idinn schreef:Sorry.. ik huppel de komende 4 dagen als blije idioot door Disney. En geen jankende koter die mijn humeur kan verpesten
Oh super leuk!!! Ik mag in juni

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Ik ben nog nooit in Disney geweest.![]()
Wil er nog wel eens heen maar ik durf nergens in haha.
Plop1997 schreef:Ik heb vorige week goedkeuring gekregen voor de prikpil! Ik had de gynaecoloog al gezegd dat ik geen kinderwens had dus hierbij voelde ze zichzelf ook niet bezwaard om de prikpil voor te schrijven. Natuurlijk wel de risico's verteld dat menstruatie daarna moeilijker terug komt als je toch zwanger wilt worden maar voor mij was dat zowat het grootste pluspunt aan dit voorbehoedsmiddel.
Plop1997 schreef:Ik moet zeggen: het went ook wel hoor. Vroeger kreeg ik echt paniekaanvallen bij injecties, tot ik op een gegeven moment problemen kreeg met m'n schildklier en in het begin ieder half jaar bloed moest laten prikken en ongeveer tegelijkertijd m'n hepatitisvaccins kreeg (die krijg je in drieën). Ik ben er nog steeds niet gek op, maar zolang ik niet kijk en een beetje tegen degene met de naald blijf praatn, kan ik tegenwoordig wel redelijk ontspannen blijven zitten.Ik ben ook best bang voor naalden dus baal wel maar liever elke drie maanden even op mn tanden bijten dan ooit nog een keer een spiraaltje. Pil en implanon zijn het helaas ook niet voor mij.
Dieuwke_ schreef:Prikpil moet elke drie maanden. Ik vind het een uitkomst, nooit meer ongesteld. En ik heb geen last van bijwerkingen maar dat had ik met de pil ook niet. Dat is per persoon verschillend natuurlijk.
Veel plezier Idinn!! Disney lijkt me zo gaaf, ben er nog nooit geweest
Vjestagirl schreef:De prikpil ga ik me nooit van mijn leven aan wagen, maar ik ben dan ook doodsbenauwd voor naalden.
Ik heb nu al 6 jaar een spiraaltje (eenmaal vervangen) en hoewel het vervangen van dat ding eventjes een hel is, duurt dat maar 2 minuten en heb ik dan weer 5 jaar nergens last van, incl geen menstruatie.