Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 21:00

Britta31 schreef:
55 kilo?Dat is toch niet veel.

Ligt eraan of het lichaamsgewicht of deadlift gewicht is :)).

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 21:01

Als ik 55 kg weeg dan ga ik me zorgen maken, dat is namelijk voor mij echt overgewicht _O- Korte pootjes hier :))

Ik erger me dat ik op mn wang beet, dat stuk nu dik is en ik daardoor weer op mn wang beet grrr :')

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 21:03

_San87_ schreef:
Britta31 schreef:
55 kilo?Dat is toch niet veel.

Ligt eraan of het lichaamsgewicht of deadlift gewicht is :)).

:')

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 21:57

Ik erger me er aan dat ik nog steeds niks heb kunnen eten, of nah ja gwn een maaltijd. Zou me niks verbazen als ik onder de 50kg zit inmiddels zucht.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 22:02

Ghostattack schreef:
Als ik 55 kg weeg dan ga ik me zorgen maken, dat is namelijk voor mij echt overgewicht _O- Korte pootjes hier :))

Ik erger me dat ik op mn wang beet, dat stuk nu dik is en ik daardoor weer op mn wang beet grrr :')

Dan ga ik huisarts bellen, want dan ga ik richting ondergewicht.

Nog maar 3 van de 6 spitskolen gesneden. En morgen even kijken of ik nog wat kan oogsten.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 22:25

Dat ik een kat doodgereden zag worden, katteneigenaren, hou ze bij je ;(

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 22:48

Mijn ex en zijn logica over de middag.
Als hij zegt: ik kom aan het einde van de middag, wil hij om 14.00 uur komen.
Als hij zegt: ik haal ze aan het begin van de middag, dan is hij er pas na 15.00 uur.

Zoveel dingen ineens die mij leuk lijken (van series op tv, tot boeken en hobby dingen) maar zo weinig tijd ervoor.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 23:41

Corona op mijn werk.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 23:43

Mensen die je hele hand grijpen wanneer je ze een vinger geeft. Echt, neem eens genoegen met de kleine dingen in het leven, dan zou je een stuk gelukkiger zijn.

Oh en dat ik mijn laatste bericht niet meer kan aanpassen hier, want daar staat een irritante autocorrect fout in (werd ipv was, mijn autocorrect is weer even de weg kwijt).

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 23:50

Dat ik mensen nu nodig heb, en niet kan bereiken, terwijl ik ze al meerdere malen heb gevraagd om die telefoon ergens neer te leggen waar ze hem A kunnen horen wanneer die gaat, en B dat ze hem ook kunnen gebruiken in geval van nood. Nu sta ik er alleen voor. Great!
Wordt een leuke nacht zo

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 00:44

Zebrastreep: ik ben er niet mee naar de dokter geweest. Zondag na een uur naar huis gegaan van werk. Maandag en dinsdag thuis gewerkt. Gisteren was een feestdag en vandaag met moeite de dag doorgekomen en na werk meteen in slaap gevallen. Hopelijk morgen beter!
Ik ga deze bijwerkingen wel melden.

Weet niet of ik het nog eens zou doen…

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 00:54

poes schreef:
Zebrastreep: ik ben er niet mee naar de dokter geweest. Zondag na een uur naar huis gegaan van werk. Maandag en dinsdag thuis gewerkt. Gisteren was een feestdag en vandaag met moeite de dag doorgekomen en na werk meteen in slaap gevallen. Hopelijk morgen beter!
Ik ga deze bijwerkingen wel melden.

Weet niet of ik het nog eens zou doen…

Ik had het verkeerd begrepen dacht dat je al een paar weken last had! Op zich is een week wel normaal ken wel meer mensen die echt 5 dagen in bed hebben gelegen. Ik was van de tweede ook extreem moe , zo moe ben ik nog nooit geweest. Eerste keer had ik ook een week hoofdpijn ( voelde als voorhoofdsholteontsteking). Tweede keer niet gehad alleen even heel beroerd en moe en pijn in de gewrichten. Al met al maar een halve nacht geduurd , dag erna nog wat min en toen weer helemaal fit.

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 04:25

Mijn ontslagbrief is aangekomen (ik weet, niet de meest nette manier zonder gesprek. Maar ondertussen al zo vaak op de bureau gezeten met die brief en elke keer om gepraat geweest)
Werkgever lijkt er oké mee om te gaan.
Pijn is spontaan uit mijn schouders en nek alsof er letterlijk een last is weg genomen

Maar desondanks dat ik weet dat het het beste is, voel ik me zo schuldig door alle kansen die ik hier heb gehad.
En in mijn omgeving Lijkt niemand te snappen dat ik het met deze beslissing moeilijk kan hebben.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 06:35

Ik snap dat heel goed Gustixbill, toch lijkt het mij een erg goede beslissing. Het is het niet waard dat je lichamelijke klachten hebt door het werk / stress.
Heel goed knap dat je de stap hebt genomen +:)+

De wekker was ruw vandaag, Ik sliep nog zo lekker…

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 08:20

Aan de kat die vannacht als missie had om mij wakker te houden. Dat is gelukt :+

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 08:25

Ghostattack schreef:

Ik ben ook maar krap 1,60 :')
Dus dat is ook niet veel maar ik wilde graag voor 21 augustus op 52/53 zitten.

Hahaha mijn deadlift gewicht, ik durf in de sportschool letterlijk alleen de cardio te gebruiken, al mijn zekerheid is weg op t moment dat ik daar naar binnen loop :') _O- Durf aan niemand te vragen of ze mij dat uit willen leggen :+

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 08:33

Ik dacht dat ik een vaste afspraak had om half 9 bij de huisarts....
Is het een soort inloopspreekuur -O-
Ik ben al misselijk door het niet eten en het drinken van mijn eerste kop koffie

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 08:42

Al vanaf 4 uur wakker en sinds gisteren hoofdpijn. Hopelijk gewoon van de spanning... zo testen. Anderhalf jaar voorzichtig gedaan en dan vlak voor 2e vaccinatie toch nog contact met positief iemand in mijn eigen huis. Vanwege iets waar ik niet zonder kan, geen sociale afspraak :+

Tot zover die vervelende opmerkingen dat mensen zich maar op moeten sluiten zodat de rest verder kan.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 09:06

Mwm ik duim hard voor je, ben je zo voorzichtig en zou je zo besmet worden. Sterkte.
Hagelslag hopelijk hoef je niet te lang te wachten.

Hier nog steeds omvormer zonder enige krimp en zwijgende buren. Ik begrijp er echt helemaal niks meer van. Wat is nu het probleem van even doorgeven welk bedrijf het is zodat ik kan bellen of bel zelf even. Ben nu nagenoeg een week al aan het tobben. _-:(

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 09:11

Ghostattack schreef:

Ik dacht dat ik met 55 kg ondergewicht zou hebben dus even mijn BMI berekent. Met 55 kg zit ik mooi op gewicht. Misschien toch maar even 15 kg afvallen dan :')

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 09:12

55 kilo das war einmal _O- toen was ik op grens van ondergewicht volgens de artsen. Mijn zus met 52 kilo moest zelfs op aankom dieet met haar 163 cm destijds. :+ dan wordt er kennelijk anders tegenaan gekeken tegenwoordig.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 09:14

Echt? Ik ben 1,65cm en met 55 kg zit ik prima op gewicht volgens de BMI meter :+

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 09:15

Ik zei ook destijds. Meer dan 35 jaar geleden he. Er is dan een hoop verandert wat betreft gewicht en wat "normaal" gevonden wordt. Ik was 55 kilo en 160 cm en mocht niet meer afvallen. Ik at als een bootwerker maar aankomen ho maar. En nu zou je dan ok zijn en zeker geen ondergewicht hebben.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 09:17

BMI kijk ik niet meer naar, onbetrouwbaar. Iedereen is anders gebouwd dus gewicht is geen eenduidig iets. 51 kg hier nu en dat hoopt zich bij mijn buik op :+ Lekker zo'n muffintop over je broek heen :))

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 09:19

Nee klopt BMI zegt inderdaad niet alles.