Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik doe altijd de luie methode. Plakjes stokbrood in een beoliede ovenschaal een laagje maken. Een aantal eieren, kaneel en voor mij water (officieel is het melk of kookroom) goed kloppen en over het stokbrood gieten. De stukjes brood omdraaien zodat ze allemaal goed doorweekt zijn. Oven op 200 graden en 20 minuten. Even checken of het dan ok is, zo ja poedersuiker erover en nog even onder de grill kort en klaar
MarlindeRooz schreef:Century schreef:Ik ben team naturel oliebollen
Ik ook. Meer structuur dan smaak gerelateerd.
En ik vind krenten te zoet.

karuna schreef:Nou een goede pain perdu is heerlijkik doe altijd de luie methode. Plakjes stokbrood in een beoliede ovenschaal een laagje maken. Een aantal eieren, kaneel en voor mij water (officieel is het melk of kookroom) goed kloppen en over het stokbrood gieten. De stukjes brood omdraaien zodat ze allemaal goed doorweekt zijn. Oven op 200 graden en 20 minuten. Even checken of het dan ok is, zo ja poedersuiker erover en nog even onder de grill kort en klaar

je bent welkom. Maar de goede lekkere pain perdu graag met frans stokbrood gemaakt door de iedere dag behalve maandag langskomende bakker. De maandag is dus mijn pain perdu dag
om het stokbrood van de dag ervoor te verwerken
en die sucade dingen brrrr net als chipolata pudding

. Stokbroden worden hier geinhaleerd.
. Sukadelappen mogen ook mijn kant op.