ouders, die niks liever doen dan hun kinderen te pesten
Zaten zo van de week bij mij thuis. Maar ik heb echt een geschifte stiefvader! Begint ie ons lastig te vallen, of meneer nog maagd is e.d. (m'n vriendje is 4 jaar jonger dan mij ) Dan weer bij hem thuis, begint zijn moeder hem uit te lachen dat ie een opgespoten tuinslang is (hij traint en vind zichzelf echt knap.. is ie ook )
Maar hey, wij maken echt wel plezier hoor!
suikermeisje
Geplaatst: 26-03-11 10:14
OMG hahahahahaha leuk vriendje heb jij, gelukkig dat jullie beide blunderen, en zoiets zeggen over een nederlands woord erbij zou echt iets voor mij zijn, zo blond ben ik wel