Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
corinep schreef:Geweldig Mo! Wel even laten weten wat zijn reactie was hoor.
Ik heb een paar bundel aanvragen, gelijk verzendkosten geselecteerd maar het wordt niet gekocht, vet irritant want ik wil er vanaf.
Hebben jullie ook niet het idee dat Vinted de prijzen kunstmatig laag probeert te houden? Ik heb bijvoorbeeld nu een paar wandelschoenen te koop gezet, vantevoren heb ik vergelijkbare schoenen gezocht en toen lagen de prijzen een beetje tussen de 60 en 150 in. Toen ik zelf mijn advertentie ging maken geeft ie altijd suggesties van prijzen van verkochte artikelen en die liggen vele malen lager.
tita schreef:Nou heb ik weer
Pakket verstuurd met DHL, gaat dame um ophalen is het er niet meer.
Contact met DHL smoesje van misschien verkeerd adres, neemt ze contact op met servicepunt.
Die hebben het geweigerd omdat ze het te druk hebben
Schiet mij maar lek…ik geloof er weinig van
tita schreef:Nou heb ik weer
Contact met DHL smoesje van misschien verkeerd adres, neemt ze contact op met servicepunt.
caro29 schreef:tita schreef:Nou heb ik weer
Als er staat afgeleverd dan mag zij mooi bewijzen dat zij het niet heeft
AmyJamess schreef:Ik kom mij hier melden.
Heb vandaag vi ted geinstaleerd en voor het eerst gebruikt.
Nu valt het me op dat bijna alles (forum, mensen die mijn artikelen in favorieten zetten) frans is.
Is dat gewoon toeval of is het echt een franse app?
AmyJamess schreef:Ik kom mij hier melden.
Heb vandaag vi ted geinstaleerd en voor het eerst gebruikt.
Nu valt het me op dat bijna alles (forum, mensen die mijn artikelen in favorieten zetten) frans is.
Is dat gewoon toeval of is het echt een franse app?
Giolli schreef:Ik sta zelf niet zo graag op de foto en ik verkoop vooral kleding dat ik niet meer pas of van mijn dochter, maar ik heb een poosje de paspop van mijn moeder gebruikt en dat verkoopt echt wel beter.
Ik vind het zelf fijn om te zien hoe iets valt en je kunt jezelf vergelijken met degene op de foto. (Ik ben dikker/dunner/kleiner/groter/breder/smaller, dus dan zal het X vallen) Ik hang nogal vaak tussen 2 maten dus dat is fijn.
Laatst een gok gedaan en een broek gekocht die “in goede staat” was en gewoon opgevouwen op een foto stond. De prijs was maar 10€ en ik kende het merk, dus gekocht. Kwam nieuw met kaartjes aan en paste perfect. Dat is nu echt mijn nieuwe favoriete broek.Zo blij mee!
Na een paar andere dingen is mijn Vinted Portemonnee weer leeg dus ik moet eerst maar weer gaan verkopen.
IsaCalixa schreef:Moet diegene dan het bedrag niet nog overmaken?
Ik heb ook ff een vraag. Hoe doen jullie het met printen als je zelf geen printer thuis hebt? Want bij de printshop kost dat ook weer geld.. wat van je verkoop af gaat..
Danielleeee_ schreef:IsaCalixa schreef:Moet diegene dan het bedrag niet nog overmaken?
Ik heb ook ff een vraag. Hoe doen jullie het met printen als je zelf geen printer thuis hebt? Want bij de printshop kost dat ook weer geld.. wat van je verkoop af gaat..
Ik doe het wel bij de printshop in de stad. Dat is 10 cent voor een A4, dus dat vind ik te overzien.
Ik wil trouwens wel een printer kopen, want het is wel onhandig dat ik elke keer daarheen moet voor één A4-tje