Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 21:00

Polarize schreef:
De hond is echt vervelend, maar hij vertikt het ook om naar buiten te gaan in de regen :') ik heb het geprobeerd. Zet geen stap. En dik 50 kilo aan hond krijg ik niet meegesleept

Haha ik heb de hele dag al hetzelfde probleem, moest echt boos worden.

rien10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 21:01

Verstandige dieren.

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 21:07

Polarize schreef:
Docent beeldende kunst en vormgeving! Dus ik had mijn hele kunstzooi meegesleept naar Leeuwarden :') maar ik neem het maar als goed teken dat het gesprek heel snel voorbij ging en we wel alles in ieder geval in de basis besproken hebben

Dat is wel een gave opleiding lijkt me! ben benieuwd wat ze er van gaan zeggen :)

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 22:08

Mijn dochter en kleinzoon gaan met me mee.
Schoonouders werden opgetrommeld en de vader heeft me willen slaan en heeft daarna effectief mijn dochter geslagen.
En haar (ex)vriend stond erbij,keek ernaar en praat met zijn ouders mee.
Politie werd gebeld maar dat is al een uur geleden.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 22:09

Gesprek gehad met een persoon op werk, maar het was net alsof ik tegen de muur praatte.

Maar goed ik laat het nu los het is wel goed zo. Als iemand niet bereid is om te veranderen ga ik niet teveel aandacht aan besteden.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 22:18

Merlen schreef:
Schoonouders werden opgetrommeld en de vader heeft me willen slaan en heeft daarna effectief mijn dochter geslagen.

Gaat lekker ofniet?

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 22:19

xxxmh schreef:
Ik ben op vakantie naar Zakynthos sinds zaterdag. Vrijdagavond paard loopt niet goed. Stal eigenaresse vermoedt hoefzweer dus ze had geregeld dat vandaag de hoefsmid zou komen. Niks gehoord verder, einde van de middag was die nog niet geweest en de hele dag toch beetje in spanning... pff

Hoefsmid dus niet geweest, stal eigenaresse vermoedt toch geen hoefzweer. Ze heeft al jaren een gal op dat been maar is nu onder die gal erg gevoelig. Pff wat kan het zijn, en zo vervelend dat ik nu op vakantie ben waar ik ook niet echt meer kan van genieten door dit...

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 00:43

Hutcherson schreef:
Merlen schreef:

Gaat lekker ofniet?

Nou idd :wow:

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 01:45

Ik ben geradbraakt.Wat een soap weer.Lijkt wel of wij het ongeluk aantrekken.
Dochter is het al veel langer beu dat haar schoonouders steeds onverwacht binnenvallen en zich met alles bemoeien en kwaad zijn als het niet gaat zoals zij willen.
Haar (ex)vriend gehoorzaamt hen en doet met hen mee.
Ouders zijn tevens ook hun verhuurders maar er is geen huurcontract,enkel mondeling.We zijn te weten gekomen dat enkel mijn dochter 'huur' betaalt en vriend niet.Sterker nog,het geld dat mijn dochter naar hem moet overschrijven,gaat niet naar de ouders maar mag hij houden.
Ze waren wettelijk samenwonend maar bewust hebben ze haar voorgelogen over de huur.Vriend is in het geniep de wettelijke samenwoonst gaan stopzetten zodat zijn ouders haar sneller kunnen buitenzetten.
Ze is al anderhalve maand aan het zoeken naar een appartement maar krijgt nergens reactie als alleenstaande.
Dochter belde me vanavond weer al wenend op.De schoonouders waren weer onverwacht binnen gekomen,hebben allerlei verwijten naar haar hoofd geslingerd en hun zoon deed vrolijk mee.Haar zoektocht ging niet snel genoeg en vrijdag gingen ze haar buiten gooien.
Ik ben dus naar daar gereden om verhaal te halen en om tijd te winnen voor haar omdat ik zelf ook moet verhuizen.
Op mijn vraag heeft (ex)vriend zijn ouders laten komen omdat ik van hun wel eens wilde horen hoe en wat met die huur en hun bemoeienissen.
Maar een deftig gesprek is het niet geworden.De vader kwam woest binnengestormd,was fysiek en verbaal zeer agressief.Zoonlief durfde niets anders dan meedoen met zijn vader.
Na een half uur de brulaap uit te hangen tegen mijn dochter,mij te bedreigen met 'ik geef je klop' en naar me toe te stormen,is mijn dochter gecrasht onder alle emoties.
Ik had de kleinzoon in mijn armen,stond in de deuropening aan de andere kant van de slaapkamer,dochter gaat naar de kast voor kleertjes om mee te nemen,vader stormt op haar af en klopt haar op haar boven arm en duwt haar weg.
Politie verwittigd en ondertussen beweren zij dat er niets gebeurd is,spelen de onschuld zelve.
De ouders hebben dit volgens mij bewust gedaan.Nu hebben ze hun zin gekregen,mijn dochter is weg.
Politie maakte er geen enkel probleem van dat de kleinzoon mee ging.Mocht (ex)vriend iets met haar spullen uitsteken of haar één van de dagen niet binnen laten om die op te halen,mochten we terug bellen.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 07:35

Als je je dochter bij je laat wonen, zorg dan ook dat ze aan jou kostgeld betaald ofzo. Je kan het zelf niet missen als ik het lees uit je verhalen. Is dat ook die dochter die je auto kapot of beschadigd had gereden maar dat zelf niet wou betalen?

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 07:52

Ja,dochter had schade gereden tegen de garage maar ik weet niet waar je het vandaan haalt dat ze de schade niet betaalde.Ze heeft de schade vergoed zonder dat ik dit moest vragen.Ze is samen met mij nog naar de garage gereden toen.
Had ik het allemaal eerder geweten dat ze weg ging bij haar vriend had ik niet getekend voor het appartement maar eventueel nog verder gekeken voor iets ruimers.
Probleem is dat haar vast werk en de kindercrèche op een uur en 20 min. rijden is van mijn nieuwe woonplaats,dus zoekt ze een appartement daar in de buurt.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 08:26

Hè jakkes Merlen, aan de politie heb je weer eens niks blijkt weer. Hopelijk kunnen jullie een passende oplossing vinden. Als ze verwondingen/blauwe plekken heeft van die vader, maak er foto's van.

Ik wilde eigenlijk klagen over mensen die in de file niet aansluiten, of heeeel langzaam naar voren rijden, maar toen zag ik iemand met verhuisdozen in een Fiat Panda :+

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 08:48

Net een uur bezig geweest om toegang tot een bedrijf te krijgen.
Ze kregen mijn pas niet geactiveerd op de poort.
van "Je moet een een kwartier wachten" tot "Je mist een filmpje" naar "Nu weet ik het even niet meer, je krijgt een dagpas"

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 09:31

Heftig Merlen... Ontzettend droevig dat het zo is gegaan, klinkt als een goede keuze dat ze daar weg is gegaan.
Walgelijk hoe het is gegaan en dat die familie het ook geen probleem vindt om zo los te gaan in bijzijn van hun eigen kind/kleinkind. Echt, arme kind, zijn moeder wordt voorgelogen en door eigen familie financieel genaaid (wat leert het kind daarvan...) moet ruzie aanhoren en mag toekijken hoe opa fysiek wordt naar zijn mama.
Bah.

Denisesilver wat was er met de Fiat Panda, was het een ergernis of meer een soort medelijden of leedvermaak :+ ik had dat wel willen zien geloof ik.

-

Ik baal heel erg van mijzelf en mijn issues, ik kom al dagen niet op gang en mijn huis ziet er niet uit daardoor.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 09:37

Bah Merlen wat naar voor je dochter, hopelijk is er iets van bewijs van wat er gebeurt is? Het is misschien wat krap nu in je nieuwe apartment, maar ze zit in ieder geval wel veiliger bij jou.

"Je hoort het binnen 5 werkdagen" is in mijn hoofd "je kan het ook meteen de volgende dag horen" dus ik check elke 5 minuten mijn mail of ik al nieuws heb over mijn opleiding..dit gaat net zo lang door tot ik een mailtje heb :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 09:57

Dat laatste Telpeva :))
Al mag ik niets zeggen. Heb van de week een scherm vervoerd in mijn Kia Picanto :+

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 10:13

Zit al een jaar op de laatste loodjes van mijn studie, maar die wegen toch enorm zwaar. Het helpt ook niet mee dat ik nog steeds geen idee heb wat ik wil gaan doen na mijn studie, gezien ik alle interesse in dit vakgebied ook weer kwijt ben :+
Mezelf motiveren gaat maar lastig, lijkt alsof ik uit sta.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 10:41

Het is juni, waarom is het zo koud :\.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 10:50

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 11:30

Angel gefeliciteerd ! Toch benieuwd waar jouw naam vandaan komt, Flying Angel.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 11:33

Gefeliciteerd!

Het is zo koud op kantoor :brr:

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 11:35

_San87_ schreef:
Het is juni, waarom is het zo koud :.

UO :P maar het is eigenlijk best lekker zo qua temperatuur. Alleen dat het nog steeds zo nat blijft, een grote baggerbende allemaal :\

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 11:43

Ik was een weekje op vakantie in de Griekse hitte en heb amper last gehad van m'n lijf, ondanks dat ik echt wel veel heb gedaan want het anders zou triggeren.
Een dag terug en het doet allemaal al weer zeer en stijf etc +:)+
Ik ga even depri in bed liggen, klaar mee ayuuu.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 11:45

Fly_high schreef:
_San87_ schreef:
Het is juni, waarom is het zo koud :.

UO :P maar het is eigenlijk best lekker zo qua temperatuur. Alleen dat het nog steeds zo nat blijft, een grote baggerbende allemaal :

7 graden 's nachts vind ik net wat te. Maar overdag tussen de 15 en 20 en droog teken ik voor.

Ik twijfel of ik bovenbeen intape. Ik weet dat ik rust moet houden maar zoveel pijn dwars door de pijnstilling heen is niet te doen. En nog meer rust is amper te doen, ik doe al zo weinig omdat ik dat niet kan. En als ik echt op bed ga liggen qua rust dan krijg ik zo'n enorme terugval dat ik bang ben dat ik nooit meer op oude niveau kom. Been there, done that.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 11:54

hahahatsjoe schreef:
Angel gefeliciteerd ! Toch benieuwd waar jouw naam vandaan komt, Flying Angel.

Bedankt! Mijn boktnaam bedoel je? Ik heb werkelijk geen idee :+ ooit zo’n pennynaam gehad van I_love_robin (pony van de manege), maar die liefdes gaan over en sindsdien dit ervan gemaakt.