Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Heel apart. En het is zeker weten het apparaat dat jij hebt opgestuurd? Dat is zo zuur, dat je dat soort dingen gewoon niet kunt controleren. Voor hetzelfde geld is een foto van een kapot apparaat en proberen ze die nu als de jouwe weg te zetten. Ik zou ook niet weten wat je dan het beste kan doen. Heb je foto’s van hoe het verpakt was?
maar heb nu toch maar nee gezegd, vind het te vreemd worden.
CastaMickey schreef:Heb nu weer een pakje wat al 2 weken klaar ligt op om te halen. Heb nu wel een berichtje gestuurd dat als ze het niet ophaalt ze geen geld terugkrijgt. Ben heel benieuwd of er nog iets mee gaat gebeuren of dat het straks op afgeleverd staat en het toch retour komt. Superirritant.
Aight schreef:CastaMickey schreef:Heb nu weer een pakje wat al 2 weken klaar ligt op om te halen. Heb nu wel een berichtje gestuurd dat als ze het niet ophaalt ze geen geld terugkrijgt. Ben heel benieuwd of er nog iets mee gaat gebeuren of dat het straks op afgeleverd staat en het toch retour komt. Superirritant.
Niet ophalen is zo onbeschoft! Maar aan de andere kant, jij kan niet bepalen of ze haar geld dan wel/niet terugkrijgt. Dat gebeurt automatisch als het retour gaat.
Ik zit zelf op een pakketje van november te wachten. Na vandaag mag ik eindelijk een probleem melden als zoek.... Was een skibroek, maar de skivakantie is inmiddels al geweest...
Geen idee hoe het voor zo'n licht/klein item zo veel kan zijn. _Lorette_ schreef:Ik wilde een draagzak kopen uit Spanje, maar de verzendkosten bedragen meer dan 490 euro. Laat maar.Geen idee hoe het voor zo'n licht/klein item zo veel kan zijn.