Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:_San87_ schreef:Ja, moet dus zodra we in een dorp of stad aanmeren even nieuwe halen. Het is of de Australian Gold, waar ik dus jeuk van krijg, of oude Zwitsal, die al verlopen is maar ik nog niet weggegooid heb.
Dus doe maar lange broek en shirt aan, en enkel m'n gezicht insmeren voor nu.
Misschien al flink te laat nu, heb je toevallig een dagcrème met SPF in huis? Sommige hebben dat er tegenwoordig in zitten, dan kan je toch zonder risico de deur om wat anders te kopen. Al is het maar voor je gezicht
Niobe schreef:Ik ben een beetje jaloers op mensen die de tijd en mentale capaciteit hebben om zich druk te maken over de precieze dagplanning van een weekend weg die pas over 2 maanden is.
MarlindeRooz schreef:Niobe schreef:Ik ben een beetje jaloers op mensen die de tijd en mentale capaciteit hebben om zich druk te maken over de precieze dagplanning van een weekend weg die pas over 2 maanden is.
Ik weet niet eens wat ik vanavond ga eten.
Alja schreef:Niobe schreef:Ik ben een beetje jaloers op mensen die de tijd en mentale capaciteit hebben om zich druk te maken over de precieze dagplanning van een weekend weg die pas over 2 maanden is.
Ben jij stiekem mijn collega?
Wij hebben over 2 mnd een weekendje weg met ons kantoor en ik ben de dagplannen aan het bedenken en delen in de groepsapp
Telpeva schreef:De laatste tijd is mijn weerbericht app echt zo onnauwkeurig en onbetrouwbaar als maar kan.