Dreamy schreef:Brrrr. Donderdag is niet meer zo heel ver weg.
Ik zit hem te stressen op dat clusterenkrijg je dat sowieso?
ja je moet sowieso clusteren...maar das niet moeilijk hoor

succes alvast

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dreamy schreef:Brrrr. Donderdag is niet meer zo heel ver weg.
Phylos schreef:Dreamy schreef:Brrrr. Donderdag is niet meer zo heel ver weg.
ja je moet sowieso clusteren...maar das niet moeilijk hoorgewoon goed onthouden en als je het niet zeker weet gewoon ff vragen
het gaat er niet om dat je precies de goede afslagen neemt (wel een beetje natuurlijk) maar vooral dat ze kunnen zien dat je een aantal minuten zelfstandig kunt rijden...of misschien moet je met de tomtom of ze zeggen van: zie je die kerktoren daar?...rijd daar maar naar toe...das denk ik nog het lastigste...ik moest altijd onthouden, dus 1e rechts rotonde rechtsdoor bortjes zwolle volgen enzovoort..
succes alvast
joyce2 schreef:Ik weet idd van mezelf wel dat ik netjes rijd, maar je moet het op het moment van je examen toch maar even vlekkenloos laten zien (althans, klein foutje mag wel, maar als ze in een slechte bui zijn kan dat al funest zijn!). Op onze rijschool zijn ze best streng, ze zullen nooit zeggen dat je heel goed hebt gereden, ze hebben altijd wel ergens commentaar op. Ze schijnen hiermee de lat express heel hoog te leggen, zodat je CBR examen meevalt. En dat hoop ik dan maar...
Ik had afgelopen maandag voor het laatst les, dus ze wilden graag dat ik nog een x zou lessen voor mn examen. En ik vind het wel prima, behalve dan dat het dinsdag heel warm word en ik heb geen zin om me dan helemaal in dat hete motorpak te moeten hijssen.
Nativa schreef:Maar wel allemaal van die kl*te fietsers op straat met lekker weer
Ik heb om 15.50 examen, hoop echt dat die examintor niet chagi is omdat hij moe is en geen zin meer heeft ofzo
Eigenlijk durf ik helemaal niet meer, straks zak ik alweer
joyce2 schreef:haha ja dat heb ik ook. Ik heb zoiets van, ik weet dat ik kan rijden, ik ga er het beste van maken, maar ik hou er rekening mee dat ik zak, want het cbr heeft me bij mn autorijbewijs ook al een paar keer genaaid en je weet nooit wat je op de weg tegen komt! Des te leuker is het als ik het wel haal!
Nativa schreef:Ik ben nu 2 keer gezakt, en alle 2 de keer had ik het niet verwacht omdat het voor mijn gevoel zo goed ging.
Ben zooo bang dat hij dan weer zegt "ik ga je nog niet blijmaken"
Wil zo graag mijn rijbewijs, dan kan ik op vakantie autorijden in het buitenland en anders moet ik tot minstens september wachten voor ik nog een keer af kan rijden.
Amrah schreef:Komt vast goed! Op welke punten was je de vorige keer gezakt dan?