Hier is het te licht. Ik kreeg de afgelopen dagen ook al meerdere keren meldingen via de app.Ben benieuwd of jullie nog iets vast kunnen leggen op beeld.
Polar schreef:Hier is het te licht. Ik kreeg de afgelopen dagen ook al meerdere keren meldingen via de app.Ben benieuwd of jullie nog iets vast kunnen leggen op beeld.Hier ook te licht inderdaad… Misschien rond 00.30 als het echt donker is…
Ik heb net een biertje achter de kiezen, dus ik ga straks niet meer op pad. Dan zou ik namelijk alleen moeten gaan. Bummer!Voor wie wel nog gaat: succes!
M’n telefoon stond roodgloeiend…. De app bleef maar gaan. Maar het word hier niet donker.. haha zit in midden Zweden
Het is nog niet helemaal donker, maar weet iemand hoe het staat met de kansen om iets te zien vannacht? En wat is dan de beste tijd om te gaan kijken?
Ik volg noorderlichjagers.nlEen websiteEn die is onbereikbaarDus er is flink wat aan de hand op gebied van noorderlicht...
Kon niet slapen dacht zal ik toch maar naar zeedijk. Maar toch nog in slaap gevallen. Niks gemist dus