Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BaileyMix schreef:Zo present, flink aan het daten! Fijn dat het voor jullie werkt.
Bellen voor een date... Dan blijf ik liever alleenLeuk gesprek op datingapp, dan paar dagen op Whatsapp en als dat leuk is dan wel afspreken. Ga niet twee weken lang met een vreemde appen, kost allemaal energie.
janderegelaa schreef:Ik vind dat je sowieso eerst moet bellen. Dan weet je of het in elk geval een beetje klikt aan de telefoon al is het geen garantie. Maar niet klikken aan de telefoon is zeker niet klikken in het echt. En dan weet je meteen het dialect, of iemand knauwt ofzo
Urbanus schreef:Oooh ik heb nog een leuke: paar jaar terug een leuke match. Maar bij ieder appje dat ik stuurde kwam standaard een opgenomen filmpje terug.BaileyMix schreef:Zo present, flink aan het daten! Fijn dat het voor jullie werkt.
Bellen voor een date... Dan blijf ik liever alleenLeuk gesprek op datingapp, dan paar dagen op Whatsapp en als dat leuk is dan wel afspreken. Ga niet twee weken lang met een vreemde appen, kost allemaal energie.
![]()
Ik belde best wel snel, videobellen ook. Kun je toch een beetje een eerste schifting maken.
Hhilde schreef:Bellen vond ik ook altijd wel een mooie manier, heb je in ieder geval een idee. Heb ooit na lang en vaker bellen en een bijzonder goede klik een eerste date bij mij thuis uitgenodigd (ik ben dom) en dat was echt… nouja, dom dus. Dus bellen zegt niet direct iets. We zaten op de bank en toen ik even naar de wc was geweest lag hij ineens in mijn bed, hahahaha.
Hhilde schreef:We zaten op de bank en toen ik even naar de wc was geweest lag hij ineens in mijn bed, hahahaha.