De buienradar is net zi veranderlijk als het weer....iedere dag is het weer anders. Hoop dat iedereen vannacht een beetje koeler kan slapen in ieder geval.
Ik woon in limburg en eerlijk gezegt hoop ik dat alles overwaait vannacht.Het was echt niet normaal hier.Een stuk dak is op de A2 terecht gekomen,lantaarnpalen om en genoeg andere ellende.Als het vanacht weer los gaat hoop ik dat het op stal niet weer zo hard gaat ivm dakpannen die eraf waaien...het is hier echt een ramp geweest vandaag pffff...
Sparky10
Geplaatst: 14-07-10 23:27
poeh die snelweg man jeetje eng ! ook zwaar voor die mensen van de camping zeg jakkes je zou er maar zitten , pff
zaterdag gunstige tempraturen voor de wedstrijd heerlijk ! krijg al twee weken niks uit me paardje haha dus word zaterdag in het diepe gegooid want oefenen was er niet bij laatste weken alleen maar gezwommen met hem haha
Ik ben net terug van een avondje schouwburg, maar ik denk dat het bij ons behoorlijk meegevallen is met het 'noodweer'. Heb uit voor zorg wel de paarden naar binnen gehaald. Die gaan morgen weer het land op.