Urbanus schreef:Same!Ik wil echt zo graag naar IJsland.
En de puppyplaatjes op deze pagina zijn echt

Edit: op de vorige pagina dus.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Picopico schreef:Ik ben mijn gehele jeugd naar de kerk geweest, mijn moeder is zelfs dominee, maar de woorden hel en zonde zijn echt nooit voorbij gekomen. Mijn moeder gelooft niet eens in de helZe heeft trouwens ook gewoon getrouwde homo/lesbische collega's, niemand die daar wat van vindt.
Zo zie je maar hoe erg stromingen kunnen verschillen.
Picopico schreef:ClaudiaHS schreef:Biecht: ik vind het dorp (en het huis) waar ik woon echt vreselijk.
Biecht: ik moet iedere keer mijn best doen m'n lachen in te houden als ik met de trein langs Vriezenveen kom. De uitspraak van die omroeper is echt vreselijk
Kuggur schreef:M_D_H schreef:Ik heb het gevoel dat merendeel van de foto's van puppy's die hier geplaatst wordt toch echt volwassen honden zijn en geen schattige puppy's meer
Wel, die van mij is negen weken oud...
nicole_floor schreef:M_D_H schreef:Ik heb het gevoel dat merendeel van de foto's van puppy's die hier geplaatst wordt toch echt volwassen honden zijn en geen schattige puppy's meer
Die van mij is echt bijna 5 maand.
Granoek schreef:Ik moest net op controle in het ziekenhuis en wilde de parking betalen met kleingeld, steek er een muntje in dat beetje een krom randje had en die schoof niet verder. Heb geprobeerd hem verder te duwen met een ander muntje maar dat werkte ook niet en hij zat er te ver in om terug er uit te kunnen halen.. heb mijn parking betaald met kaart en ben maar verder gegaan..
beegee schreef:Omg nog een! Ik heb dus een extra Facebook account waarop ik mensen kan begluren die ik op mijn normale account heb geblokkeerd. Maar, daar gebruik ik ‘m niet alleen voor: ik heb daarop ook al die pagina’s als vriendin, flair en cosmopolitan geliked, zodat ik óók allemaal juicy biechten kan lezen die die pagina’s plaatsen als artikel. Meestal als ik me verveel, open ik dus m’n extra account, om 1) mensen te kunnen stalken en 2) heerlijk met ‘n leeg hoofd door mijn nieuwsoverzicht te kunnen scrollen en koppen te lezen als “Ik hou niet van mijn kind” of “mijn man doet het met een ander, is beter geworden in bed maar ga ik hem wel confronteren” en “stiekem ben ik blij dat mijn vriendin werkloos is”![]()
Dat is echt gewoon m’n selfcare momentje van de dag.
beegee schreef:Omg nog een! Ik heb dus een extra Facebook account waarop ik mensen kan begluren die ik op mijn normale account heb geblokkeerd. Maar, daar gebruik ik ‘m niet alleen voor: ik heb daarop ook al die pagina’s als vriendin, flair en cosmopolitan geliked, zodat ik óók allemaal juicy biechten kan lezen die die pagina’s plaatsen als artikel. Meestal als ik me verveel, open ik dus m’n extra account, om 1) mensen te kunnen stalken en 2) heerlijk met ‘n leeg hoofd door mijn nieuwsoverzicht te kunnen scrollen en koppen te lezen als “Ik hou niet van mijn kind” of “mijn man doet het met een ander, is beter geworden in bed maar ga ik hem wel confronteren” en “stiekem ben ik blij dat mijn vriendin werkloos is”![]()
Dat is echt gewoon m’n selfcare momentje van de dag.