Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Stal_Fiore schreef:Ik ben even een lekker weekendje met m’n 2 paardjes en vriendinnen weg.
Zo genieten in het bos!
Ik speel vanaf mijn 7e dwarsfluit en piccolo. Heel wat jaren fanatiek gedaan, in harmonie, bigband, marching en showband. Nu al een jaar of 10 even niet. Soms mis in het wel, maar het was ook een druk bestaan.
mariekeoo schreef:Stal_Fiore schreef:Ik ben even een lekker weekendje met m’n 2 paardjes en vriendinnen weg.
Zo genieten in het bos!
Ik speel vanaf mijn 7e dwarsfluit en piccolo. Heel wat jaren fanatiek gedaan, in harmonie, bigband, marching en showband. Nu al een jaar of 10 even niet. Soms mis in het wel, maar het was ook een druk bestaan.
hee! wat leuk! ik heb ook jaren in een showband gezeten! van 2002-2016 (zelfs een jaar Amerika mee gelopen: misschien als je het kent, boston crusaders)
eigenlijk is het zonde dat je al 10 jaar gestopt bent! nu heb je zo'n prachtige showband in de buurt! K &G
mariekeoo schreef:Stal_Fiore schreef:Ik ben even een lekker weekendje met m’n 2 paardjes en vriendinnen weg.
Zo genieten in het bos!
hee! wat leuk! ik heb ook jaren in een showband gezeten! van 2002-2016 (zelfs een jaar Amerika mee gelopen: misschien als je het kent, boston crusaders)
eigenlijk is het zonde dat je al 10 jaar gestopt bent! nu heb je zo'n prachtige showband in de buurt! K &G
Sjolvir schreef:Loop hopeloos achter, sorry...
Moet nog een huis verkopen![]()
dat was berg werk....
Maar is nu verkoopklaar, pfftttt.... kapot...
Ik ga achcterstallig bjilezen zometeen, was blijven stekenop blz 49![]()
Alleen de tuin al was mega klus.
Zo was hji ooit voor ik verhuisde...
[ Afbeelding ]
Toen verhuisde ik sleepte veel mee en had geen tjid en energieom daar ook nog te tuinieren,
gevolg... oeps.... explosie.. v onkruid en zooi..
Dat moest dus aan de kant.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Nu snel paarden en honden voeren, dan bjilezen en weekvragen beantwoorden.