Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 23:35

Urbanus schreef:
Ik wil echt zo graag naar IJsland.
Same!

En de puppyplaatjes op deze pagina zijn echt <3 <3 <3

Edit: op de vorige pagina dus. :')
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-06-22 23:42, in het totaal 1 keer bewerkt

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 23:39

Picopico schreef:
Ik ben mijn gehele jeugd naar de kerk geweest, mijn moeder is zelfs dominee, maar de woorden hel en zonde zijn echt nooit voorbij gekomen. Mijn moeder gelooft niet eens in de hel :') Ze heeft trouwens ook gewoon getrouwde homo/lesbische collega's, niemand die daar wat van vindt.
Zo zie je maar hoe erg stromingen kunnen verschillen.

Die verschillen zijn idd enorm.
Ik ken iemand die geloofd ook streng. Gaat niet naar een kerk want zijn van mening dat al die stromingen een verkeerde interpretatie van de bijbel geven waar hun zich niet in kunnen vinden. Dat mag natuurlijk.

Maar erg fel op zaken als op hetzelfde geslacht vallen. Dat zien ze als werk van het beest zoals hun die noemen. Maar dat wanneer je in hem gaat geloven die gevoelens weg gaan.
Alles wat er nu in de wereld gebeurt staat volgens hun beschreven en waarschuwt hij daar al jaren voor.

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 23:52

Puppy!! (En Kittens) :P

Afbeelding

Afbeelding

Biecht: ik vind het dorp (en het huis) waar ik woon echt vreselijk.
Laatst bijgewerkt door ClaudiaHS op 09-06-22 00:05, in het totaal 1 keer bewerkt

hagelslag

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 00:03

Pupyspam vd buren...

Afbeelding

Ze vroegen of ik 1 wou kopen _O-
Maar nee, 2 honden is genoeg _O-

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 00:05

Nawwww!! <3

Hier ook geboren en getogen in de Bibebelt. :)) Tot ongeveer 5 jaar geleden geloofd, nu er klaar mee.
Vind het wel prima hier te wonen, lekker rustig op zondag. :)) Verder zijn we op onszelf en hebben we schijt aan wat anderen van ons vinden. =:)

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 00:30

ClaudiaHS schreef:

Biecht: ik moet iedere keer mijn best doen m'n lachen in te houden als ik met de trein langs Vriezenveen kom. De uitspraak van die omroeper is echt vreselijk :')

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 00:32

Picopico schreef:
ClaudiaHS schreef:

Biecht: ik moet iedere keer mijn best doen m'n lachen in te houden als ik met de trein langs Vriezenveen kom. De uitspraak van die omroeper is echt vreselijk :')

:')

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 09:53

Zij iemand puppy foto?
Afbeelding

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 10:08

Ik moest net op controle in het ziekenhuis en wilde de parking betalen met kleingeld, steek er een muntje in dat beetje een krom randje had en die schoof niet verder. Heb geprobeerd hem verder te duwen met een ander muntje maar dat werkte ook niet en hij zat er te ver in om terug er uit te kunnen halen.. heb mijn parking betaald met kaart en ben maar verder gegaan..

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 10:24

Picopico schreef:
ClaudiaHS schreef:

Wacht even, wonen Claudia en ik in hetzelfde dorp?
Edit: ja! Verrek zeg. Dat is me nooit opgevallen. :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 11:23

Ik heb het gevoel dat merendeel van de foto's van puppy's die hier geplaatst wordt toch echt volwassen honden zijn en geen schattige puppy's meer :+

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 11:27

Ik noem alle honden puppy's, ook als ze al 13 zijn 8-)

Maar mijn kat noem ik ook baby poesj. En waarschijnlijk over x aantal jaar heet hij nog steeds zo :Y)
Laatst bijgewerkt door Tancreda4 op 09-06-22 11:28, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 11:28

Ik ga niet naar college want ik ben te moe. Maar ik ga wel werken. :=

Note: college is 1,5 uur reizen en werken is thuis.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 11:44

MarlindeRooz schreef:
Ik ga niet naar college want ik ben te moe. Maar ik ga wel werken. :=

Note: college is 1,5 uur reizen en werken is thuis.

Werken is voor mij ook veel minder vermoeiend dan school. Kan het me helemaal voorstellen.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 11:56

M_D_H schreef:
Ik heb het gevoel dat merendeel van de foto's van puppy's die hier geplaatst wordt toch echt volwassen honden zijn en geen schattige puppy's meer :+

Wel, die van mij is negen weken oud...

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 12:01

M_D_H schreef:

Die van mij is echt bijna 5 maand. :+

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 12:09

Kuggur schreef:
M_D_H schreef:

Wel, die van mij is negen weken oud...

Die van jou lijkt ook nog puppy (en is super cute, je hebt geluk dat je in IJsland woont, anders was je hem kwijt :') )

nicole_floor schreef:
M_D_H schreef:

Die van mij is echt bijna 5 maand. :+

Oke, die van jou ziet er echt niet uit als een puppy :')

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 12:42

Ik heb een foto met een van mijn beste vrienden op mijn verhaal gezet op insta en snap. Puur zodat ik iemand jaloers kan maken O:)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 12:47

Niet echt een biecht maar heb het met verbazing gelezen.
Mensen die nu de EJ gaan weren omdat ze hun logo hebben aangepast.
En tja de achtergrond is van oranje naar regenboog gegaan.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 12:58

Granoek schreef:
Ik moest net op controle in het ziekenhuis en wilde de parking betalen met kleingeld, steek er een muntje in dat beetje een krom randje had en die schoof niet verder. Heb geprobeerd hem verder te duwen met een ander muntje maar dat werkte ook niet en hij zat er te ver in om terug er uit te kunnen halen.. heb mijn parking betaald met kaart en ben maar verder gegaan..

Als het goed is er zit er een knop waarmee je met de beveiliging kunt praten.
Kunnen zij dat muntje even met een tangetje verwijderen.

beegee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 13:35

Omg nog een! Ik heb dus een extra Facebook account waarop ik mensen kan begluren die ik op mijn normale account heb geblokkeerd. Maar, daar gebruik ik ‘m niet alleen voor: ik heb daarop ook al die pagina’s als vriendin, flair en cosmopolitan geliked, zodat ik óók allemaal juicy biechten kan lezen die die pagina’s plaatsen als artikel. Meestal als ik me verveel, open ik dus m’n extra account, om 1) mensen te kunnen stalken en 2) heerlijk met ‘n leeg hoofd door mijn nieuwsoverzicht te kunnen scrollen en koppen te lezen als “Ik hou niet van mijn kind” of “mijn man doet het met een ander, is beter geworden in bed maar ga ik hem wel confronteren” en “stiekem ben ik blij dat mijn vriendin werkloos is” :') := Dat is echt gewoon m’n selfcare momentje van de dag.

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 14:02

beegee schreef:
Omg nog een! Ik heb dus een extra Facebook account waarop ik mensen kan begluren die ik op mijn normale account heb geblokkeerd. Maar, daar gebruik ik ‘m niet alleen voor: ik heb daarop ook al die pagina’s als vriendin, flair en cosmopolitan geliked, zodat ik óók allemaal juicy biechten kan lezen die die pagina’s plaatsen als artikel. Meestal als ik me verveel, open ik dus m’n extra account, om 1) mensen te kunnen stalken en 2) heerlijk met ‘n leeg hoofd door mijn nieuwsoverzicht te kunnen scrollen en koppen te lezen als “Ik hou niet van mijn kind” of “mijn man doet het met een ander, is beter geworden in bed maar ga ik hem wel confronteren” en “stiekem ben ik blij dat mijn vriendin werkloos is” :') := Dat is echt gewoon m’n selfcare momentje van de dag.

Dit is echt een fantastisch idee.

Ik biecht op dat ik vaak de facebook van mijn ultra-wappie tante opzoek alleen om mij te kunnen ergeren aan haar O:)

Ik biecht ook op dat ik al de hele middag op de site van Refoweb zit voor de sensatie :+

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 17:45

beegee schreef:

Omg je brengt me op ideeën. :')

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 17:54

Ik hoorde puppy foto’s dus bij deze:

Afbeelding

En natuurlijk ook mijn paardenpuppy, inclusief bal

Afbeelding

Sellyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 18:00

Ik vind Le Mieux dekjes echt verschrikkelijk lelijk. Het doet me echt denken aan van die goedkope geruite manegedekjes uit het jaar 0 en ik snap níet wat mensen erin zien. En die glibberige glimmende Loire versies al niet veel beter. De liefhebbers zullen me uiteraard tegenspreken met : goede kwaliteit, ademend, het enige wat niet schuift blabla. Fijn voor iedereen dat de kwaliteit goed is, maar waarom zo lelijk. :') Ik zie gewoon een lelijk lapje stof met lelijk rood labeltje en een lelijke bovenrand met lelijke letters en een lelijke singelrand.

Zo, deze opgekropte frustratie moest er even uit :')