Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
zonnebloem18 schreef:Niet echt professioneel, ik zou aangeven: mevrouw ... als uw zulke berichten blijft sturen ben ik genoodzaakt dit te melden bij directie. Voor zaken rondom naam kind kunt u uiteraard wel bij mij terecht.
Gaat dit via WhatsApp of de schoolapp? Wij hebben nog nooit het mobiele nummer van een leerkracht van onze dochter gehad. Dat contact ging altijd via de mail of de schoolapp.
DuoPenotti schreef:terug sturen dat je niet van triootjes houd, groetjes vriendin van
Marocje schreef:‘Wij zoeken zelf wel iemand erbij erbij voor een trio, wil jij de relatie gewoon zakelijk houden? Dank je wel’
Hilary schreef:Marcella schreef:Jep en daar moet even goed over overleggen. De pilletjes kunnen voor extra misselijkheid en duizeligheid zorgen.
En heb nu al af en toe moeite om niet te vallen. En nu ook al regelmatig misselijk.
Er zijn verschillende middelen voor de voorbereiding, dus vraag even goed naar de opties. 4 liter colofort word je niet gelukkig van(ik betwijfel of dat tegenwoordig nog gebruikt wordt in die hoeveelheden; er zijn vriendelijkere middelen op de markt)
(ik ben geen dokter of verpleegkundige, maar heb wel op de MDL-afdeling gewerkt op secretariaatsfuncties)
Siggislief schreef:Elke Vrijdag hebben we een soort snack dag, iedere keer weer iets anders.
Dus ene keer Sushi andere keer Pizza of een broodje Kroket.
Vanavond was het een broodje Frikandel, mijn vader zegt ineens ik vind de frikandellen niet lekker.
En ik zo van huh? hoezo? Moest ik op de verpakking gaan kijken, komen we er achter dat het Shoarma Frikandellen waren.
Nog nooit zo vieze frikandellen gehad.. heb ze wel opgegeten maar het is 1 x en nooit meer.
Niobe schreef:Ineke2 schreef:@Niobe: Nee nog nooit een mondspreider voor mensen gezien, laat staan in mijn mond gehad bij de tandarts. Ook niet met een wortelkanaalbehandeling gelukkig. Ik ben toch geen paard
Hahaha die reactie had ik dus zelf ook!
Ik had een andere tandarts, maar die werd overgenomen door nieuwe. Die deed voor een gaatje vullen ineens zo'n spreider op, zonder het te zeggen ook.
Maar er zijn wel meer dingen waar ik niet zo blij mee ben, maar dat was wel de druppel.
Ik had het ook op kunnen zoeken op internet, maar ik was een beetje bang voor het antwoord. Dan hoor ik het liever van jullie![]()
Bedankt allemaal nogmaals!
cissy schreef:Niobe schreef:
Hahaha die reactie had ik dus zelf ook!
Ik had een andere tandarts, maar die werd overgenomen door nieuwe. Die deed voor een gaatje vullen ineens zo'n spreider op, zonder het te zeggen ook.
Maar er zijn wel meer dingen waar ik niet zo blij mee ben, maar dat was wel de druppel.
Ik had het ook op kunnen zoeken op internet, maar ik was een beetje bang voor het antwoord. Dan hoor ik het liever van jullie![]()
Bedankt allemaal nogmaals!
Maar daar ben je toch zelf bij? Je kunt toch vragen of dat strikt noodzakelijk is of niet?
Vannacht slecht geslapen, strontverkouden en neus dicht dus half rechtop slapen.
Plus vandaag laatste dag voor kerstvakantie, dus van alles dat nog verwerkt moest worden. Wie schoof er weer als laatste aan bij de kerstviering omdat het nog niet af was (omdat er oa dingen te laat bij mij waren ingeleverd), juist... ik.
Ik zou eigenlijk vorige week ook vrij zijn maar toch weer ingetrokken want ik zag de bui al hangen dat het dan deze laatste dagen helemáál in de soep ging lopen. Hele drukke week gehad en deze week ook.
Zó irritant!!! Zeker omdat ik richting burnout ga (gek hè?) en het rustig aan moest doen vd baas.
Echt, hóé dan!!??

MarlindeRooz schreef:Ik krijg steeds de 113 reclame op NPO.
Sorry dat ik zo’n fijn dag had en dat ik me gelukkig voel hoor. Ik snap de hint.
cissy schreef:Ik zou eigenlijk vorige week ook vrij zijn maar toch weer ingetrokken want ik zag de bui al hangen dat het dan deze laatste dagen helemáál in de soep ging lopen. Hele drukke week gehad en deze week ook.
Zó irritant!!! Zeker omdat ik richting burnout ga (gek hè?) en het rustig aan moest doen vd baas.
Echt, hóé dan!!??
Jolliegirl schreef:Wat word een burnout hier weer lekker makkelijk weggeschreven als eigen schuld en geen grens kunnen stellen....
Het is verbonden aan veel meer factoren dan alleen dat....
En goh hoe zou het nou komen dat mensen geen grenzen meer durven of kunnen stellen? ( Financiële afhankelijkheid?? Het verplichte en gehaaste leven? )
MarlindeRooz schreef:Jolliegirl schreef:Wat word een burnout hier weer lekker makkelijk weggeschreven als eigen schuld en geen grens kunnen stellen....
En goh hoe zou het nou komen dat mensen geen grenzen meer durven of kunnen stellen? ( Financiële afhankelijkheid?? Het verplichte en gehaaste leven? )
Maar het wordt wel pas beter als je wel die grenzen aan durft te geven. Dat gaan anderen niet voor jou doen.
Als je blijft doen wat je altijd deed, krijg je wat je altijd deed.

MarlindeRooz schreef:Ja ik weet helaas dat dit niet zo makkelijk is. Maar het is wel echt zo dat niemand anders verandering in gang kan brengen behalve jij.
Want je moet eerst ruimte in je hoofd hebben om ook de onderliggende problemen aan te kunnen pakken.
Polarize schreef:Damn ik heb mijn huisarts nog niet zo ver
1e dag vakantie en ik zit meteen helemaal vol, mijn lichaam heeft echt gewacht met ziek worden tot het vakantie was volgens mij
nee, dat weten ze nog niet helaas.
wie weet heb ik mazzel.
val ik er eerder tussen. Jolliegirl schreef:Wat word een burnout hier weer lekker makkelijk weggeschreven als eigen schuld en geen grens kunnen stellen....
MarlindeRooz schreef:Jolliegirl schreef:Wat word een burnout hier weer lekker makkelijk weggeschreven als eigen schuld en geen grens kunnen stellen....
Maar het wordt wel pas beter als je wel die grenzen aan durft te geven. Dat gaan anderen niet voor jou doen.
Als je blijft doen wat je altijd deed, krijg je wat je altijd deed.
MarlindeRooz schreef:Ja ik weet helaas dat dit niet zo makkelijk is. Maar het is wel echt zo dat niemand anders verandering in gang kan brengen behalve jij.
Want je moet eerst ruimte in je hoofd hebben om ook de onderliggende problemen aan te kunnen pakken.