Hier heeft het eerst geregend, en nu sneeuwt het weer. Maar op zich niks dramatisch of om niet met de auto de weg op te gaan. Maar ik geloof ook dat ik nog lang rij, terwijl het voor veel mensen hier al te glad is.....
Ik was zo blij dat de sneeuw aan het weggaan was... Nu ligt er alweer een beste laag...
amazone77
Geplaatst: 17-01-10 09:04
hier is het goed aan het dooien,komt nog een hele bak met water over ons landje.....bey bey sneeuw.
_Anneruth
Geplaatst: 17-01-10 09:11
En toen was de wereld weer wit...
Mando
Geplaatst: 17-01-10 09:12
Ja hier ook weer en ik heb wedstrijd... zit te twijfelen wat ik moet doen, weet niet hoe de doorgaande wegen zijn. Maar mijn verstand zegt afmelden.... maar de andere kant zegt, kijk t even aan want je start pas 11.50. Verdorrie.
Ik hoop voor je dat de wegen schoon zijn. Misschien de route even gaan rijden en het terrein waar je af moet laden even checken, die kan wel eens spiegelglad zijn.
Dank je ben er wel gewoon klaar mee hoor. Heb mijn groom sms gestuurd en die zei.. gewoon gaan we zien wel t zal niet zo glad zijn. Anders kan ik me altijd nog afmelden het is maar 10 min rijden met de trailer maar wel over landweggetjes.
Sleeper
Geplaatst: 17-01-10 09:58
Hier regent het. Wist niet dat ik daar blij mee kon zijn
Bah bah, niets wit hier. Regen, regen, regen en nog eens regen. Grrr. Ik weet dat de meeste geen sneeuw meer willen zien, maar dan kun je tenminste nog naar buiten. Hier met die regen dus niet. Lekker binnenhangen dus. Bleh.
Somebitch
Geplaatst: 17-01-10 11:19
Waarom kan je met de regen niet naar buiten? Je kan een paraplu pakken.
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 17-01-10 11:25
Tja, waaarom kan je met de sneeuw niet naar buiten? Dat heb ik ook nog niet begrepen.... geef mij maar sneeuw in plaats van regen!