Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 18:08

Ik vind dat je sowieso eerst moet bellen. Dan weet je of het in elk geval een beetje klikt aan de telefoon al is het geen garantie. Maar niet klikken aan de telefoon is zeker niet klikken in het echt. En dan weet je meteen het dialect, of iemand knauwt ofzo :D

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 18:51

Met 1e sekspartner heb ik meteen de dag erna afgesproken. Of 2 dagen? Maar dat klikte onwijs goed en is nog steeds mijn 1e sekspartner (Jep)

Met anderen kon ik zelfs weken tot maanden appen.

Was ook Corona periode toen, dus bij 1 kwam dat ook nog om de hoek kijken.

Ik bel trouwens nooit. Of ja, weleens gedaan maar zei hier ook niks.

Veel willen wel gelijk afspreken maar snappen niet dat dit niet kan qua opvang kinderen. Dan is het ook meteen klaar.

smurffie

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 18:53

Snel afspreken vond ik prima, dat eindeloze berichten zonder 't idee of iemand nou echt bij je past..
Bellen doe ik niet aan := voor en tijdens een relatie eigelijk niet.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 18:56

Ik zou zeker eerst willen bellen of iemand zijn stem willen horen. Daar kan ik echt enorm op afknappen.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 19:15

We gaan nu idd eerst bellen.. Ik vind bellen wel een hele goeie methode heb het al 2 keer eerder gebruikt. 1ste was een afknapper aan de telefoon. Tweede was leuk aan de telefoon, maar dus niet in het echt. 3e ga ik vanavond beleven. Klopt idd dat snel in het echt afspreken het meeste zegt en daar streef ik ook wel naar maar, na 1 dag al afspreken ben ik toch te schijterig voor :')

present

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 19:51

Ik zou met niemand klikken, heb een hekel aan bellen.

Sinds mijn laatste bericht heb ik met zoveel mannen gechat dat ik er chatmoe van werd. Met een aantal kwam het moeilijk tot een afspraak of ik kreeg er weinig hoogte van, dus daar heb ik een einde aan gebreid. Uiteindelijk dates gepland met de top 3 en vervolgens Tinder verwijderd om te voorkomen dat ik in een verveelde bui nieuwe matches zou 'oplopen'. :+

Date 1: Veel overeenkomsten, ontspannen gekletst over boeken, politiek, relaties en nog heel veel meer. Een geslaagde middag met een leuke man, maar ik denk niet meer dan een vriendschappelijke klik. Misschien spreken we nog eens af, misschien ook niet.

Date 2: Via de app al een bijzonder leuke klik en dat bleek in het echt niet anders. Hij zit ook in een poly-relatie en we zitten erg op één lijn. De communicatie verloopt mede daardoor heel fijn en dat is met mijn ASS geen overbodige luxe. Ondertussen meerdere keren afgesproken en het voelt al best serieus, maar serieus goed. <3

Date 3: Nóg een leuke man, ook met een open relatie. Een gezellige avond met boeiende gesprekken, maar ik kreeg het gevoel dat hij zelf niet helemaal weet waar hij naar op zoek is. Hij wil graag nog een keer afspreken en dat lijkt mij ook leuk, maar omdat ik mijn aandacht eerst op nummer 2 wil richten hebben we afgesproken om daar nog even mee te wachten.

Kortom, helemaal geen slecht resultaat. :D

Waar ik echt op zoek ben naar een tweede relatie gaat mijn man meer voor de FWB's. Momenteel heeft hij er eentje hoofdzakelijk voor de F en een andere vooral voor de B. :')

Iedereen is tevreden en daar gaat het om. :)

AbleToDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 20:25

Ik spreek liever sneller af, 1 week is meer dan goed voor mij anders begin ik mijzelf een beeld te maken bij de persoon en is het al eens tegengevallen omdat het beeld in mijn hoofd compleet anders was dan hoe de persoon irl was.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 22:01

Zo present, flink aan het daten! Fijn dat het voor jullie werkt.

Bellen voor een date... Dan blijf ik liever alleen :+ Leuk gesprek op datingapp, dan paar dagen op Whatsapp en als dat leuk is dan wel afspreken. Ga niet twee weken lang met een vreemde appen, kost allemaal energie.

present

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 22:47

Ik spreek pas af als ik een beeld bij iemand heb, maar dat kan snel. Appen zie ik als investering. Of het nu tot verbinding leidt of juist tot wegen die scheiden, beide partijen zijn erbij gebaat om informatie te krijgen en te geven die relevant en kloppend is. Ik doe niet aan 'leuke' gesprekken over koetjes en kalfjes. Als iemand terugdeinst voor een intens gesprek is het sowieso al geen match. Ik hou van mannen die het achterste van hun tong durven te laten zien en doe dat zelf ook. Vaak doen mensen dat niet, maar dat is als kletsen tegen een bot, dan kun je je tijd beter aan iets anders besteden.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 23:35

BaileyMix schreef:

Bellen voor een date... Dan blijf ik liever alleen :+ Leuk gesprek op datingapp, dan paar dagen op Whatsapp en als dat leuk is dan wel afspreken. Ga niet twee weken lang met een vreemde appen, kost allemaal energie.

_O-

Ik belde best wel snel, videobellen ook. Kun je toch een beetje een eerste schifting maken.

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 00:15

Ik heb wel eens drie kwartier(!!) gebeld met iemand van Tinder omdat ie vroeg of ik zin had om ff te videobellen. Euh, ja prima. Best leuk gesprek gehad over vanalles, maar toch niet helemaal mijn type. Uiteindelijk heeft je me geghost, maar dat vond ik eigenlijk niet zo erg haha.

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 08:09

Haha Tinder 10 jaar en kijk op welk paginanummer we zitten _O- _O- _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 08:10

janderegelaa schreef:
Ik vind dat je sowieso eerst moet bellen. Dan weet je of het in elk geval een beetje klikt aan de telefoon al is het geen garantie. Maar niet klikken aan de telefoon is zeker niet klikken in het echt. En dan weet je meteen het dialect, of iemand knauwt ofzo :D

Hoe is het met jouw vriendinnetje eigenlijk? Nog liefdesverdriet?

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 08:16

Bullebeest schreef:

:))

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 08:16

Bullebeest schreef:

Ja maar dit is al deel 5 toch?

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 08:19

Ik heb trouwens wel weer zin om te daten, the best way to get over someone... En twee leuke gesprekken. Maar ik heb vorige week m'n haar verknipt dus kan zeker drie maanden niet daten :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 08:20

Ik heb volgens mij maar één keer gebeld voorafgaand aan een date. Ik vind bellen wat dat betreft niet echt wat toevoegen, en vooral erg ongemakkelijk :') Verder sprak ik als het even kon wel snel af, omdat ik anders óf afhaakte óf al dusdanig een plaatje in mijn hoofd had dat de kans op teleurstelling ook aardig groot werd.

Dat Tinder alweer tien jaar bestaat! Het heeft mij geen relaties gebracht, wel een hoop leuke, bijzondere, bizarre dates en vooral heel veel goede verhalen. Mijn huidige en vorige vriend heb ik via Happn.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 09:03

Urbanus schreef:
BaileyMix schreef:

_O-

Ik belde best wel snel, videobellen ook. Kun je toch een beetje een eerste schifting maken.
Oooh ik heb nog een leuke: paar jaar terug een leuke match. Maar bij ieder appje dat ik stuurde kwam standaard een opgenomen filmpje terug.

Heel bijzonder.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 09:09

waren die filmpjes wel a la minute opgenomen, of pre-recorded ? :+

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 09:28

Dat was het enge, a la minute opgenomen, lol.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 10:37

Bellen vond ik ook altijd wel een mooie manier, heb je in ieder geval een idee. Heb ooit na lang en vaker bellen en een bijzonder goede klik een eerste date bij mij thuis uitgenodigd (ik ben dom) en dat was echt… nouja, dom dus. Dus bellen zegt niet direct iets :'). We zaten op de bank en toen ik even naar de wc was geweest lag hij ineens in mijn bed, hahahaha.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 10:39

Hhilde schreef:
Bellen vond ik ook altijd wel een mooie manier, heb je in ieder geval een idee. Heb ooit na lang en vaker bellen en een bijzonder goede klik een eerste date bij mij thuis uitgenodigd (ik ben dom) en dat was echt… nouja, dom dus. Dus bellen zegt niet direct iets :'). We zaten op de bank en toen ik even naar de wc was geweest lag hij ineens in mijn bed, hahahaha.

:') :') :') Wat ging er in z'n hoofd om vraag je, je dan af

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 10:41

Dat vraag ik me wel vaker af als ik die verhalen hier lees :')

present

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 10:57

Hhilde schreef:
We zaten op de bank en toen ik even naar de wc was geweest lag hij ineens in mijn bed, hahahaha.

:oo En toen? Gelukkig dat je er nu om kunt lachen.

Ongeveer 100 jaar geleden maakte ik ook die fout om meteen bij mij thuis af te spreken. Dat was niet zo snugger, maar hij was dat ook zeker niet. Binnen drie minuten had ik er wel genoeg van, maar ik kreeg hem met geen mogelijkheid het huis meer uit. Hints waren niet aan hem besteed en toen ook de directe aanpak niet werkte heb ik hem mee naar buiten genomen om de hond uit te laten en bij terugkomst gauw de voordeur achter me dichtgetrokken. :') Kreeg ik later ook nog een berichtje dat hij het zo gezellig vond! 8)7

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 11:19

Hahaha! Dat vind ik nog best creatief opgelost.

Ik moest even wennen, maar ben de beroerdste niet, dus dacht, ik ga ook op bed zitten. Dat voelde zo niet fijn omdat er heel weinig aantrekkingskracht was (hij was erg onverzorgd en zijn foto’s waren al járen oud, bleek), dus ben ik van subtiele hints naar steeds minder subtiele gegaan. Hij wilde uiteindelijk nog dat we zouden zoenen voor hij weg ging :') . Eerste en de laatste keer dat ik direct thuis afsprak :+