Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
c_alsemgeest schreef:Kijk maar naar bv de Cobra of Zwarte Mamba... ronde pupillen en toch wel erg giftige beet voor de mens.
oomens schreef:balance schreef:Ik heb altijd begrepen dat je gelijk kunt zien of slangen wel of niet giftig zijn aan de ogen maar is dat wel zo, vraag ik me af?
Dat kan, maar wel alleen bij de in Nederland natuurlijk voorkomende soorten.
fleurtjeuh schreef:Heeft iemand een idee of de winkels in het centrum van arnhem open zijn vandaag?
Bowo schreef:TheNovelist schreef:Ik heb deze week voor het eerst lychees gekocht (in een blik met siroop).
Alleen nu zit er dus aan de binnenkant een taai bruin vlies, en dat vonden we allebei niet lekker.
Hebben alle lychees dat? En is het de bedoeling dat je dat gewoon opeet of?![]()
Dat klinkt als het vlies van de pit. Ik heb nooit lychees uit blik op (afgezien van een enkele verdwaalde in zo'n cocktailmix), dus ik weet het niet zeker. Maar bij verse lychees heb ik ook wel eens flink moeite met de restjes van de pit afkrijgen, dus kan me voorstellen dat dat machinaal ook niet altijd goed wordt opgelost. Maar in verse lychees zit zeker geen taai vlies
Britta31 schreef:Zou het kwaad kunnen als ik voor 2 dagen 10 paracetamol tabletten verdeeld over de dag neem?
Jolliegirl schreef:Charaz schreef:Is er een reden dat je geen ibuprofen erbij neemt of mag nemen?
Ook mijn vraag.
De hoofdpijn door corna ontstaat door druk.
Ibu is bloedverdunnend dus zal de druk van je hoofd halen. Veel beter.
Spreek helaas uit ervaring.