Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BartVB schreef:BTW iemand via een vliegtuig 'ontvoeren' is nogal een opgave. Als Lotte echt niet mee wil dan hoeft ze maar in de buurt van de douane stennis te schoppen en dan staat er voor je het weet een paar man om heen die willen weten wat er aan de hand is. Als er dan kind en vader een verhaal hebben dat niet overeen komt wordt er echt wel het e.e.a. in gang gezet. Grote kans dus dat Lotte op het moment in de situatie berust en afwacht of die twee weken brazilie idd een verbeterde relatie in het gezin op gaat leveren.. Je dochter van 16 met het vliegtuig naar een bestemming krijgen waar ze helemaal niet heen wil? Best lastig...
sjokkemeule"]
[quote="chickey schreef:waar zijn jacque,syph, nathalie en pervinco nu meer bezig eigenlijk? Ik hoor niks meer van hun namelijk...
Nathalie"]
[quote="Cody schreef:13.15 vliegtuig
Aankomst: 19H55 RIO DE JANEIRO, Rio Intl (GIG) Terminal 1
Vluchtduur: 11H40
biepp schreef:Hoe zit dat trouwens met de onderwijsinspectie??
gaat die niet zeiken/actie ondernemen als ze zomaar 2 weken van school verdwijnt?
Pervinco schreef:Zelfde verhaal dus als de buurvrouw: over ruim 2 weken zijn ze terug uit Brazilie.
En hoe Jacques hem gevonden heeft... Geen idee
sjokkemeule"]
[quote="Pervinco schreef:Zelfde verhaal dus als de buurvrouw: over ruim 2 weken zijn ze terug uit Brazilie.
En hoe Jacques hem gevonden heeft... Geen idee
sjokkemeule schreef:
Ehm vind je het erg als ik DAT nog even voor mehoudt tot Lotte terug is ?
ik ga om 1 uur ook vliegveld bellen en Lotte laten omroepen met een l*l smoeje dat er foon is aan de balie daaro. iedereen hier mee eens plz?
Hoop dat post doorkomt, is ZO druk hier.