Lig je nog in het ziekenhuis?
En hoe heeft je zoon het nieuws opgepakt, kun je hem van het weekend zien?

En darkangel hoe gaat het met jou? Zo is iemand in huis nemen ook ineens wel met een hele andere wending.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
DuoPenotti schreef:Hoe gaat het poetser?
Lig je nog in het ziekenhuis?
En hoe heeft je zoon het nieuws opgepakt, kun je hem van het weekend zien?![]()
En darkangel hoe gaat het met jou? Zo is iemand in huis nemen ook ineens wel met een hele andere wending.
jiehaaa schreef:Veel sterkte Darkangel, je kwam op het juiste moment op haar pad. Mooi dat jullie zo’n hechte band hebben gekregen. Heel betekenisvol.
Poetser ik hoop dat de pijnbestrijding nu goed werkt. En dat je je zoon dit weekend weer kan zien.
AdemoJoey schreef:Ik denk dat jij een wereld voor verschil hebt gemaakt voor Poetser, Darkangel. Jouw gebaar van de lift, maar ook het opnemen van Poetser in jouw huis en vervolgens de medische rollercoaster met dit als uitkomst; dat lijkt me heel heftig en tegelijk het mooiste en meest betekenisvolle wat je hebt kunnen doen. Jij en jouw man zijn (zoals vaker gezegd) echt kanjers met gouden harten. Ik denk ook zeker aan jullie!
En Poetser, in gedachten blijf ik bij jou en jouw zoon. Ik hoop dat jullie nog waardevolle momenten samen mogen hebben
poetser schreef:Dinsdag lig ik hier alweer 6 weken en ik krijg nu een comfort plan, eigenlijk vergelijkbaar met palliatieve zorg. Ik probeer hier echter zo min mogelijk gebruik van te maken, de verpleging heeft het al zwaar genoeg