Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cambionn schreef:Polarize schreef:Niet jouw verantwoordelijkheid! Overigens weet ik dat je als baas niet zomaar een ziekmelding in twijfel mag trekken, maar als iemand opeens heel toevallig ziek is de dag dat hij vrij wou maar niet kreeg zou ik als baas toch ff vraagtekens zetten. Zeker als zelfs collega's zeggen dat ze "anders wel was gekomen".[
Collega in kwestie heeft zich ziekgemeld vandaag en als ik de anderen moet geloven, is dat mijn schuld want ze zou wel gekomen zijn als ik met haar had geruild. Juist. Lijkt mij niet dat het mijn verantwoordelijkheid is?
Winged schreef:Sowieso vooropgesteld ben ik fan van als je er niet zo goed in bent, ga naar een pro. En als je je hele badkamer vies krijgt ben je er niet zo handig in naar mijn idee. Zelfde als mensen die op 1 of andere manier hun hele gezicht en lichaam eronder weten te krijgen. Dat er een keer iets valt kan, maar dat is normaal 1 klein kloddertje ofzo en zo schoon te maken. Als je het zo erg maakt dat je vreest voor je badkamer gaat er echt wat fout.TheNovelist schreef:Rood vervaagd heel snel als je het niet goed behandeld. Daarnaast is box-verf slecht voor je haar. Als je het wil, laat het dan doen door een pro! (houd je je badkamer ook netjes)Aan het twijfelen of ik mijn haar bruin wil verven of toch rood blijf houden (hebben sinds dit jaar ons eigen huis en wil eigenlijk de badkamer niet 'verpesten' omdat ik rood bij moet houden).
Maar ben bang dat ik bruin zo snel saai vind
Polarize schreef:Beetje verwarring later en alles is uitgepraatben nu kapot van de stress die ik had maar kan morgen gelukkig uitslapen
juval schreef:mijn ergernis.. dat ik niet goed weet wat ik wil. Ik zou graag wat meer te besteden willen hebben, dus een baan zoeken. Maar wat? Ik werk nu thuis al iets van 30/35 uur in de week, maar zou bijvoorbeeld wel ochtenden kunnen werken.
Ik heb veel kantoorervaring, maar ben er inmiddels ook alweer 8 jaar uit.
Ik weet voornamelijk wat ik niet wil haha, en dat is niet heel motiverend. Niet representatief, niet pro-actief, niet te ver reizen (liefst thuis eigenlijk). Ik heb al op sites als thuiswerk gekeken, maar daarvoor moet je eerst betalen voor je vacatures kan zien, daar begin ik ook niet aan. Ik ben niet creatief, zelf iets maken kan/wil ik niet denk ik. Niet met kinderen.
Ik heb nu nog 15,- op mijn rekening, dus er moet wel wat meer binnenkomen, zeker met de feestdagen op komst.
maralyn schreef:Polarize schreef:Beetje verwarring later en alles is uitgepraatben nu kapot van de stress die ik had maar kan morgen gelukkig uitslapen
Zelfde ochtend gehad.
Om acht uur in de ochtend huilend achter je laptop zitten is niet grappig.
Gelukkig komt dit wel goed, denk ik. Aan mijn inzet zal het niet liggen. Maar ben wel een beetje klaar met alle stress gezeik.
Marcella schreef:Meelmijt in de tarwemeel.![]()
En afgewezen. Moet ik dat stomme vrijwilligers werk gaan doen. Heb ook nog 0,0 toevoeging voor een eventuele andere baan.
Marcella schreef:Als het nu relevante vrijwilligers werk zou zijn. Maar alles wat ze voorstel vraag je af of ze wel weet wat ze doet.
Rijden op een senioren bus (perfect als je minder senioren wil hebben hoor).
Kletsmaatje om buitenlanders op weg te helpen met de Nederlandse taal.
Niks in de administratieve richting wat ervoor zou kunnen zorgen dat ik weer makkelijker een baan zou kunnen vinden.
En eigenlijk zou ik geen betrouwbaar iemand kunnen wegens snel ziek zijn.