katiavl schreef:Leer ermee leven vind ik echt een asociaal antwoord, te gek voor woorden. Dat mensen die gezond mogelijk willen leven, maar opzij moeten gaan voor een smerige verslaving.
..maar je kan ook doordraven....
jij wil het liefst dat als iemand een scheet laat dat er automatisch een afzuigkap uit zn kont komt..ik geloof nou niet dat het zo verschrikkelijk is voor de niet roker dat er op het terras wel gerookt kan/mag worden..de lucht stijgt tenslotte gelijk op en blijft niet in een ruimte hangen..enne is het wel zo gezond om op een terras te hangen als je zo gezond mogelijk wil leven???;-)...ik zou gaan sporten en in de sportschool gaan zitten..
kan echt begrijpen dat mensen heel blij zijn met het rookverbod maar af en toe lijkt het wel of de niet rokers bij de politie wil horen..de ene heeft al een kliklijn in zn mobiel staan of smult er van als het eventueel zou gaan regenen zodat alle rokers in de regen moeten staan...en de ander schijnt nog gen eens een fatsoenlijk plekje te kunnen vinden op de fiets:?...overdrijven is ook een vak...
het is heel simpel, waar gerookt mag worden wordt gerookt en waar het niet mag, wordt het niet!
leven en laten leven...
ow en voor mij maakt het rookverbod echt niets uit..