Wel flauw idd... maargoed je kan mensen al snel wijsmaken dat ze echt staan als er pandora op staat en ALE 925. Nu is 15 euro opzich wel een redelijk bedrag voor mooie nep bedels
Zinn
Geplaatst: 16-03-12 12:43
ik denk dat je ze voor 15 euro per stuk wel weer verkocht krijgt hoor, het zijn op zich mooie bedels, mensen die de echte te duur vinden, kopen vaak wel zoiets het is gewoon oplichterij als mensen het verkopen als echte...je kan maar beter zeker zijn voordat je er zelf problemen mee krijgt als je ze zo verder zou verkopen als echte
Cadaz
Geplaatst: 16-03-12 12:46
Tip voor de ebay bokkers, kijk bij bedels of er een nummer bij staat. Op die manier kun je ook checken of het echte zijn door dat nummer te googlen.
goeie tip om iig al te checken of Pandora ze wel gemaakt heeft, maar dan kunnen het nog neppe zijn...die oplichters kunnen die nummers natuurlijk gewoon erbij zetten
Ik werk zelf in een Pandora shop en kan vertellen dat zowel de murano's op de foto als op de website die hier eerder zijn genoemd NIET echt zijn. In principe hebben alle Pandora stores over de hele wereld dezelfde artikelen maar het komt wel eens voor dat het ene land bepaalde bedels wel heeft die wij niet hebben. Ik heb zelf in ons 'grote boek' deze murano's nog nooit eerder gezien..
idd nathalie ze zijn niet echt. Helaas zijn er veel neppers in omloop waar gewoon groot pandora op staat en ook 925 ALE etc. De enige manier om een nepper eruit te halen is collecties te kennen. Ik spaar al sinds 2005 dus kan ze goed herkennen.
En dan nog kun je het nooit zeker weten, tenzij je ze bij een officiele dealer koopt, want er zijn ook neppers in omloop die sprekend op de echte lijken. Zo heb ik 1 neppe, die sprekend lijkt op de echte, maar hij is toch net wat kleiner, wat je alleen ziet als je het origineel ernaast hebt. Ik spaar sinds 2006, en er komen steeds ''betere'' neppers bij die zonder het origineel bijna niet te onderscheiden zijn van echt.
Jaaa, ik zag van de week ook dat ze weer goedkoper zijn, super nice!
xNathaliee
Geplaatst: 18-03-12 18:11
Zinn schreef:
Ik heb er 2 bedels bij, een paardje en een camera
Die nieuwe camera is leuk he
xFioon
Geplaatst: 18-03-12 19:17
Ik denk dat ik binnenkort even ga shoppen bij een pandora shop. Bij ING kan je met je rentepunten een pandora kaart van €40,- kopen voor €20,-, ideaal! Dus denk dat ik er eentje haal op papa, mama, mezelf... haha
Ben namelijk een stopper kwijt, voor het eerst dat ik er een kwijt raak, en heb ze nu zo'n 6 jaar denk ik? En draag ze élke dag (3 armbanden) met alles, werken, paardrijden...
Zinn
Geplaatst: 18-03-12 19:22
xNathaliee schreef:
Zinn schreef:
Ik heb er 2 bedels bij, een paardje en een camera
Die nieuwe camera is leuk he
geen idee of hij nieuw is, is er ook een oude dan? ik vroeg gewoon achter een paardje en een camera, wist niet of dat er was heb wel het hele paardje, niet alleen dat hoofd, dat vond ik te grof
Topic is al een tijdje stil, maar toch een vraagje. Adviseren jullie een veiligheidsketting bij een leren bandje? Ik wil voor de kerst dit cadeau doen, maar heb zelf nog geen ervaring met Pandora verder...
daar kan ik je niet mee helpen, ik heb geen leren bandjes
ik heb in New York 2 hele leuke bedels bijgekocht, eentje is de appel met gouden steeltje /blaadjes en daar staat dan NYC in gegraveerd en de andere is zilver met blauwe vlindertjes