Ja, de sneeuw is hier nog niet eens echt helemaal weg geweest. In de bermen etc lag gister nog steeds sneeuw. Eigenlijk is het nog niet écht sneeuwvrij geweest sinds de eerste bui de week vóór kerst.
magda_90
Geplaatst: 24-01-10 14:17
Liezel1 schreef:
Ja, de sneeuw is hier nog niet eens echt helemaal weg geweest. In de bermen etc lag gister nog steeds sneeuw. Eigenlijk is het nog niet écht sneeuwvrij geweest sinds de eerste bui de week vóór kerst.
Idd ja. Was net blij dat ik weer overal kon fietsen
Hier in Deventer gelukkig maar een klein laagje sneeuw gevallen. Wegen zijn aardig schoon, alleen op de auto's ligt een laagje.. Hoop heel hard dat dat ook zo blijft!!
ik word een beetje moe van de sneeuw.. er licht nu 2 cm denk ik hier maar het begint nu weer te sneeuwen en het gaat best hard hopen dat het niet blijft liggen
hier nog 1 die die sneeuw al lang zat is hihi(lekkere nederlands zeurtopic word het zo) sneeuwt niet hard en op zondag vind k t niej erg maarja t zal dr morgen nog wel liggen denk....
Nee voor Noorwegen is wat hier ligt een heel klein beetje...maar wij Nederlanders zijn het niet gewend JA!!!!! Wij willen niet al te warm weer, dus een graad of 25 beginnen we ook al te zeuren en we willen geen winter, dus als het vriest,sneeuwd, een paar dagen regend, wij vinden alles wat onder of boven de 20 graden is niet goed en alle neerslag die te lang duurd ook niet!' Met andere woorden...het is eigenlijk nooit goed hier in Nederland! Ik denk dat ik ga emigreren!!!!!!!