Rare opmerkingen van klanten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 12:42

'wooow, wat een poes ben jij.' En toen hoe zijn geld gaf: 'Astublieft schoonheid'
ik heb het wijselijk genegeerd.

En als ik de telefoon opnam: 'dag schat'. En dat was dan de baas die belde en dacht dat de bazin de telefoon opnam.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 13:25

Clinnn_ schreef:
En als ik de telefoon opnam: 'dag schat'. En dat was dan de baas die belde en dacht dat de bazin de telefoon opnam.

Reageren met: ''hallo lieverd'' :')

Handtas

Re: Rare opmerkingen van klanten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 13:44

_O- Hahaha geweldige opmerkingen staan ertussen!
Ik werk zelf als cassière bij de Albert Heijn. We hebben er een middelbare vmbo-school vlakbij zitten, dus in de pauzes zit het in onze Appie altijd stampvol met leerlingen.
Ik was rustig een oude dame aan het helpen, hoor ik verderop in de rij dit gesprek tussen 4 van die 'stoere' jongens;
'Wat een leuk meisje!'
'Hoe oud zou ze zijn?'
'Ik weet niet'
'Waarom werkt ze hier? Moet ze niet naar school?'
'Ga het vragen dan!'
'Misschien is ze op stage.'
'Ja hoor, sukkel! Wie loopt er nou stage bij de Albert Heijn!'
'Inderdaad. Tjonge jonge echt dom hoor.'
'Nou dat kan anders best.
'Ja, jij bent een debiel.'
Ze hadden volgens mij echt geen idee dat ik hun gesprek gewoon woord voor woord kon volgen _O- . Ik nog die dame aan het helpen, die ook nog zachtjes zegt; 'Volgens mij vinden die mannen je wel een leuk meisje!' En ik moest al zo m'n best doen om niet te lachen!
Toen kwamen zij dus aan de beurt, stonden ze een beetje schaapachtig te kijken. Ik had er twee geholpen, was met de derde bezig.. Één van die jongens waar ik al mee klaar was; 'Vraag een bonnetje!'
'Sukkel waarom een bonnetje?'
'Ja, wat moet hij met die troep?'
'Wat een debiel ben jij toch.'
'Sukkel! Bonnetje met telefoonnummer toch!'
'Oja goeie! Vraag vraag vraag!'
'Ja ja man! Echt vraag dat!'
'Jaa *naam*, schiet op, vraag!'
en ik 'Bon ook mee?'
die knul knalrood _O- 'Ehhhh nee dankje'

Echt, dit soort dingen kan ik zo ontzettend om lachen _O-
Er is ook altijd zoon Dominicaanse jongen bij.. Die spoorde (in het Spaans) z'n vrienden aan van KOM WE GAAN BIJ DEZE KASSA! Toen ik later in het Spaans zij wat hij moest betalen kon je hem ook oprapen :')

Rian_Luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 19:41

een mevrouw... had vandaag haar kinderen gewoon voor de deur laten stoepkrijten....
moest wel lachen toen ik weg ging de hele stoep was onder getekend!

Peche_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 19:54

Klant: Jongedame, ik heb een vraag, weet jij toevallig waareh, uh, ja die dingen, ja uh, met z'n 3en in 1 pakje, met krentjes.
Ik: Goedemorgen, uh, wat is het?
Klant: voor op de fiets.
Ik: ooh, voor op de fiets :+
Klant: Ja !
De hele winkel doorgelopen, bedoelde ze dus sultana's :=

Annika212

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 20:39

Peche_ schreef:
Klant: Jongedame, ik heb een vraag, weet jij toevallig waareh, uh, ja die dingen, ja uh, met z'n 3en in 1 pakje, met krentjes.
Ik: Goedemorgen, uh, wat is het?
Klant: voor op de fiets.
Ik: ooh, voor op de fiets :+
Klant: Ja !
De hele winkel doorgelopen, bedoelde ze dus sultana's :=

Hahahaha, geweldig!

Ik had vandaag een vrouw die naar de textielverf vroeg. Dus ik tegen de klant: ''Hier staat de textielverf.''
Klant: ''Maar ik wil verf waarmee je textiel kan verven!''
''Dat kan hiermee..''
''Ja, maar dit is voor kinderen. En ik wil deze kleuren niet.''
Vervolgens mopperde ze dat in heel de stad geen textielverf te vinden was, en opperde ik dat ze dat bij de Hema misschien verkopen.
Werd ze kwaad omdat ze daar al geweest was en daar geen bordeauxrood verkrijgbaar was. Ja, daar kan ik wat aan doen..

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 20:47

Klant: misschien een beetje stom hoor, maar kunt u mij uitleggen hoe ik moet pinnen?

:')

Was dan zo'n op & top kakker, die wss voor het eerst een x zelf wat boodschappen haalde :))

miek140

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 00:37

_O-
Das wel geweldig :')

(ook al stond ik er ook een beetje schaapachtig bij toen ik voor het eerst hier in Belgie met bancontact moest betalen - dat is net als pin maar dan net even iets anders :+ )

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 00:39

Ik stond vandaag in de winkel vakken te vullen en wij hebben van die zelfscanners in de winkel. Komt zo'n man met dat ding naar mij toe en begint mij te 'scannen'. Zegtie: Kan ik jou niet scannen?
Ik: nou nee denk niet dat dat gaat lukken meneer.
Gaatie naar z'n vrouw: hmm dat zou wel handig zijn als je die mee kon nemen.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 01:32

Ik werk zelf ook bij de AH, voornamelijk servicebalie en daar lig ik toch af en toe écht compleet in een scheur
Afgelopen woensdag had ik de avond van m'n leven :D heb daarna iemand anders op mijn plek moeten zetten want ik kon gewoon echt niet meer ophouden met lachen

We verkopen nu tijdelijk van die Sneeuwwitje-onderbroeken, 2 kleine kinder onderbroekjes in een pakje. Komt er een boom van een kerel aan, tattoos alles erop en eraan, legt dat pakje neer op m'n balie met de mededeling: 'Ik had deze gekocht maar ze waren te klein'
Nou toen werd het wel heeeeel moeilijk om beleefd te blijven en het niet uit te proesten van het lachen, dat het waarschijnlijk voor een dochtertje ofzo was geweest kwam eerst ook echt helemaal niet in me op :')
Ohhh wat een opmerking, kan er nog zo in een deuk om liggen als ik eraan terugdenk

Annika212

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 13:48

Jodie_ schreef:
Ik werk zelf ook bij de AH, voornamelijk servicebalie en daar lig ik toch af en toe écht compleet in een scheur
Afgelopen woensdag had ik de avond van m'n leven :D heb daarna iemand anders op mijn plek moeten zetten want ik kon gewoon echt niet meer ophouden met lachen

We verkopen nu tijdelijk van die Sneeuwwitje-onderbroeken, 2 kleine kinder onderbroekjes in een pakje. Komt er een boom van een kerel aan, tattoos alles erop en eraan, legt dat pakje neer op m'n balie met de mededeling: 'Ik had deze gekocht maar ze waren te klein'
Nou toen werd het wel heeeeel moeilijk om beleefd te blijven en het niet uit te proesten van het lachen, dat het waarschijnlijk voor een dochtertje ofzo was geweest kwam eerst ook echt helemaal niet in me op :')
Ohhh wat een opmerking, kan er nog zo in een deuk om liggen als ik eraan terugdenk

Ooooh, wat geweldig! _O-

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 16:23

Ik werk in een friettent, en er komt vaak een dronken man op zondagavond. Super grappig altijd met zijn opmerkingen.

Laatst vroeg een andere klant aan hem: "wat heb jij besteld?"
Zegt hij wijzend naar mij : "Ik heb haar besteld" :+

We lagen echt in een scheur :P

jannaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 23:26

omg haha..
ik heb ook bij de ah xl gewerkt echt hilarisch wat je ooit voor mensen ziet..
ik heb wel een paar keer gehad. dat ik bezig was met vullen van een product (je zag het gewoon god) en ze vroegen waar het product lag. :+ of vragen ze waar bijv.. suiker staat... als ze dan even 2 meter voor hun kijken :Z }>

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 13:23

vragen is veel makkelijker dan zelf kijken :P

Bij ons is zojuist de stroom uitgevallen (chaos dus)... halve stad ligt er hier uit en dus een probleem waarschijnlijk wel even gaat duren. Sta je dan met klanten aan de kassa, half in een transactie en ineens houdt je kassa er mee op (en de rest van de winkel). Echt complete storing, geen groep ofzo.

Hoewel dit heel vervelend is voor de klanten hebben we in dit geval wel medewerking van de klanten gekregen. Toen het net gebeurde was er een doodse stilte (zo van..hèèèèè) en de klanten bleven geduldig wachten totdat wij vertelde wat ze moesten doen (boodschappen laten staan en naar huis :P).

Nu wachten tot het weer gaat werken... en dan de chaos wegwerken........

missfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 13:49

hahah, leuke verhalen;)

Kwam laatst bij een klant(die de bel en het kloppen niet hoorde)
Dus ik naar het werk gebeld dat de klant er niet was,
Hun de klant gebeld met de mededeling dat er een Chauffeur voor de deur stond.

Dus die man loopt naar buiten en loopt daar rondjes en zoeken naar een Chauffeur,
Vraag ik aan die man of ie op nummer zoveel woont,
kijkt ie me heel verbaasd aan, zegt hij ja,begint ie ineens keihard te lagen,
''whahah Meid ik wordt gebeld whahah er staat een CAUFFEUR voor de deur hahahah''
Kom ik jou tegen, die gasten daar snappen er zeker ook niets van.
Die arme man had een man verwacht,
staat er ineens een meisie voor de deur.
Ik moest wel mee laggen die man kreeg de slappe lag.
Duurde even voor ik door had wat ie bedoelde!

Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 13:54

haha wat een opmerkingen !

Ik had een keer een man,en die rook al naar alcohol.En die wou vlees eten,oke fijn. (verstond hem ook nauwelijks,sprak geen goed nederlands) hield die wat in zn hand omhoog.Was het dierenvoeding ( runderhart )..uhm dat is voor de hond zei ik maar :+

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 02:17

Aan de telefoon:

"Spreek ik met de Bart Smit"
"ja hoor spreekt u mee"
"Kunt u mij vertellen waar de zwembanden bij de kruidvat liggen"

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 10:42

nixx schreef:
Aan de telefoon:

"ja hoor spreekt u mee"

_O-

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 10:59

ik liep met een kerstmuts op gisteren, werd ik gewoon uitgescholden voor muts!!! nou zeg....

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 11:03

nixx schreef:
Aan de telefoon:

"ja hoor spreekt u mee"

Hahahaha geweldig :)) _O-

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 18:48

Gebeurd bij ons wel vaker dat ze bij de kruidvat moeten zijn maar erover bellen gaat wel beetje ver he ;)

"Hallo ben ik hier bij de DA drogist" "Nee dit is nog steeds de Bart Smit... staat ook op de gevel toch?"

Verder een hele lijst rare dingen met verkoopt u ook:
- Slakommen
- Blanke zonnebril (wat is dat dan voor bril?!)
- Glazen koffiepot
- Schoenen

Geen rare dingen alleen beetje de verkeerde winkel. Wij houden ook een schriftje bij met rare opmerkingen en stomme vragen! Erg leuk om na te lezen

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 18:50

Oh, wij lopen ook altijd alle winkels in (elektronica winkels tot tassenwinkels :') ) met de vraag of dr ook iemand een fluitketel verkoopt :').

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 19:12

De standaardvraag bij ons in de winkel is meerdere keren per dag....."zijn die gebraden kippen gaar??"
Gek wordt ik er van :(

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 19:43

Ik werk bij Cafe Joris. We dragen tijdens werktijd allemaal een polo met 'Cafe JORIS' erop. Mensen vinden zichzelf altijd reuze grappig als ze je aanspreken met Joris (en ja, op het terras reageer ik daar nog op ook := ), afijn:

Klant: Hee Joris!
Ik: Euh, ja?
Klant: 2 bier
*tapt
Klant tegen zn vrouw: Ha hoorde je dat? Ik noemde d'r Joris!
}:0

2 vaste klanten die vroeger allebei prutsmutsen hebben gehad (nu 70+):
Klant 1 tegen klant 2: Jaa da's wel een goeie ja, met die heupen.
Klant 2 tegen klant 1: Ja en een leuk kopske heeft ze ook wel.
Klant 1 doodserieus: Zeg meske, zoek jij nog een bijbaantje?

Vaste klant is niet helemaal 100%, normaal werkte ik alleen op vrijdag overdag en kwam ie iedere vrijdag wat drinken. Toen dit gebeurde werkte ik toevallig 2 dagen achter elkaar:

Donderdag; Klant komt helemaal verfomfaaid binnen in een trainingspak, haren door de war en een weekendtas: Ik kom net terug uit Roemenie! Lange reis gehad, vermoeiend! Veel oude circusvrienden ontmoet!
...
Vrijdag; Klant komt helemaal verfomfaaid binnen in een trainingspak, haren door de war en een weekendtas: Ik kom net terug uit Roemenie! Lange reis gehad, vermoeiend! Veel oude circusvrienden ontmoet!
Ik: Ja maar Kees, dat zei je gisteren ook al!
Klant: Nee hoor, gisteren zat ik in Roemenie!

Klant in kwestie noemden we niet voor niks Kees Klets :D

Verder heb ik sinds ik in de horeca werk een schurfthekel aan bejaarden :r Totaal geen geduld en áltijd moeilijk doen, net alsof die mensen er op kicken om je te zien lopen. Paar voorbeelden:

Klant: Mag ik 2 kappesjieno? (Ja, lastig woord is dat, cap-puc-ci-no)
Dus ik loopt naar binnen en maak 2 cappuccino, apparaat met pistons en moet zelf melk schuimen, dus heb nou eenmaal niet binnen een halve minuut 2 bakken cappuccino. Ik loop weer naar buiten en zet de 2 koppen op tafel.
Klant: He, wat duurde dat lang! We komen hier al jaren iedere vrijdag en jij bent zó langzaam, ik heb liever dat andere meisje wat altijd op vrijdag werkt!
Ik: Euh mevrouw, ik werk al ruim 2 jaar vrijwel iedere vrijdag en ik heb u nog nooit gezien hier. Daarbij komt dat ik het echt niet sneller kan maken als ik nu heb gedaan.
Klant: Nou moet je me niet tegen gaan spreken meisje!
Vriendin van klant: Beweer je nu dat we zitten te liegen?
Klant tegen vriendin: Het is wel duidelijk dat het moeilijk is om tegenwoordig aan GOED personeel te komen.
Toen ben ik maar weggelopen, met dat soort mensen ga ik niet in discussie :=

Groep van ong. 12 bejaarden zit op het terras. Hele terras verbouwd en 2 gaan er midden in het gangpad zitten terwijl dat echt niet nodig is. Ik vraag vriendelijk of ze misschien een stukje op kunnen schuiven zodat ik erdoor kan; 12 boze blikken mijn kant op. Breng ik de bestelling, wil ik gaan afrekenen, willen ze allemaal APART betalen en allemaal ook een BONNETJE van de kop koffie. Please :P

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 20:13

Meneer geeft z'n statiebonnetje...
Zo en hier voor jou het statiegeld (kreeg ik een snoepje! ) :+