Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
take_one schreef:Wilders heeft zelf een buitenlandse vrouw, dus helemaal niks racist.
Ik ben ook geen racist, maar ik zou graag wat mensen zien ophoepelen of op z'n minst dat ze meer respect tonen.
Skygirl schreef:Somebitch schreef:Nee daar maakt wilders ook geen onderscheid van. Paul zal een zware straf krijgen en Ali gaat terug naar zijn eigen land als hij geen nederlandse is.
Miepje: Dus als jij Nederland BETER wilt maken, ben je gelijk racist als Nederland enkel beter KAN worden om die punten waar te maken?
Ik post dit even onder de account van mijn vriendin, aangezien ik zelf nog niet kan posten in dit deel.
Maar buitenlanders wegsturen om Nederland BETER te maken? Je klinkt als een xenofoob.
En bovendien, Wilders is zelf half indo.
Somebitch schreef:Ja nou iedereen die zich niet aan de wet houdt mag van mij weg ja, daar word nederland inderdaad BETER en VEILIGER van.
Skygirl schreef:take_one schreef:Wilders heeft zelf een buitenlandse vrouw, dus helemaal niks racist.
Ik ben ook geen racist, maar ik zou graag wat mensen zien ophoepelen of op z'n minst dat ze meer respect tonen.
Weet je wel wat racist betekend? Jezelf superieur achten boven mensen van een ander ras, Het is dus niet zo dat je geen racist kan zijn als je vrouw zelf een neger is, dan kan je alsnog racistisch zijn jegens marrokanen en turken etc.
take_one schreef:XENOFOOB? wtf.![]()
Ze zegt toch zelf ook niet dat ALLE buitenlanders eruit moeten, dus hoezo vind jij haar een xenofoob, dat slaat namelijk totaal nergens op.
Somebitch schreef:Nee daar maakt wilders ook geen onderscheid van. Paul zal een zware straf krijgen en Ali gaat terug naar zijn eigen land als hij geen nederlandse is.
Miepje: Dus als jij Nederland BETER wilt maken, ben je gelijk racist als Nederland enkel beter KAN worden om die punten waar te maken?
Nies_ schreef:De Koran mag blijven van mij, de islamitsche scholen mogen zo ophoepelen, gevolgd door de christelijke, katholieke etc.
Somebitch schreef:Het lijkt me sterk dat je alleen om die reden op de PVV zou stemmen.
Somebitch schreef:Ja nou iedereen die zich niet aan de wet houdt mag van mij weg ja, daar word nederland inderdaad BETER en VEILIGER van.
Issie89 schreef:Zelf gaan betalen voor je huisarts. Dit slaat gewoon nergens op, vind ik!
Issie89 schreef:Ik denk dat ik CDA of SP ga stemmen. VVD iig niet!! huurwoningen met 57% omhoog. Zelf gaan betalen voor je huisarts. Dit slaat gewoon nergens op, vind ik!
kohtje schreef:Ik stem echt niet op pvv want wat heeft Wilders ooit al gedaan?
Ook is er weinig bekend over andere partij leden.
Hij zegt een hoop dingen die we allemaal wel eens roepen maar zijn die dingen uit te voeren? Denk het niet.