Ten einde raad. Problemen thuis *Help*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 16:40

Woh wazigheid, ik bedoelde dus dat er eerst een afspraak voor dat gesprek gemaakt moet worden, en ik weet niet hoe snel de school van Lotte alles door geeft, maar als ze dat snel doen, kan het zomaar zijn dat ze al na een week afwezig te zijn geweest op gesprek moet komen.
maar dat is natuurlijk veelste laat allemaal...

Misja

gaat haar foon het doen in Brazilië dan? Dikke kans dat ze daar niks meer aan heeft.. Scheve mond

BloemBloem

Ik hoop dat je dan wat van haar hoort naat!!!!
Voor jou moet het ook geen pretje zijn!!!

KiWiKoJarig

BartVB schreef:
BTW iemand via een vliegtuig 'ontvoeren' is nogal een opgave. Als Lotte echt niet mee wil dan hoeft ze maar in de buurt van de douane stennis te schoppen en dan staat er voor je het weet een paar man om heen die willen weten wat er aan de hand is. Als er dan kind en vader een verhaal hebben dat niet overeen komt wordt er echt wel het e.e.a. in gang gezet. Grote kans dus dat Lotte op het moment in de situatie berust en afwacht of die twee weken brazilie idd een verbeterde relatie in het gezin op gaat leveren.. Je dochter van 16 met het vliegtuig naar een bestemming krijgen waar ze helemaal niet heen wil? Best lastig...

Dat is absoluut waar, Lotte is een hele wijze 16jarige mag ik wel zeggen. Ze heeft een hoop meegemaakt en kan heel goed relativeren. Natuurlijk ben ik ook super ongerust, net zoals iedereen anders. Lotte is ook heel loyaal naar haar vader toe, ook logisch. Ik denk dat het verstandig is om contact op te nemen met tante en wellicht oom..... en ondertussen hopen dat het allemaal met een supersisser afloopt. Misschien lukt het haar om daar een bericht op Bokt te zetten. overal zijn tegenwoordig internet cafe´s. Het is een hele lastige situatie waarin we nou zitten, iets duidelijkheid zou heel welkom zijn. Alle instanties zijn ondertussen ingelicht en meer kunnen we gewoonweg niet doen.

Laar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 16:41

Haffielover schreef:
Als je ouders overlijden dan krijg je geen 4 andere voogden. Maximaal eentje geloof ik.

ik heb ook maar 1 voogd?
en tegenwoordig zit het niet meer precies met voogdij, de kantonrechter is de voogd.
Maar wat vreselijk allemaal..
ik hoop dat alles goed gaat komen ..

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 16:41

Al wat bekend van de oom? Hoe hebben jullie die gevonden eigenlijk?

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 16:42

Ik heb nu de ouders van Chanel aan de telefoon en die hebben van Lotte zelf gehoord dat ze gisteren nog contact heeft gehad met haar tantes.Ze weten er dus van dat ze op vakantie zijn.Ook aan hen heeft hij verzekerd dat Lotte gewoon na die 2,5 week terug komt naar huis.Telefoonnummers van de tantes hebben ze op dit moment niet .

ikkemetwikke

sjokkemeule"]
[quote="chickey schreef:
waar zijn jacque,syph, nathalie en pervinco nu meer bezig eigenlijk? Ik hoor niks meer van hun namelijk...

Traceren oom achter de schermen, we proberen te posten, maar het is ZO druk dat wij er niet meer doorkomen.
[/quote]

JONGENS: GEEF DE MENSEN DIE ZO EEN GOED WERK DOEN A.U.B DE RUIMTE !!!!!!!!!!!
OM TE POSTEN!!!

Cody

Nathalie"]
[quote="Cody schreef:
13.15 vliegtuig
Aankomst: 19H55 RIO DE JANEIRO, Rio Intl (GIG) Terminal 1
Vluchtduur: 11H40

Dit is niet de tijd die lotte tegen me heeft gezegd ofzo hoor! Ik had namelijk begrepen dat de reis zo'n 13 uur zou duren (vliegreis) dus had zelf uitgerekend dat ze dan rond half 3 zouden landen.
Maar de reis is dus korter.
Ik ga iig vannacht mijn wekker zetten en bel haar op rond een uur of half 2!!
[/quote]
Maar als ze om 7 uur vertrokken vanochtend, en de reis duurt 13 uur, dan zouden ze toch om 8 uur vanavond al aankomen?

Die 13 uur klopt wel ongeveer (11.40uur naar Brazilië vanaf Parijs, plus Schiphol-Parijs) maar er zit dus nog wachttijd en inchecktijd bij in.
Laatst bijgewerkt door Cody op 04-06-04 16:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Nathalie

Zeker niet.... Vanochtend ging het nog redelijk met me maar op t moment word t echt te veel voor me.
Ik moet zometeen werken dus ik hoop dat dat een beetje lukt...

Of haar telefoon het daar doet weet ik niet.
Een vriend van mijn zus heeft prepaid en zit op dit moment in Mexico en kan gewoon bellen.

Sylvia

Zelfde verhaal dus als de buurvrouw: over ruim 2 weken zijn ze terug uit Brazilie.

En hoe Jacques hem gevonden heeft... Geen idee Lachen

Pantharei7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 16:43

biepp schreef:
Hoe zit dat trouwens met de onderwijsinspectie??
gaat die niet zeiken/actie ondernemen als ze zomaar 2 weken van school verdwijnt? Verward

Maar volgens mij mag je wel weg als om belangrijke redenen je famillie gaat bezoeken, want ze gingen toch naar een oom toe?
Ik weet niet zeker of dat zo is hoor

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 16:44

Dat is idd wel erg vervelend, dat we nu gewoon niks meer kunnen doen, het enigste wat er nog moet gebeuren is ahar oom en tante opsporen, en hopen contact te krijgen met hun.

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 16:45

ja kijk het kan best dat ze over 2.5 week gewoon weer veilig terug is.. maar wat me gewoon niet lekker zit is de manier waarop de vader van Lotte tegen nathalie haar vader praatte.. Geen idee hoe Lotte is als ze helemaal gehersenspoeld terug komt...

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 16:48

Laten we proberen alleen relevante info te plaatsen. Op die manier blijft het topic nog enigzins leesbaar.

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 16:50

idd en de manier waarop het gegaan is is gewoon niet juist dat maakt het zo eng Nagelbijten / Gniffelen

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 16:50

Pervinco schreef:
Zelfde verhaal dus als de buurvrouw: over ruim 2 weken zijn ze terug uit Brazilie.

Ehm vind je het erg als ik DAT nog even voor mehoudt tot Lotte terug is ?
ik ga om 1 uur ook vliegveld bellen en Lotte laten omroepen met een l*l smoeje dat er foon is aan de balie daaro. iedereen hier mee eens plz?

Hoop dat post doorkomt, is ZO druk hier.

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 16:52

Pervinco schreef:

[edit]Jacques wil het voor zich houden zie ik Lachen[/edit]
Laatst bijgewerkt door Sypheron op 04-06-04 16:53, in het totaal 1 keer bewerkt

rode_kool

sjokkemeule"]
[quote="Pervinco schreef:

ik ga om 1 uur ook vliegveld bellen en Lotte laten omroepen met een l*l smoeje dat er foon is aan de balie daaro. iedereen hier mee eens plz?

[/quote]

Dat is een prima idee, nu alleen hopen dat dr vader dr zomaar uit handen geeft...

Pasha

Ja dat is wel een goeie

mikkieee

ja ik vint het wel goed idee dat zou haar vader vast niet tegen kunnen houden OK dan!

PPPeet

ja sjokkemeule! goed plan!

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 16:53

sjokkemeule schreef:

OK dan! Super idee! Dan weet Lotte ook dat er mensen zijn die zich enorm voor haar inzetten!

EthelateJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 16:53

Mee nees, laat haar aan de foon komen. Super wat je allemaal voor haar doet!

En mensen, plaats nou niet allemaal vage dingen die je niet zeker weet, want ondertussen is een groot deel van de pagina's onzinnig, en dat maakt het voor politie enz. erg onduidelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 16:54

Misschien ben ik toch iets te nuchter voor dit, of wereldvreemd of zo.....

Maar haar broer is toch ook mee? Denk je dat haar vader haar wat aandoet waar haar broer bij is? Dat laat die broer toch ook niet gebeuren?