Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 16:20

Nee, dat is boerenvlaai. _O-

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 17:04

Detroit schreef:
Koken is niet echt mijn ding. Maar slowcooker recepten vind ik wel handig om te hebben. :j Bakken doe ik hééél af en toe. Lees 1x per jaar ofzo haha.

Gefeliciteerd *\o/*

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 18:13

Gefeliciteerd Detroit!

Jolien gefeliciteerd met jullie nieuwe huis.
Van de week een griepprik gehaald op mijn werk, maar een dag of twee later werd ik verdorie snotverkouden. Vraag me af of het toeval is of dat er een verband tussen zit. Allang blij dat het beperkt blijft tot een verstopte neus en verhoging, dat is al irritant zat. Vervelend dat jouw man wel echt de griep had.

Stoere auto Nala! Gaaf dat speciaal voor dat type een off road tour voor wordt georganiseerd. Weet je hoeveel mensen daar ongeveer aan meedoen? Zijn er veel van dit type auto's in Nederland?

Verplicht vakantie opnemen klinkt niet als een straf Zertab. Al plannen hoe je die vrije week gaat invullen?

Ik had het plan opgevat om vanmiddag naar Den Haag te gaan om wat cadeaus in te slaan, maar de treinen bleken niet te rijden, dus ik ben maar in Leiden gebleven. Inmiddels al wel aardig geslaagd trouwens. Het pakket voor mijn lootje begint al aardig vorm te krijgen. :)
Voor morgen staat een bezoekje aan mijn schoonouders op de planning. Nou heb ik het enorm getroffen met mijn schoonouders, dus dat ik absoluut geen straf. Ik ga er graag heen.
Verder heb ik mezelf getrakteerd op een Thaise massage. Die heb ik nog nooit gehad. Heel benieuwd hoe dat me zal bevallen.

Met een bakmix van de lokale molen doe je me absoluut een plezier. Dat mag zowel een zoete als een hartige bakmix zijn. Voor koekjes, cake, maar ook voor brood. De laatste tijd bak ik af en toe een zuurdesembrood. Ik vind het zo fantastisch om te zien hoe dat helemaal from scratch een heerlijk brood wordt.
Qua bakvormen heb ik twee cakevormen, een muffintray, een vierkant bakblik en twee springvormen. Daarin ben ik denk ik redelijk voorzien. Net als in pannen- en flessenlikkers. Een kleinere ovenschaal zou nog wel zeer welkom zijn. Ik heb nu een vrij grote, maar we zijn maar met z'n tweeën.
Een pofferttrommel zou ik wel echt heel tof vinden. Als Groningse zou ik me eigenlijk moeten schamen dat ik er geen heb.

Van die pop dacht ik ook even dat het een echte baby was hoor! Wat kunnen ze dat knap maken.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 18:19

Bakmixen van lokale molens (of van de xenos) zijn hier heel erg welkom hoor! Ik bak regelmatig met en voor de kindjes :))

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 18:32

Ik bak ook nooit, heb in de keuken echt geen geduld en vooral geen enkel plezier. :') Behalve naar mijn leuke roze spulletjes kijken dan. :Y)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 18:54

Makkelijke bak mixen zijn leuk hoor! Ik bak niet vaak wat omdat ik niet zo'n keukenprinses ben. Maar soms koekjes ofzo wel, het ruikt altijd zo lekker!

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 19:23

Meel, bloem of iets in die richting van een molen doe je me echt een plezier mee. Bakken vind ik heel erg leuk en ik heb een broodbakmachine die regelmatig aan staat en waar ik wel meer mee zou willen experimenteren. Bakmixen heb ik niets mee, ik geniet echt van het proces van afwegen en ingrediënten bij elkaar zoeken.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 19:27

Gefeliciteerd Detroit.

Een eenvoudige cakemix is zeker welkom!

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 19:37

Vandaag even lekker de stad in kunnen gaan om inspiratie op te doen, maar of ik ook wat heb gekocht….??

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 20:10

Sorry SS, ik ben normaal heel actief op Bokt, maar ik heb het zo druk!

Ik ben net gestart met een nieuwe baan, hetzelfde werk, maar in een andere praktijk, super leuk, maar ik ben s avonds echt gesloopt nog van alle nieuwe indrukken.
Mijn oma van 90 gaat aanstaande maandag verhuizen naar een appartement dus ook daar ben ik wat vaker geweest om te helpen (al kwam ik vandaag te laat en was nagenoeg alles al gedaan).

Mijn ideale avond... ik heb meerdere scenario's mag dat ook?

Een avond theater (cabaret) vind ik altijd super leuk, maar ook uiteten of op bezoek bij vrienden maak je mij gelukkig mee.
Net als nu vind ik het ook heerlijk om een avond niks te doen en uitgebreid in bad te gaan.

Ik zag iets voorbij komen over bakvormen, bakken vind ik leuk, vooral met verschillende cake mixen of bakvormen, door tijdgebrek kook ik vaak simpel maar als ik weinig andere acitviteiten heb vind ik het ook leuk om wat langer in de keuken te staan en nieuwe dingen te proberen.

Mijn quilty pleasure is Redbull, niet gezond, maar zo lekker, toevallig heb ik vandaag de Winter edition geproeft.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 22:26

Ik ben even een lekker weekendje met m’n 2 paardjes en vriendinnen weg.
Zo genieten in het bos!

Ik speel vanaf mijn 7e dwarsfluit en piccolo. Heel wat jaren fanatiek gedaan, in harmonie, bigband, marching en showband. Nu al een jaar of 10 even niet. Soms mis in het wel, maar het was ook een druk bestaan.

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 00:04

Stal_Fiore schreef:
Zo genieten in het bos!

Ik speel vanaf mijn 7e dwarsfluit en piccolo. Heel wat jaren fanatiek gedaan, in harmonie, bigband, marching en showband. Nu al een jaar of 10 even niet. Soms mis in het wel, maar het was ook een druk bestaan.

hee! wat leuk! ik heb ook jaren in een showband gezeten! van 2002-2016 (zelfs een jaar Amerika mee gelopen: misschien als je het kent, boston crusaders)

eigenlijk is het zonde dat je al 10 jaar gestopt bent! nu heb je zo'n prachtige showband in de buurt! K &G

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 02:10

Roulette_ schreef:
Bakmixen heb ik niets mee, ik geniet echt van het proces van afwegen en ingrediënten bij elkaar zoeken.

Dat geldt voor mij ook inderdaad :j

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:56

mariekeoo schreef:
Stal_Fiore schreef:
Zo genieten in het bos!

hee! wat leuk! ik heb ook jaren in een showband gezeten! van 2002-2016 (zelfs een jaar Amerika mee gelopen: misschien als je het kent, boston crusaders)

eigenlijk is het zonde dat je al 10 jaar gestopt bent! nu heb je zo'n prachtige showband in de buurt! K &G

Oh wat tof! Ja die ken ik zeker. Moet een hele ervaring zijn.

Ik ken K&G goed, heb zelf jaren bij Amigo gespeeld, de zustervereniging van hen.

Zeker wel zonde, maar merkte dat de vele optredens me steeds minder bevielen. Eenmaal daar vond ik het top hoor, maar het nam zoveel van mn tijd in. Zeker met mn huidige man heb ik veel andere interesses ook en liep het gewoon moeilijk samen. Mijn ex zat ook in de muziek en zodoende was het toch makkelijker combineren.

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:02

Ik lees iets over koken en bakken, heel leuk! Lekker mee aan het experimenteren nu ik op mezelf woon. :j

Bakmixes of vormen zijn zeker ook welkom! :D Lekker aan de knoei in de keuken..

Ik vind gewoon heel veel leuk. :o

Mijn Santa vroeg nog om de stijl bij ons thuis.
Ik hou erg van groen en wit crème tinten, ook erg van seizoens accessoires.
Boven op de slaapkamer hebben we ook bladeren behang.
Meubels en stijl is modern industrieel.
Hieronder een paar foto’s ter impressie:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hopelijk kan je hiermee uit de voeten!

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:04

Ik heb ook een tijdje gebakt en vond het wel leuk helaas is onze keuken zo klein dat de lol er snel af was omdat ik niet meer zo goed tegen kleine ruimtes en rommel kan.

Ik heb gister voor het eerst in mijn leven genaaid. Het is nog niet echt om naar huis te schrijven en kwam ook stof te kort maar was toch een voorbeeld omdat ik nog nooit achter een naaimachine heb gezeten.

Afbeelding

Komende weken is het nog even hectisch bij mij. Ik ben mijn examens af aan het ronden voor officiële dog dance instructeur en volgende week organiseren wij een Halloween escape room voor de hondjes. Wij hebben een indoor ruimte die we helemaal af gaan zetten en een donkere doolhof gaan maken.

Ik heb de eerste kados al binnen **\O/**

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:17

Ah die is echt schattig <3 Netjes hoor !

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:03

Wat leuk, een halloween escape room voor honden.

Ik bak eigenlijk nooit brood, en heb ook geen broodbakmachine. Alleen een oven.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:31

Ik heb ook alleen een oven, bak wel broodjes af maar vers maken nee dat niet.

Heel af en toe maak ik wel eens een cake, maar ik heb daar nu de energie niet voor.

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:35

mariekeoo schreef:
Stal_Fiore schreef:
Zo genieten in het bos!

Oh wat tof! Ja die ken ik zeker. Moet een hele ervaring zijn.

Ik ken K&G goed, heb zelf jaren bij Amigo gespeeld, de zustervereniging van hen.

Zeker wel zonde, maar merkte dat de vele optredens me steeds minder bevielen. Eenmaal daar vond ik het top hoor, maar het nam zoveel van mn tijd in. Zeker met mn huidige man heb ik veel andere interesses ook en liep het gewoon moeilijk samen. Mijn ex zat ook in de muziek en zodoende was het toch makkelijker combineren.[/quote]

Ik snap het wel hoor! ik doe het om die reden onder andere ook niet meer. Het leven gaat op een gegeven moment door. Geef nog wel les in winterguard.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:47

Loop hopeloos achter, sorry...
Moet nog een huis verkopen :+ :o dat was berg werk....
Maar is nu verkoopklaar, pfftttt.... kapot...

Ik ga achcterstallig bjilezen zometeen, was blijven stekenop blz 49 :roll: {:)-:(

Alleen de tuin al was mega klus.
Zo was hji ooit voor ik verhuisde...

Afbeelding

Toen verhuisde ik sleepte veel mee en had geen tjid en energieom daar ook nog te tuinieren,
gevolg... oeps.... explosie.. v onkruid en zooi..
Dat moest dus aan de kant.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nu snel paarden en honden voeren, dan bjilezen en weekvragen beantwoorden.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:50

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:56

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:10

Sjolvir schreef:
Loop hopeloos achter, sorry...
Moet nog een huis verkopen :+ :o dat was berg werk....
Maar is nu verkoopklaar, pfftttt.... kapot...

Ik ga achcterstallig bjilezen zometeen, was blijven stekenop blz 49 :roll: {:)-:(

Alleen de tuin al was mega klus.
Zo was hji ooit voor ik verhuisde...

[ Afbeelding ]

Toen verhuisde ik sleepte veel mee en had geen tjid en energieom daar ook nog te tuinieren,
gevolg... oeps.... explosie.. v onkruid en zooi..
Dat moest dus aan de kant.

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Nu snel paarden en honden voeren, dan bjilezen en weekvragen beantwoorden.

Wow mooi geworden zeg!

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:26

Sjolvir netjes opgeruimd!

Bakken vind ik wel leuk maar wij hebben alleen een combimagnetron.
Er kunnen dus geen lange cake blikken bv in.
Het plateau moet kunnen ronddraaien.