Stom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Douce

Re: Stom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 08:30

Ik zie een stukje waarin een tiener dingen googled en ik geloof dat die dingen gegoogled worden. Zo raar vind ik hem dus niet. Eerder de rest :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 08:31

Maandverband = stom. :+

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 08:32

Ik vind die hele reclame vreemd: het orkest, de levende baarmoeder, mega grote spiraal, kinderen die menstruatie naknutselen en dan de zoekende tiener... Tsja, gewoon teveel. :=

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 09:01

Ik snap heel die reclame niet.
De zoekopdracht over geur vind ik nog het minst apart.

Die puddingen daarintegen...

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 10:05

Sherivey schreef:
Ik snap heel die reclame niet.
De zoekopdracht over geur vind ik nog het minst apart.

Die puddingen daarintegen...

Aan het eind van de reclame geven ze aan wat de bedoeling is. Ze roepen je op om te laten weten wat je had willen weten over menstruatie zodat Libresse die info dan weer kan geven aan jonge meisjes zoals de grietjes die in de reclame hun weg proberen te vinden in iets wat ze niet kennen maar wel mee te maken krijgen. Daarom ook de zoekopdracht, en allerlei zinnige en onzinnige dingen, zoals puddingen en enorme spiraaltjes, waar je als schoolkind gewoon te weinig over weet. Kinderen die geschikte voorlichting thuis en/of op school krijgen uitgezonderd uiteraard. Een Libresse als voorlichter idee.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 11:23

Het idee achter de reclame vind ik prima maar als je iemand nodig hebt om de reclame uit te leggen, dan heb je als reclamemaker de boot gemist c.q. is er iets mis gegaan bij de uitwerking. Jammer.
Tenzij dit nou net de bedoeling is, maar dan is het wel een beetje een complexe redenatie.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 11:42

Ja het is omdat ik echt zat op te letten wat er staat zeg maar. Wat je normaal gesproken met een reclame natuurlijk niet doet.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 11:46

Is dit echt reclame op tv???

aisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 11:53

Zoiezo echt walgelijke reclames tegenwoordig van maandverband/tena lady met oplichtende beelden waar het bloed zicht verzameld en opzwellende termen :r
Niet te doen...

Hopelijk komen er geen schoonmaakmiddelen en handelingen etc voor de man zijn intieme gebied.. :roll:

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 12:46

ik vind het echt een onsmakelijke reclame, zeker als je opeens opkijkt en hoort over een vagina die naar natte hond ruikt. Zo vind ik de reclame van Tena ook zo stom, die 2 dames aan de yoga, maar hoe ze dan reageren. Denk dat je de plank ook helemaal mis slaat zo.
Als je een vagina hebt die naar natte hond ruikt, denk ik dat je maar eens naar de huisarts moet, ipv of op google of libresse kijken wat het kan zijn…

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 13:53

Nou, als je vagina ruikt naar natte hond heb je wel meer nodig dan een geparfurmeerd inlegkruisje 8)7

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 16:13

Lieser schreef:
Nou, als je vagina ruikt naar natte hond heb je wel meer nodig dan een geparfurmeerd inlegkruisje 8)7

_/-\o_ _/-\o_
Misschien inderdaad eens beginnen met schoonmaken en houden. Dan doet een geparfumeerd ( hoe komen ze er op, is wel lekker goed ook voor de poes, not :') )ook niet heel veel..

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 16:57

Bellatrix schreef:
Maandverband = stom. :+

Ongesteld zijn. Nog stommer.

De reclame: heel veel stommer

Belastingdienst. Superstom

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 18:22

Ik vind het stom (of eerder storend) wanneer je in gesprek met iemand bent en diegene je niet in de ogen aan kijkt maar naar je mond, of afwisselt. Slechthorende daargelaten natuurlijk.

Ik word daar heel ongemakkelijk van :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 18:30

_Karlijn schreef:
Ik vind het stom (of eerder storend) wanneer je in gesprek met iemand bent en diegene je niet in de ogen aan kijkt maar naar je mond, of afwisselt. Slechthorende daargelaten natuurlijk.

Sorry ik haat oogcontact. _O-

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 19:12

Ik vind het heel irritant als iemand je constant in je ogen aan blijft kijken :=
Liever afwisselen.

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 19:20

MarlindeRooz schreef:
_Karlijn schreef:

Sorry ik haat oogcontact. _O-

Ik kan ook slecht tegen oogcontact, maar naar de mond van je gesprekspartner kijken vind ik erger :P

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 19:25

Yavanna schreef:
Bellatrix schreef:
Deze bedoel je niet toch? Daar hebben ze het wel over natte hond.
[ Video ]

Ik had hem ook al gevonden en dat is hem ja.. Echt belachelijk. Dit zouden ze moeten verbieden

Oh, ik vind het wel een goede reclame eigenlijk.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 19:32

Ik vind de boodschap van die reclame ook wel goed, alleen dat stukje over het opzoeken is ongelukkig gekozen.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 19:39

Yavanna schreef:
_/-\o_ _/-\o_
Misschien inderdaad eens beginnen met schoonmaken en houden. Dan doet een geparfumeerd ( hoe komen ze er op, is wel lekker goed ook voor de poes, not :') )ook niet heel veel..

Sinds wanneer heeft Libresse geparfumeerde inlegkruisjes?

Niet dat dat met de reclame te maken heeft. Maar even uit interesse. Welke variant(en) is/zijn er dan geparfumeerd?

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 20:00

Koper schreef:

Niet dat dat met de reclame te maken heeft. Maar even uit interesse. Welke variant(en) is/zijn er dan geparfumeerd?

Al heel lang. Libresse normal deo fresh inlegkruisjes zijn geparfumeerd.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 20:03

Koper schreef:
Yavanna schreef:
_/-\o_ _/-\o_

Dat haalde ik hier ook uit het topic. Ik gebruik al 30 jaar geen maandverband of tampons meer, omdat ik al zo lang niet meer ongesteld ben. Dus, don’t shoot me :) En geloof me, ik ga er voor mijn plezier niet aan ruiken :') :')

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 20:30

Dank je wel Lieser, dat wist ik niet.

Yavanna schreef:
Dat haalde ik hier ook uit het topic. Ik gebruik al 30 jaar geen maandverband of tampons meer, omdat ik al zo lang niet meer ongesteld ben. Dus, don’t shoot me :) En geloof me, ik ga er voor mijn plezier niet aan ruiken :') :')

Die reclame is natuurlijk niet om geparfumeerde producten aan te prijzen. Maar dat begrijp je zelf waarschijnlijk ook :)

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 20:34

Yavanna schreef:
En geloof me, ik ga er voor mijn plezier niet aan ruiken :') :')
_O- :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 20:44

Volgens een collega van mij is de urinegeur ook van invloed met wat je eet of drinkt... Dus wanneer ze een broodje makreel heeft gegeten ruikt haar urine ook naar vis...

Ik denk dat dat niet zo is...