Idd een handig ezelsbruggetje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Joosiien schreef:Alle mensen waar mee ik gelest heb mochten tussen hun 15e en 20e les al afrijden!
En ik heb nu 14 lessen gehad en moet mijn theorie nog halen.. Nu snap ik waarom hij er zo op aandringt.
Die mensen die ik ken zijn ook nog allemaal in 1x geslaagd .
Hebben jullie er ook zo ''kort'' over gedaan?
Ik dacht iig dat het gemiddelde aantal lessen veel hoger lag..
Pluutje schreef:Ik word al zenuwachtig als ik eraan denk dat ik ooit examen moet doen(en TTT). Is het trouwens altijd zo dat ze een bepaalde bestemming kiezen waar je heen moet rijden? Dan heb ik namelijk best een probleem, want ik ken Utrecht echt totaal niet...
issaschar schreef:Dames, ik kom me even melden!
Ik lees al een aantal weken mee in het topic.
Maar nu beginnen de zenuwen door mijn lijf te gieren!
Ik ben 08 augustus begonnen met rijlessen en morgen om 15:50 heb ik mijn examen.. Een drukke tijd dus.
Hopelijk gebeuren er geen gekke dingen. Ben ik zo bang voor. Dat een fietser weer uit het niet opduikt en oversteekt. Of een scooter met een rotgang van links komt en zijn voorang neemt...
Hoe zijn jullie de zenuwen de baas?(zonder medicatie..)
Pluutje schreef:Pfff, ik ben weer zo zenuwachtig voor mijn les... Word een beetje gek van mezelf elke keer, heb nu toch wel genoeg lessen gehad om niet meer zenuwachtig te zijn zou je zeggen. Heb wel het idee dat mijn instructeur de laatste paar lessen iets minder geduld met me heeft, dat helpt ook niet echt vrees ik.