Gefeliciteerd Nathalie wat goed zeg! Is dit voor jullie allemaal de eerste keer?
_x_Vace_x_
Geplaatst: 11-03-09 13:38
gefeliciteerd !!!
Mayflower_
Geplaatst: 11-03-09 13:38
Gefeliciteerd Nathalie! Ik heb nu alweer 9 maanden mijn rijbewijs, maar goed ik weet nog als de dag van gisteren de spanning. Omdat ik vreselijk nerveus ben van mijzelf heb ik er 5 keer over moeten doen..
Nativa
Geplaatst: 11-03-09 13:47
Over 2 weken TTT, ben nu al zenuwachtig
Mijn instructeur heeft net een nieuwe auto die gellukig veel beter rijd dus das wel mooi
__Esther__
Geplaatst: 11-03-09 13:49
Gefeliciteerde Nathalie!!
Ik ben geslaagd voor het theorie examen
4 fout bij het onderdeel gevraarherkenning en 2 fout bij de gewone vragen. Ik dacht écht dat ik gezakt was op gevaarherkenning. Al die vragen min of meer gebluft. Het gaat zo snel dat je eigenlijk geen tijd hebt om de het antwoord te veranderen.
Ik ben ook zojuist geslaagd voor theorie 8 ft bij gevaarherkenning en 2 ft bij de rest. Het theorie gedeelte was exact hetzelfde als in het examen die ik maandag moest doen
Nog 2 weekjes en dan mag k afrijden, amar heb r nog niet zoveel vertrouwen in !
__Esther__
Geplaatst: 11-03-09 14:31
Gefeliciteerd!! Voelt zo goed als je slaagt voor je theorie he. Pff... had er echt geen zin in om nog een keer te moeten leren voor het theorie gedeeldte
Nathalie, ik moest het pas de ovlgende dag aanvragen, omdat de gegevens nog niet op tijd verstuurd zouden zijn. Je kan het wel proberen, een dag eerder is een dag eerder
Iedereen die t gehaalfd heeft: gefeliciteerd en sterkte met het wachten
iilse
Geplaatst: 11-03-09 14:44
d_ruiter schreef:
gefeliciteerd, waar rij jij iilse?
Bedoel je in welke omgeving of welke rijschool? Anyway, ik rijd in en rond Haarlem bij Van Deventer. Is een vrouwtje die hartstikke goed rijles geeft.
okee, jah kbedoelde welke rijschool. K rijd ook in Haarlem, dus vandaar mr k rij bij "Rem je Rot" haha
MSQuincyTE
Geplaatst: 11-03-09 15:21
__Esther__ schreef:
Zonde Babli!! Een beetje respect van mensen die hun rijbewijs al hebben zo toch wel prettig zijn! Al enig idee waneer je weer gaat afrijden?
Ik heb zeker respect voor de les auto's, ze rijden in die auto's om het te leren, zo denk ik er over
Nainkey
Geplaatst: 11-03-09 15:34
Gefeliciteerd Nathalie!!!!! Was dit je 1e keer? Ik kon hem gister (dus een dag later) pas aanvragen en moet nu wachten tot volgende week, wat een drama, ik wil NU rijden
Esther en iilse gefeliciteerd voor theorie! Top meiden!! Op naar het examen
Nainkey
Geplaatst: 11-03-09 15:47
RolingRoos schreef:
Is dit voor jullie allemaal de eerste keer?
Ik heb hem dan maandag gehaald, in 1x
Nou vertelde mijn moeder aan iemand op haar werk dat ik geslaagd was voor mijn rijbewijs. Die collega verstond alleen de verkeerde naam. Er was namelijk een meisje wat daar stage loopt, die ook moest afrijden maandag. Dus is ze er heen gelopen en heeft dus dat meisje gefeliciteerd. Zegt dat meisje: Waarmee? Dat ik gezakt ben? Auw pijnlijk..
Dit was mijn 3e keer helaas al! Eerste 2 x waren gewoon echt klote.. Eerste keer ging hartstikke goed! Maar invoegen ging dus niet helemaal geweldig en alleen daarop was ik gezakt! 2e keer was ik psychisch niet helemaal ok (depressie) en kon ik t gewoon niet aan.. toen zijn we maar teruggereden. Was nu ook heel bang dat ik t nog niet aan kon, en heb zelfs op t parkeerterrein van het CBR nog zitten janken. Uurtje dr voor ging namelijk super slecht!!! Dus ik zei tegen mn instructeur beter kan ik naar huis gaan. En toen ging t rijden dus ineens supergoed! haha. Moest ook echt janken toen die examinator zei dat ik geslaagd was. Vreselijk hahaha. Die rotzenuwen ook.
Iedereen gefeliciteerd trouwens!!!!! Goede dag vandaag!
Super Nathalie! Gefeliciteeerd Ach of je hem nou in 1x of in 3x haalt. Boeiend! Je hebt hem & dat pakt niemand meer van je af (tenzij je rare dingen gaat uitspoken )
Esther ook gefeliciteeeeeerd! En natuurlijk de andere als ik die gemist heb!
Iemand vroeg of ik het geheim wil houden & ja dat wil ik! Maar ik zal verklappen dat het wel binnekort is & al best snel.. Als ik er aan denk, stress ik hem al! Al dat stomme gedoe, dat CBR, dat wachten, die stomme examinator naast je. Bleeeegh! En bedankt voor alle succesen, die kan ik zeker goed gebruiken!
Anniekskie
Geplaatst: 11-03-09 18:35
Ik zag jullie topic net op de voorpagina staan en kom me ook even melden