Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
juval schreef:Dat berichten uit de (privé) appgroep van de ouders van kinderen in de klas van mijn dochter zijn gedeeld met de schooldirecteur. Er was wat kritiek geuit over een leerkracht met een zeer kort lontje waar de kinderen nogal van onder de indruk waren. Nu gisteren een boze brief van de school gehad daarover waarin over smaad en stemmingmakerij wordt gesproken.
Bellatrix schreef:juval schreef:Dat berichten uit de (privé) appgroep van de ouders van kinderen in de klas van mijn dochter zijn gedeeld met de schooldirecteur. Er was wat kritiek geuit over een leerkracht met een zeer kort lontje waar de kinderen nogal van onder de indruk waren. Nu gisteren een boze brief van de school gehad daarover waarin over smaad en stemmingmakerij wordt gesproken.
Dit vind ik heftig.Heeft een ouder dat dan doorgespeeld?
juval schreef:Bellatrix schreef:juval schreef:Dat berichten uit de (privé) appgroep van de ouders van kinderen in de klas van mijn dochter zijn gedeeld met de schooldirecteur. Er was wat kritiek geuit over een leerkracht met een zeer kort lontje waar de kinderen nogal van onder de indruk waren. Nu gisteren een boze brief van de school gehad daarover waarin over smaad en stemmingmakerij wordt gesproken.
Dit vind ik heftig.Heeft een ouder dat dan doorgespeeld?
ja, dat moet haast wel. het voelt niet fijn om nog berichten in die appgroep te plaatsen.
Zebrastreep schreef:Hele ochtend zit ik met mijn werktelefoon in mijn handen te wachten op bericht van de sollicitatie. Leg dat ding 5 min weg omdat ik wil afwassen had ik een gemiste oproep.
Maar ik heb de functie in de pocket![]()
Moet nog wel even terugbellen want dit was via voice mail maar super blij dat het gelukt is.
Zebrastreep schreef:Hele ochtend zit ik met mijn werktelefoon in mijn handen te wachten op bericht van de sollicitatie. Leg dat ding 5 min weg omdat ik wil afwassen had ik een gemiste oproep.
Moet nog wel even terugbellen want dit was via voice mail maar super blij dat het gelukt is.
juval schreef:Dat berichten uit de (privé) appgroep van de ouders van kinderen in de klas van mijn dochter zijn gedeeld met de schooldirecteur. Er was wat kritiek geuit over een leerkracht met een zeer kort lontje waar de kinderen nogal van onder de indruk waren. Nu gisteren een boze brief van de school gehad daarover waarin over smaad en stemmingmakerij wordt gesproken.
Marcella schreef:Ubn bijen houden 19/25 euro kost.![]()
Nu snap ik waarom best wat mensen stoppen.