Van onze herder die vanmorgen bedacht dat ze per se tussen mij en mn vriend in moest liggen.. We schrokken ons al rot toen ze de deur opendeed om half 7 vanmorgen, en toen moest en zou ze ook nog eens tussen ons in liggen.. Beide klaar wakker, proberen hond weer van het bed, de kamer uit te krijgen. Na veel sjorren gelukt, gaat ze voor de deur liggen piepen en krabben.
Hond is 10,5 en heeft de laatste 2 weken echt verlatingsangst ofzo, zwaar irritant het liefst zit ze de hele dag op schoot! Ga je rustig naar de wc, loopt de hond piepend door de gang.. Kleine bijzaak, we hebben nog 2 andere honden, maar die zijn niet interessant genoeg. Als de jongste haar komt halen of kusjes geven kan ze alleen maar grommen..
Dat ik verkouden word en dat dat mijn eigenschuld is.
GamblersCup
Geplaatst: 29-12-10 18:16
Dat ik vandaag niks, maar dan ook niks zinnigs heb kunnen doen. Lig snotterend in bed, alles doet me zeer, kan niet naar m'n werk en lig dus nu tegen dozen die hoognodig uitgepakt moeten worden aan te kijken (ben net verhuisd). Maar ik voel me echt te ellendig om maar iets aan te pakken. Nu de dag weer tegen het einde loopt, voel ik me dan zo nutteloos.... kan niet eens naar stal om me daar dan nuttig te maken. Pffff, niets doen is niks voor mij...
Magnummm
Geplaatst: 29-12-10 18:18
tante_trien schreef:
Ongesteld magnum?!
Half Maar ik ben daar niet chagerijnig van, want de rest van de dag was ik gewoon vrolijk. Maar die !%@%^@#^%$@%^# mannen moeten allemaal zo debiel doen
Anoniem
Geplaatst: 29-12-10 18:32
anniek_uc schreef:
Dat ik zo ontzettend hard mn best doe om een huisje te vinden, maar alles te duur is en ik zoooo graag weer op mn zelf wil.
Zoooo herkenbaar! Helemaal nu er spoed achter zit is het erg frustrerend..
Hele winter scooter laten staan straat zag er goed uit, vervolgens pak ik hem toch om een pakket weg te brengen rij ik in de straat was zo een spiegel reed heel langzaam voordat ik wist lag ik VOL onderuit.. AUUWWW..