Black friday 2024!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Appollo_x

Re: Black friday 2024!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 23:32

Mocht iemand nog iets willen bestellen, bij www.ruitergoed.nl bijna alles 30%. Weinig uitgesloten

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 23:45

Er zijn hier meer toch die de Garmin Venu 3S gekocht hebben?

Ik kom van een Apple Watch, dus ben echt zoekende in hoe dit allemaal werkt met de Garmin :')

Is er iemand die ik wat vragen mag stellen?
En weet iemand of er een mogelijkheid is om je paardrijden te tracker?

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 12:34

Ik heb hem gekocht! Maar of ik je vragen kan beantwoorden weet ik niet hoor!

eva92

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 16:50

Voor wie vandaag nog wil besparen, www.bittenshop.nl heeft tot 00.00 25% korting op oa alles van Naf, trust en utzon!!!

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 18:24

Ik wacht nog steeds op mijn pakketje van Hypo. Blijkbaar hebben ze met meerdere leveranciers problemen op dit moment. Als ik lees dat HKM en Eskadron ook "vertraging" hebben/hadden. Mogen ze Bucas bij schrijven. Had zo gehoopt, pony deze week haar nieuwe hals te kunnen geven.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-25 03:23

Haha ik kreeg mijn Black Friday bestelling van Hypo vorig jaar in April.
Wel meermaals de vraag gehad of ik wilde annuleren

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-25 12:00

Het is al even na black friday, maar iemand die een adresje weet waar je betaalbare stofzakken voor de roborock kunt kopen?

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-25 23:28

Weet iemand nog een leuke aanbieding voor echte bonte zadelonderlegger? Moet ruim onder 18 inch passen

Niqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-25 23:49

Luxorvalkje schreef:
Het is al even na black friday, maar iemand die een adresje weet waar je betaalbare stofzakken voor de roborock kunt kopen?

Aliexpress of Amazon

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-25 23:58

pantarhei schreef:
Weet iemand nog een leuke aanbieding voor echte bonte zadelonderlegger? Moet ruim onder 18 inch passen

Deze van BR ligt heel mooi onder 18 inch in x-full:
https://www.dekroo.nl/paard/zadels-en-t ... rvelkanaal

Ik weet niet of het nog steeds zo is, maar met de code folder10 kreeg je altijd 10% korting.

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 03:15

Texas02 schreef:
pantarhei schreef:

Deze van BR ligt heel mooi onder 18 inch in x-full:
https://www.dekroo.nl/paard/zadels-en-t ... rvelkanaal

Ik weet niet of het nog steeds zo is, maar met de code folder10 kreeg je altijd 10% korting.

Wintersale15 werkt momenteel voor 15%

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 10:17

Dank

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 10:31

Aan de hand van de vraag hierboven, ik ben zoekende naar een dekje waarin het bontje eigenlijk in het dekje is verwerkt, of waarbij zowel de rand aan de voorkant en achterkant is voorzien van bont. Iemand tips? Paard heeft een gevoelig huidje en van een aantal dekjes krijgt ze aan de achterzijde een schuurplekje (van het randje).

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 10:33

Zijn er van Lemieux, sensitive

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 11:12

Of custom van Mattes. Die kun je zelf configureren en dan de configuratie doormailen naae Hypostore. Tijdens black Friday mocht hij mee in de korting, dus als je dat doet als er weer een mooie korting insole je ergens tussen de 75-100 uit afhankelijk van wat je er op zet.

Ik vind ze zelf echt superfijn, hebben een hele fijne voering waar mijn paard echt het minst onder zweet van alles waar ik mee rij. Ook verbazingwekkend goed te wassen met hun eigen merk wasmiddel.

Mijn blank Friday bestelling werd net na de kerst geleverd. Ik had een beetje keuzestress dus maar alle 3 de kleuren die ik mooi vond besteld.

Is een beetje een uitgave, maar ik geef liever een keer iets meer uit aan iets wat ik echt mooi vind en kwalitatief echt goed is, dan ben ik ook voorlopig gelijk even klaar.

Hypoatore hield de prijs aan van de mattes configurator op de mattes site en deed dan hun eigen korting erover heen.

Afbeelding

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 11:17

Kifrahorse heeft dat soort dekjes ook.

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 11:28

Ik heb de niet passende beschermers 20 december retour gestuurd om ze te ruilen tegen andere beschermers, maar ik hoor maar niks van hypostore…. Ze zijn daar volgens DHL de 21e afgeleverd. Is dat normaal?

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 11:35

Oeh ook mooi inderdaad, maar dat zal wel aardig aan de prijs zijn -O- Wel iets om in de gaten te houden voor als er een mooie aanbieding voorbij komt.

Als ik online zoek zit er zelden een foto van de onderkant bij, ik kwam de BR majeur tegen die wel volledig bont aan de onderkant lijkt te hebben. Maar van bv de Covalliero vind ik het lastig om te zien. Kentucky velvet ook mooi maar wat ik zo zie zou dat randje wellicht nog steeds problemen geven.

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 11:37

Op marktplaats staat nog een paarse met bont onder zadelkussens

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 14:14

Zijn er ook nog mensen die nog steeds geen geld van ariat hebben ontvangen? Ik kreeg op 18 december een mail dat ze binnen 3-5werkdagen mijn geld zouden terug storten maar nog niks ontvangen. Nou met de feestdagen er tussen kan ik wel begrip voor hebben maar zit ondertussen al vanaf eind november te wachten op mijn geld.. volgend jaar stuur ik pas retour als de gekte iets minder is.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 15:50

Ik heb nog een Mattes dekje met bont aan de onderkant voor de liefhebber. Een maat M (past prima onder mijn Prestige 17 inchL, ik gebruik hem niet. :)

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 16:05

Oeh heb je een foto? Mag ook via PB.

upendo schreef:
Ik heb nog een Mattes dekje met bont aan de onderkant voor de liefhebber. Een maat M (past prima onder mijn Prestige 17 inchL, ik gebruik hem niet. :)

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 17:06

tirzasarah10 schreef:
Zijn er ook nog mensen die nog steeds geen geld van ariat hebben ontvangen? Ik kreeg op 18 december een mail dat ze binnen 3-5werkdagen mijn geld zouden terug storten maar nog niks ontvangen. Nou met de feestdagen er tussen kan ik wel begrip voor hebben maar zit ondertussen al vanaf eind november te wachten op mijn geld.. volgend jaar stuur ik pas retour als de gekte iets minder is.

Je hebt wel bevestiging dat je retour is verwerkt gehad?
Bij mij duurde het erg lang voordat ik überhaupt iets te horen krijg.
Na drie boze mailtjes kwamen ze met het excuus dat de retour vast zat in het systeem.
Toen had ik wel binnen 2 dagen mijn geld terug.
Ik zou er gewoon weer even achter aan gaan...

Ik denk in ieder geval volgend jaar ook nog een keer na of ik überhaupt bij ze ga bestellen :')

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 17:54

DoretteK schreef:
tirzasarah10 schreef:

Je hebt wel bevestiging dat je retour is verwerkt gehad?
Bij mij duurde het erg lang voordat ik überhaupt iets te horen krijg.
Na drie boze mailtjes kwamen ze met het excuus dat de retour vast zat in het systeem.
Toen had ik wel binnen 2 dagen mijn geld terug.
Ik zou er gewoon weer even achter aan gaan...

Ik denk in ieder geval volgend jaar ook nog een keer na of ik überhaupt bij ze ga bestellen :')

Ja kreeg via instagram en de mail zelfde bericht terug maar zeker met dit ga ik nog wel mailen. Is gewoon 90 euro en is voor mij in iedergeval gewoon veel geld.

Ik denk er eerlijkgezegd ook wel 3x bij na of iets waarvan ik heel zeker weet dat het past..

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 18:52

manic schreef:
Of custom van Mattes. Die kun je zelf configureren en dan de configuratie doormailen naae Hypostore. Tijdens black Friday mocht hij mee in de korting, dus als je dat doet als er weer een mooie korting insole je ergens tussen de 75-100 uit afhankelijk van wat je er op zet.

Ik vind ze zelf echt superfijn, hebben een hele fijne voering waar mijn paard echt het minst onder zweet van alles waar ik mee rij. Ook verbazingwekkend goed te wassen met hun eigen merk wasmiddel.

Mijn blank Friday bestelling werd net na de kerst geleverd. Ik had een beetje keuzestress dus maar alle 3 de kleuren die ik mooi vond besteld.

Is een beetje een uitgave, maar ik geef liever een keer iets meer uit aan iets wat ik echt mooi vind en kwalitatief echt goed is, dan ben ik ook voorlopig gelijk even klaar.

Hypoatore hield de prijs aan van de mattes configurator op de mattes site en deed dan hun eigen korting erover heen.

[ Afbeelding ]

Heel mooi Manic! Wat kostte zo’n dekje nou met korting? (Als je t wil delen hoor)

Ik heb even contact gezocht met Hypostore en het is geregeld; morgen komen de beschermers. Ik hoop zo dat deze wel passen!