Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pantarhei schreef:Weet iemand nog een leuke aanbieding voor echte bonte zadelonderlegger? Moet ruim onder 18 inch passen
Texas02 schreef:pantarhei schreef:Weet iemand nog een leuke aanbieding voor echte bonte zadelonderlegger? Moet ruim onder 18 inch passen
Deze van BR ligt heel mooi onder 18 inch in x-full:
https://www.dekroo.nl/paard/zadels-en-t ... rvelkanaal
Ik weet niet of het nog steeds zo is, maar met de code folder10 kreeg je altijd 10% korting.
tirzasarah10 schreef:Zijn er ook nog mensen die nog steeds geen geld van ariat hebben ontvangen? Ik kreeg op 18 december een mail dat ze binnen 3-5werkdagen mijn geld zouden terug storten maar nog niks ontvangen. Nou met de feestdagen er tussen kan ik wel begrip voor hebben maar zit ondertussen al vanaf eind november te wachten op mijn geld.. volgend jaar stuur ik pas retour als de gekte iets minder is.
DoretteK schreef:tirzasarah10 schreef:Zijn er ook nog mensen die nog steeds geen geld van ariat hebben ontvangen? Ik kreeg op 18 december een mail dat ze binnen 3-5werkdagen mijn geld zouden terug storten maar nog niks ontvangen. Nou met de feestdagen er tussen kan ik wel begrip voor hebben maar zit ondertussen al vanaf eind november te wachten op mijn geld.. volgend jaar stuur ik pas retour als de gekte iets minder is.
Je hebt wel bevestiging dat je retour is verwerkt gehad?
Bij mij duurde het erg lang voordat ik überhaupt iets te horen krijg.
Na drie boze mailtjes kwamen ze met het excuus dat de retour vast zat in het systeem.
Toen had ik wel binnen 2 dagen mijn geld terug.
Ik zou er gewoon weer even achter aan gaan...
Ik denk in ieder geval volgend jaar ook nog een keer na of ik überhaupt bij ze ga bestellen
manic schreef:Of custom van Mattes. Die kun je zelf configureren en dan de configuratie doormailen naae Hypostore. Tijdens black Friday mocht hij mee in de korting, dus als je dat doet als er weer een mooie korting insole je ergens tussen de 75-100 uit afhankelijk van wat je er op zet.
Ik vind ze zelf echt superfijn, hebben een hele fijne voering waar mijn paard echt het minst onder zweet van alles waar ik mee rij. Ook verbazingwekkend goed te wassen met hun eigen merk wasmiddel.
Mijn blank Friday bestelling werd net na de kerst geleverd. Ik had een beetje keuzestress dus maar alle 3 de kleuren die ik mooi vond besteld.
Is een beetje een uitgave, maar ik geef liever een keer iets meer uit aan iets wat ik echt mooi vind en kwalitatief echt goed is, dan ben ik ook voorlopig gelijk even klaar.
Hypoatore hield de prijs aan van de mattes configurator op de mattes site en deed dan hun eigen korting erover heen.
[ Afbeelding ]