13/1-24: Rijden op Grand Prixpaard (Tolstoi-Tyrza)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 17:51

joyce_123 schreef:

lielle SG komt er nog een tegen bod!!
*is erg nieuwsgierig

Ik hoop het wel.

Ik verbaas me niet als er nu een bod komt van 3000 euro Haha!

joyce_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 17:53

whahaha...als ze zo gelijk komt 3000 euro verbaasd het MIJ wel hoor!!!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 17:55

€3000 nou dat verbaast mij ook hoor Knipoog

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 17:58

Ik verbaas me helemaal nergens meer over, m'n verbazing is ergens rond de €500,- blijven hangen.
Laatst bijgewerkt door Katja op 03-01-05 18:01, in het totaal 1 keer bewerkt

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 18:00

WOW Wow! Ik kom ook terug van autorijles hoor... Pfff ben maar een paar uur weg geweest en moet ineens weer tig bladzijdes bijlezen Bloos!

Maar wat een gigantisch bod zeg 2000,-!!!! Super Rockey OK dan!
Ik ben benieuwd wat Lielle gaat doen

joyce_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 18:03

ik ben ook benieuwd!!!...
erg he is dat kom je ergens van terug... en moet je alles weer doorlezen voordat je op de hoogte ben gesteld:P

risthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 18:04

weet niet of het hier al staat maar ik heb geen zin om alles terug te lezen, van de site van het KWPN

Les op Tolstoj voor Azie 03-01-2005

Internet-hulpactie Azie gestart op bokt

Tyrza van Iperen heeft op het internetforum http://www.bokt.nl/forums/ een les op haar Grand Prix-paard Tolstoj aangeboden waarbij al het geboden geld gaat naar giro 555 voor Azië. Aan de hoogste bieder heeft de beheerder van bokt de eis gesteld dat deze serieus is, zelf geregeld bijdragen levert aan bokt en tenminste op M-niveau rijdt. Daarna zal deze hoogste bieder onder leiding van Tyrza het genoegen kunnen smaken om echte Grand Prix-oefeningen te voelen bij Tyrza op stal op Tolstoj.
Het hoogste bod dat tot nu toe is uitgebracht stagneert voorlopig op het niet onaanzienlijke bedrag van €1850.
Er kan nog tot 13 januari worden geboden.
Wie toch al van plan was (veel) geld over te maken en graag eens op het bijzondere paard van Tyrza rijdt, kan dus overwegen het via bokt te doen. Tolstoj revalideert op het moment na een blessure, dus de inlossing van het aanbod kan pas over een maand plaatsvinden.
Er worden ook al andere zaken aangeboden met als doel van de opbrengt Azië te steunen, een mooi gebaar van de paardenwereld.
(CvA, overname graag met bronvermelding)

maanmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 18:06

joyce_123 schreef:
ik ben ook benieuwd!!!...
erg he is dat kom je ergens van terug... en moet je alles weer doorlezen voordat je op de hoogte ben gesteld:P

moet je gewoon maar niet weggaan Tong uitsteken Haha! *LOL*

joyce_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 18:08

whahaha dat doe ik nu ook niet!!!
maarja je moet toch eten enzo.... en me moeder en me zus willen ook wel op de computer!! maarjaa!!! dan maar weer lezen!!

maanmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 18:10

Tong uitsteken

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 18:11

juline schreef:
ff mijn mening, jullie kunnen het er misschien wel niet mee eens zijn maar wat een gemiep zeg.
is het niet makkelijker om dit gewoon te sluiten en rockey te laten winnen?
besef wel dat lielle eigenlijk afhankelijk is van alle andere boktleden en er hoeven er maar 1 of 2 terug te trekken en ze red het misschien niet meer...
en 2000 euro is toch al een hoop.
en tyrza is waarschijnlijk ook niet de kwaadste dus misschien zit er nog wel iets extra´s bij maar dat zou ook niet al te fair zijn
dit is het enige wat ik er over kwijt wil.

ik ben het totaal niet met je eens !

het zou juist veel leuker zijn als lielle wint, niet omdat ik lielle leuker vind , maar omdat het dan écht van bokt af komt, echt iets waar superveel mensen aan samen hebben gewerkt om het bij elkaar te krijgen
wat , als gunstige bijkomst zou hebben, dat BART en zijn BOKT.NL
superveel reclame zou opleveren, wat dus weer ten gunste komt van alle bokkers die hebben gesponsort , en wat dus alle bokkers een beter forum oplevert, van nog hogere kwaliteit

het is uiteraard helemaal top dat de sponsor van rockey dit allemaal doet, en helemaal top dat het geld zowiezo naar azie gaat, dat zonder meer
vind ik echt helemaal geweldig van ze

het gaat mij dus ook niet om de ruiters, maar om de samenwerking die erachter zit
van beide sponserende kanten vind ik het dus meer dan geweldig, maar omdat de ene ruiter door alle kleine beetjes van de bokkers gesponsort word vind ik het gewoon uniek als die ruiter zou winnen
of dat nu rockey , lielle of een hele andere bokker is, dat maakt mij geen fluit uit, het gaat om de samenwerking van een hechte internet-vrienden-club, en dat is gewoon ronduit meer dan uniek.. of zie ik dat nu dan verkeerd?

maanmeisje

woeps.. 2 tegelijk Haha!

EsvanEs

joyce_123 schreef:
whahaha dat doe ik nu ook niet!!!
maarja je moet toch eten enzo.... en me moeder en me zus willen ook wel op de computer!! maarjaa!!! dan maar weer lezen!!

das dan weer lastig als je maar 1 computer heb Knipoog ven blij dat ik mijn eigen heb.. maar t is ook wel te gek voor woorden natuurlijk dat er alweer ongeveer 13 pagina's bij zijn gekomen vandaag..en dan hebben we nog tot 13 januari te gaan... Scheve mond

joyce_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 18:16

jaa daarom..!! elke dag moet je wel lezen als je het bij wil houden!!!... als je het even 2 dagen niet leest moet je volgens mij 50 pagina's inhalen ofzo!!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 18:18

Daarom blijf ik pleiten voor een combi-les Haha!, dan heeft Bokt een mega bijdrage en de sponsoren van Rockey ook Knipoog.

Maar wordt dit nu ook als paniekzaaien gezien Verward ?

joyce_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 18:23

juline schreef:
ff mijn mening, jullie kunnen het er misschien wel niet mee eens zijn maar wat een gemiep zeg.
is het niet makkelijker om dit gewoon te sluiten en rockey te laten winnen?
besef wel dat lielle eigenlijk afhankelijk is van alle andere boktleden en er hoeven er maar 1 of 2 terug te trekken en ze red het misschien niet meer...
en 2000 euro is toch al een hoop.
en tyrza is waarschijnlijk ook niet de kwaadste dus misschien zit er nog wel iets extra´s bij maar dat zou ook niet al te fair zijn
dit is het enige wat ik er over kwijt wil

dit vind ik oneerlijk wat je zegt...! dan heeft lielle helemaal geen kans meer.....misschien komt lielle wel terug met een hele boel geld!!!
omdat het veel geld is en omdat lielle afhankelijk is van andere moet het gesloten worden!!... lielle kan misschien nog meer geld hebben ervoor... en misschien komen er nog meer mensen haar sponsoren!!
en als die mensen van rockey zich terug trekken (haar sponsors) dan heeft zij bijna niks meer..!!! dus dit vind IK een beetje onzin wat je zegt[/b]
Laatst bijgewerkt door joyce_123 op 03-01-05 18:28, in het totaal 2 keer bewerkt

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 18:23

als beide mogen rijden, is kunstmatig de prijs opgedreven, en is er ook geen sprake meer van een veiling ..

beide bedragen gaan zowiezo naar azie, maar om nou het veilingidee meteen weg te kappen door beide te laten rijden lijkt me niet echt slim, dikke kans dat veel bokkers zich dan terugtrekken, aangezien een veiling toch vooral is om de prijs op te drijven aangezien er toch een soort van "wedstrijd" gaande is
als er geen " wedstrijd" zou zijn tussen beide, dan was het bieden veel eerder gestopt en was de prijs lang niet zo hoog geweest

maar ja ik kan het nogmaals helemaal verkeerd zien he Clown

ik gun het beide hoor, daar niet van
en waar het uiteindelijk over gaat is dat we azie ontzettend helpen!!

maar minder belangrijk,maar wel een leuke bijkomstigheid zou zijn dat bart met lielle veel positieve reclame zou maken...

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 18:26

Ik ben niet voor een combi. Stel dat lielle de hoogste bieder is. DAn krijgt azie het geld van lielle en dat van de sponsors van Rockey, want ik heb begrepen dat dat geld zowiezo naar Azie. Dat Rockey op tolstoi rijdt was alleen maar een mooie bijkomstigheid.
Of zeg ik het nu verkeerd Rockey.
Dus voor Azie hoop ik dat lielle 'wint' maar voor Rockey dat zij wint. En voor lielle ook natuurlijk, maar snap je waar ik heen wil??

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 18:29

Dames dames ..... Gut daar ga ik weer terwijl ik me mond zou houden.

Ik heb vooralsnog NIEMAND die hier daadwerkelijk over gaat horen zeggen dat er 2 lessen/rondjes geveild worden. Wel dat er 1 rondje geveild wordt, welke in de allereerste post word vermeld. Alleen jullie zagen hierover en om het heel asociaal te zeggen: julie bepalen dat NIET, dus houdt aub op met dat gespeculeer en gezeur over 2x rijden. Daar is helemaal geen sprake van. Dat maken JULLIE ervan en dat is helemaal niet bevestigd door Menno,Tyrza e.d. Wie dat WEL bepalen en regelen.

En nou houd ik er echt over op... dat gezeur.....

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 18:35

Ik geloof niet dat iemand heeft gezegd dat er twee ronden geveild worden. Dat is bij de bokkers onder discussie!! Ook wel moeilijk om goed te lezen natuurlijk

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 18:35

Phoeh is heel wat bijgekomen Bloos!

Ik heb begrepen dat Rockey 2000 geboden heeft? Dat is niet mis! Komt Lielle's SG nog met een tegenbod?

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 18:41

Al met al:

Wat telt is dat de opbrengst voor Azie bestemd is. Het is gewoon geweldig wat beide partijen doen. Ik neem aan dat iedereen die voor een bepaalde partij bied, het geld gunt aan het goede doel.

Laten we eerlijk zijn: de les die wordt gegeven heeft nu eerder een symbolische waarde dan dat mijn les en mijn paard daadwerkelijk nu waard zijn Haha!

Iedereen heeft zijn favoriet en zijn reden hiervoor. En dat mag best gezegd worden Knipoog

Wat betreft de gezondheid van Tolstoi: ALLES wat leeft heeft nu eenmaal zijn risico's. Net zoals je een paard zou kopen van de veiling, dat de volgende dag ook kreupel kan zijn.

MOCHT Tolstoi niet meer in staat zijn om aan deze veiling te voldoen (waar het er vooralsnog niet naar uitziet), dan zal ik mijn uiterste best doen om voor een volwaardig substituut te zorgen.

Maar nogmaals, laten we het doel niet voorbij streven. Het doel van de veiling is immers om een zo hoog mogelijk bod voor elkaar te krijgen voor Giro 555 uit naam van Bokt Knipoog

Jude_pink

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 18:47

amen Schijnheilig

monette

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 18:48

OK dan! OK dan! echt super dat er nu al zoveel geld is opgehaald. ik hoop dat lielle met een hoger bod komt *LOL*

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 18:50

Ja, Lielle dat ene spaarvarkentje van je kleine broertje moet er ook maar aan Haha!:D